hiclone
....eiiiikä siinä vielä kaikki! Lisäksi Hiclone lisää moottorin öljynvaihtoväliä 5000 kilometrillä, tiivistää öljyvuodot, korjaa laakerien naarmut, sekä aiiinutlaatuisen rakenteensa vuoksi toimii myös sisätilan lämmittimenä.
Nyt Hiclone hintaan VAIN 159€. Jos ostat viisi, saat ne yhteishintaan 794€.
Kokenut automekaanikko Viljami "naapurinville" Penttilä kommentoi Hiclonea:
"Asennettuani Hiclonen, autoni käytös muuttui selvästi. Alavääntöä tuli lisää, sekä kiihtyvyys parani selvästi. Polttoaineenkulutus laski lähes puoli litraa sadalle. Naapurin rallikuski Joni Änkyrä käyttää Hiclonea kilpa-autossaan."
Tuote on tarkasti testattu, ja se on täysin turvallinen.Vain kaksi ruuvia kiinni, ja saat autostasi enemmän iloa vähemmillä kuluilla! Sama malli sopii joka autoon ilman muutoksia. Lisäksi saat kaupanpäälle Hiclone-pakoputkenpään, joka parantaa auton ulkonäköä ja lisää tehoa entisestään!
Tiina-Marjut, 40v, kolmen lapsen äiti:
"Enää lapseni eivät myöhästy koulusta, koska Hiclonen avulla selviän liikenneruuhkista vaivatta. Elämäni muuttui täysin, kun ostin Hiclonen."
Pierce Brosnan on käyttänyt tätä uutuustuotetta jo kahdeksan vuoden ajan. Mitä sanoo Pierce itse?
"Kaikkiin James Bond -leffoissa käytettyihin autoihin on asennettu Hiclone, jonka avulla saamme stuntit onnistumaan paljon paremmin. Lisäksi moottorin käyntiääntä ei juuri kuule, joten voimme nauhoittaa keskustelut kun ajamme oikeasti, enää ei tarvitse rakentaa studioon suuria ja kalliita lavasteita autokohtauksia varten. Lisäksi Hiclone vähentää rengasmelua tuntuvasti, ainutlaatuisen pyörrevaikutuksensa ansiosta."
Tilaa NYT Hiclone, niin saat nopean ostajan etuna kaupanpäälle Hiclone-avaimenperän, sekä Irlantilaisen huippunäyttelijä John Hillin nimikirjoituksella varustetun videon "Näin Hiclone muutti arkirutiinini".
Soita heti numeroon 14 ja tilaa Hiclone itsellesi ja kavereillesi! (puhelun hinta 19,90€/min +pvm)
Nyt Hiclone hintaan VAIN 159€. Jos ostat viisi, saat ne yhteishintaan 794€.
Kokenut automekaanikko Viljami "naapurinville" Penttilä kommentoi Hiclonea:
"Asennettuani Hiclonen, autoni käytös muuttui selvästi. Alavääntöä tuli lisää, sekä kiihtyvyys parani selvästi. Polttoaineenkulutus laski lähes puoli litraa sadalle. Naapurin rallikuski Joni Änkyrä käyttää Hiclonea kilpa-autossaan."
Tuote on tarkasti testattu, ja se on täysin turvallinen.Vain kaksi ruuvia kiinni, ja saat autostasi enemmän iloa vähemmillä kuluilla! Sama malli sopii joka autoon ilman muutoksia. Lisäksi saat kaupanpäälle Hiclone-pakoputkenpään, joka parantaa auton ulkonäköä ja lisää tehoa entisestään!
Tiina-Marjut, 40v, kolmen lapsen äiti:
"Enää lapseni eivät myöhästy koulusta, koska Hiclonen avulla selviän liikenneruuhkista vaivatta. Elämäni muuttui täysin, kun ostin Hiclonen."
Pierce Brosnan on käyttänyt tätä uutuustuotetta jo kahdeksan vuoden ajan. Mitä sanoo Pierce itse?
"Kaikkiin James Bond -leffoissa käytettyihin autoihin on asennettu Hiclone, jonka avulla saamme stuntit onnistumaan paljon paremmin. Lisäksi moottorin käyntiääntä ei juuri kuule, joten voimme nauhoittaa keskustelut kun ajamme oikeasti, enää ei tarvitse rakentaa studioon suuria ja kalliita lavasteita autokohtauksia varten. Lisäksi Hiclone vähentää rengasmelua tuntuvasti, ainutlaatuisen pyörrevaikutuksensa ansiosta."
Tilaa NYT Hiclone, niin saat nopean ostajan etuna kaupanpäälle Hiclone-avaimenperän, sekä Irlantilaisen huippunäyttelijä John Hillin nimikirjoituksella varustetun videon "Näin Hiclone muutti arkirutiinini".
Soita heti numeroon 14 ja tilaa Hiclone itsellesi ja kavereillesi! (puhelun hinta 19,90€/min +pvm)
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
-
Melitos
- Asiantuntija

- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Kummasti vain nykyään autonvalmistajat pyrkivät tekemään jos jonkinmoisia pyörrekehittimiä imusarjaan ja -kanaviin. Tuohan pyrkii tekemään saman. Sivuilla kerrottuja perusteluita kun lukee niin tuntuu että on tuossa jotain ideaa. Eli imuilman pyörteily auttaa tasaisemmassa seoksenmuodostuksessa ja voi aikaansaada paremman sylinteritäytöksen.
Osakaasulla ajettaessa hyöty tosin taitaa olla varsin pieni kun tuo asennetaan ennen kaasuläppää. Lisäksi ilmavirta on pieni osakaasulla. Dieselissähän tosin ei ole kaasuläppää mutta niistä saa helpommin samat hevoset irti lisäämällä syöttöä.
Eli tuo vehjes varmaankin parantaa moottorin vääntömomenttia tietyissä olosuhteissa, mutta tuskin tuon avulla vielä kuuhun lennetään ja järkevämpiäkin keinoja lisätehojen etsimiseen on olemassa. Osa "kaupan päälle" -hyödyistä tuntuu kyllä varsin utopistisilta.
EDIT: Spinneri-lehti 3/04 testasi tuota 2001 Ford Focus 1,8:n ja sai dynossa +3hv ja +2,5Nm. Eli jonkinmoista kasvua on havaittavissa mutta ei tuolla tosiaan vielä kuuhun lennetä.
Osakaasulla ajettaessa hyöty tosin taitaa olla varsin pieni kun tuo asennetaan ennen kaasuläppää. Lisäksi ilmavirta on pieni osakaasulla. Dieselissähän tosin ei ole kaasuläppää mutta niistä saa helpommin samat hevoset irti lisäämällä syöttöä.
Eli tuo vehjes varmaankin parantaa moottorin vääntömomenttia tietyissä olosuhteissa, mutta tuskin tuon avulla vielä kuuhun lennetään ja järkevämpiäkin keinoja lisätehojen etsimiseen on olemassa. Osa "kaupan päälle" -hyödyistä tuntuu kyllä varsin utopistisilta.
EDIT: Spinneri-lehti 3/04 testasi tuota 2001 Ford Focus 1,8:n ja sai dynossa +3hv ja +2,5Nm. Eli jonkinmoista kasvua on havaittavissa mutta ei tuolla tosiaan vielä kuuhun lennetä.
Viimeksi muokannut Melitos, La 06.11.2004 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
läppää
Eikös tollanen kannattas kehitellä esim.
ilmanputsarin jälkeen, vähän ennen ilma/kaasuläppää ??
Vai meneekö siinä seoksellakin pää pyörälle ?
Mukkelis Makkelis
Ps eikös tämä olis enempi tekniikkaa kun tuuninkia ?
On.
ilmanputsarin jälkeen, vähän ennen ilma/kaasuläppää ??
Vai meneekö siinä seoksellakin pää pyörälle ?
Mukkelis Makkelis
Ps eikös tämä olis enempi tekniikkaa kun tuuninkia ?
On.
No niinhän pyrkivät, mutta niitten ideahan perustuu kaikenasteisen vajaatäytön ja täyden kaasun eroihin ja ilmavirtapyörrekehittimet säätyvät anturien antaman tiedon mukaan! Minkähän mukaan tuo hilavitkutin säätyisi..Melitos kirjoitti:Kummasti vain nykyään autonvalmistajat pyrkivät tekemään jos jonkinmoisia pyörrekehittimiä imusarjaan ja -kanaviin. Tuohan pyrkii tekemään saman. Sivuilla kerrottuja perusteluita kun lukee niin tuntuu että on tuossa jotain ideaa. Eli imuilman pyörteily auttaa tasaisemmassa seoksenmuodostuksessa ja voi aikaansaada paremman sylinteritäytöksen.
Osakaasulla ajettaessa hyöty tosin taitaa olla varsin pieni kun tuo asennetaan ennen kaasuläppää. Lisäksi ilmavirta on pieni osakaasulla. Dieselissähän tosin ei ole kaasuläppää mutta niistä saa helpommin samat hevoset irti lisäämällä syöttöä.
Mikä muuten oli se hieno termi, jolla optimipalamista kutsuttiin, hauskalta kuulostava sana..



