
W203 270CDI kampiakselin pultti
W203 270CDI kampiakselin pultti
Elikkä otsikonmukaseen autoon vaihdoin kampiakselin etummaisen stefan ja hihnapyörän mutta nyt askarruttaa minkälaisella lukitustyökalulla sais moottorin jumitettua että saa pultin väännettyä momenttiin. Turbiinin luukun alta käynnistyskehältä ilmeisesti onnistuu mitä googletin mutta ei löytyny tietoo millasella patentilla sen uskaltaa jumittaa? 

Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
kehähän on iso eli turbiinin tai ihan rattaalle jokin väliin..hylsy taitaa käydä sopivasti johonkin askin kehälle tai siihen reiän reunaa vasten.
Yksi olisi kampura asento tunnistin irti ja siitä iso meisseli sisään...kunha ei tee itse reikään mitää rokamaa että menee sittten anturi paikalleen.
Yksi olisi kampura asento tunnistin irti ja siitä iso meisseli sisään...kunha ei tee itse reikään mitää rokamaa että menee sittten anturi paikalleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
Tuntuu vain hurjalta lukita millään hylsyllä kun pultin momentti kuitenkin 320nm ja 90 astettaatlas kirjoitti:kehähän on iso eli turbiinin tai ihan rattaalle jokin väliin..hylsy taitaa käydä sopivasti johonkin askin kehälle tai siihen reiän reunaa vasten.
Yksi olisi kampura asento tunnistin irti ja siitä iso meisseli sisään...kunha ei tee itse reikään mitää rokamaa että menee sittten anturi paikalleen.


Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
Startti irti ja sen tilalle erikoistyökalu tuota varten. Ei hajoa mitään.
wiimax.fi
Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
Kokolailla veemäinen ottaa startti pois, ainakin neloskoneisen.
Nosturihommia.
Nosturihommia.
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
Toki oikealla avaimella olisi paras mutta startti kehän hammaskin kestää kun se ensinnäkin on isolla kehällä..tieten jos sulla olisi jostain vauhtis niin lyö kehä irti ja ota pätkä sitä ja se sinne jotenkin koppaa vasten alareiästä niin sitten jakautuu monelle hampaalle.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203 270CDI kampiakselin pultti
Ei yhtään hankala. Toki nosturihommia.finnstar kirjoitti:Kokolailla veemäinen ottaa startti pois, ainakin neloskoneisen.
Nosturihommia.
wiimax.fi