Samppa1234 kirjoitti:Terve. Olen ostamassa autoa. W203 270cdi 2001 automaatti. Onko kyseisessä vehkeessä tuo sbc jarru laskuri??
Ei ole. Pelkästään W211, Faceliftiin asti sekä CLS <6 / 2006 asti?
Lisätään listaan vielä SLR, SL 2001-2011 ja Maybach
Jaahas niissäkin on, SL oli uusi ihmetys että niissäkin on ja vielä nuon pitkälle, muista nyt ei ole ikinä antanut pussi edes haaveilla . Mutta SBC-jarruthan on hemmetin mahtavat käytössä, varmaan yksi hirvikolari tuli vältettyä jarrujen hyvyyden takia, kai ainut miinuspuoli niiden huoltaminen..?
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG
------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
Joo, onhan ne loistavat jarrut. Isännällä oli W211 ja sillä ajettiin 300-450tkm. Tänä aikana jarruissa ainoana vikana molemmat takajarru putket poikki. Ei siis SBC:n vika . Aivan kun muistaisin että olisi ollut alkuperäinen SBC-yksikkö. Voiko olla alkuperäinen 450tkm ajetussa?
Oliko Suksipoika sulla ongelmia SBC jarrujen kanssa?
Mgo- kirjoitti:w211 mittaristoon tuli service brake ilmoitus (ei punasena kuitenkaan) ja antaa vikakoodia
C16D8 - Test Electronic selector lever control module
Mitähä tuo nyt meinaa?
Testaa elektroninen vaihdevipu moduli.
Katsoppas oikealla mb testerillä jossain niin tulee järkeä hommaan
SBC-yksikössä on numerosarja, jonka vastaava "muunnosnumero" löytyy Bochin sähkölaite taulukosta, eli valmistus kk/vuosi tulee siitä ilmi. Staarilla ei näy mitään.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
acparma kirjoitti:Joo, onhan ne loistavat jarrut. Isännällä oli W211 ja sillä ajettiin 300-450tkm. Tänä aikana jarruissa ainoana vikana molemmat takajarru putket poikki. Ei siis SBC:n vika . Aivan kun muistaisin että olisi ollut alkuperäinen SBC-yksikkö. Voiko olla alkuperäinen 450tkm ajetussa?
Oliko Suksipoika sulla ongelmia SBC jarrujen kanssa?
Ei oo ollu ikää missään oman käden kautta pyörineessä mitään propleemia, en oo toki samalla mahdottomia ajellu. Yhdelle kaverille oon kerran ton nollannut. Oli mullakin johonkin vaihdettu n. 395tkm ajettuun suomiautoon boxi, eli alkuperäinen oli siihen asti, sehän on niin paljon käyttäjästä ja ajosta kiinni. Väittäisin että voi mennä miljoonankin tai jopa 2 jos ajaa pelkästään pitkää siivua
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG
------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
kari v kirjoitti:SBC-yksikössä on numerosarja, jonka vastaava "muunnosnumero" löytyy Bochin sähkölaite taulukosta, eli valmistus kk/vuosi tulee siitä ilmi.
Onko numerosarja näkyvissä paikoillaan ollessa, siis päälläpäin tms paikassa?
Bochin sähkölaite taulukko - ai sellainenkin, mutta mistä mahtaa ko taulukko olla saatavissa - verkossa kaiketi jossain?
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Suksipoika kirjoitti:
Itse ainakin tulkitsisin niin, että autossa on nyt 8 / 2007 vuoden boxi, jota ei välttämättä ole saanut kolmevuotiaana?
Toki näin - aikaisemmin ei kuitenkaan
Ajallisesti osuu kohtaan kun auto on 2008 tuotu suomeen, suomen kielisessä huoltokirjassa ei aiheesta mitään mainintaa, saksankielisestä en nyt muista niin tarkoin. Merkkiliikkeessä molemmat leimailtu.
No toistaikseksi käy ja kukkuu OK.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001