Muutama kysymys SLK 230 kompressorista vuosimallia 1988.
Mistä saisi ostettua Suomenkielisen käyttöohjekirjan ?
Saako (näin vanhaa mallia) "lastutettua" ?
SLK r170
Re: SLK r170
Varmaankin kyse 1998 mallisesta.J-66 kirjoitti:Muutama kysymys SLK 230 kompressorista vuosimallia 1988.
Veholta kannattaa kysyä. Maksanee noin 50€, jos sellaisen vielä saa. Netistä jätettyihin kyselyihin ainakin vastaavat nopeasti ja avuliaasti.J-66 kirjoitti:Mistä saisi ostettua Suomenkielisen käyttöohjekirjan ?
Kompressoriin pienempi hihnapyörä tai kampiakselin päähän isompi ja (kai?) uusi hihna (muuttuneen pituuden vuoksi) ahtojen nostamiseksi. Tämä muutos vaatii toimiakseen käsittääkseni ohjelmoinnin ja/tai ilmamääräanturin siirron lähemmäksi kaasuläppää. Pelkällä lastulla ei käsittääkseni saavuteta kovinkaan kummoista hyötyä. Tämä on mun ymmärrys asiasta. Oikein toteutettuna kokonaisuutena saavutetaan ilmeisesti oikeaa tehon/väännön kasvua kuitenkin. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi suhteessa tarvittavaan rahamäärään. Tuo moottori on oiva voimanlähde SLK:hon sellaisenaankin. Kesän kun ajaa SLK:lla ja siirtyy syksyllä 1.4 litraiseen vapaasti hengittävään ranskalaiseen meinaa itku tullaJ-66 kirjoitti:Saako (näin vanhaa mallia) "lastutettua" ?

ML 320CDI 2008 (W164)
E 500 2005 (W211)
C 320 4matic 2004 (S203)
ML 270CDI 2003 (W163)
Ex - CLK 320 1998 (W208)
Ex - SLK 230 Kompressor 1997 (R170)
E 500 2005 (W211)
C 320 4matic 2004 (S203)
ML 270CDI 2003 (W163)
Ex - CLK 320 1998 (W208)
Ex - SLK 230 Kompressor 1997 (R170)