SLK r170

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
J-66
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ti 11.10.2016 18:10

SLK r170

Viesti Kirjoittaja J-66 »

Muutama kysymys SLK 230 kompressorista vuosimallia 1988.

Mistä saisi ostettua Suomenkielisen käyttöohjekirjan ?

Saako (näin vanhaa mallia) "lastutettua" ?
repal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ke 16.05.2012 08:42

Re: SLK r170

Viesti Kirjoittaja repal »

J-66 kirjoitti:Muutama kysymys SLK 230 kompressorista vuosimallia 1988.
Varmaankin kyse 1998 mallisesta.
J-66 kirjoitti:Mistä saisi ostettua Suomenkielisen käyttöohjekirjan ?
Veholta kannattaa kysyä. Maksanee noin 50€, jos sellaisen vielä saa. Netistä jätettyihin kyselyihin ainakin vastaavat nopeasti ja avuliaasti.
J-66 kirjoitti:Saako (näin vanhaa mallia) "lastutettua" ?
Kompressoriin pienempi hihnapyörä tai kampiakselin päähän isompi ja (kai?) uusi hihna (muuttuneen pituuden vuoksi) ahtojen nostamiseksi. Tämä muutos vaatii toimiakseen käsittääkseni ohjelmoinnin ja/tai ilmamääräanturin siirron lähemmäksi kaasuläppää. Pelkällä lastulla ei käsittääkseni saavuteta kovinkaan kummoista hyötyä. Tämä on mun ymmärrys asiasta. Oikein toteutettuna kokonaisuutena saavutetaan ilmeisesti oikeaa tehon/väännön kasvua kuitenkin. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi suhteessa tarvittavaan rahamäärään. Tuo moottori on oiva voimanlähde SLK:hon sellaisenaankin. Kesän kun ajaa SLK:lla ja siirtyy syksyllä 1.4 litraiseen vapaasti hengittävään ranskalaiseen meinaa itku tulla :shock:
ML 320CDI 2008 (W164)
E 500 2005 (W211)
C 320 4matic 2004 (S203)
ML 270CDI 2003 (W163)
Ex - CLK 320 1998 (W208)
Ex - SLK 230 Kompressor 1997 (R170)
Vastaa Viestiin