Kuinkahan noi hydraulietkut ja ilmastoinnin letkut menis sellaisenaan sinkityksessä? Kun tuossa nyt olis öljynjäähdyttimen ja ilmastoinnin parit letkut jotka pitäis sinkitä ja keltapassivoida, kun niissä on siis putkea jonkun matkaa ja sitten letkua ja liitin tietysti päässä. Yks vaihtoehto on rälläköidä puristusholkit pois ja laittaa sitten uudet letkut, mutta jos ne menis ihan tuollaisenaan

Entäs dieselin suutinputket, eikai niissäkään mitään ihmeellistä? Ovat niin näkyvällä paikalla että nekin olis hyvä saada. Lähti mopo tässäkin käsistä ja nyt olis melkein kaikki osat irrotettu ja putsattu

No, sama se taitaa olla laittaa kaikki osat sitten kun kerran alkaa niitä lähettelemään. Ruuveja ja muita pikkunippeleitä oon putsannut fosforihapolla, täytyyköhän ne vielä lasikuulapuhaltaa? Ripustettavat osat ilmeisesti saa vielä happokylvyn niin että niistä lähtee sitten loputkin ruosteet ja hapettumat pois?