jussilampi kirjoitti:Polttoainelämmitin olisi hyvä jos se myös toimisi yli -30 pakkasessa, jolloin suuria ongelmia! Kaverilla Oulun taksissa 3-polttoainekäyttöinen lämmitin menossa, joskin takuuseen vaihdettu. Muttei takuun jälkeen kannata oikein Elvistellä. En kyllä lapissa jättäisi hotellin eteen viikonlopuksi,jos ei loki-letku lämmitintä vaikka webasto-eeberi olisikin,joskin eteläsuomessa voi toimia,mutta siellä pärjää jo ilman mitään lämmitintä!
Yleensä(jos siis kyseesä on että ei syty kylmällä kelillä)
onkelma johtuu "väärästä" polttoainen putkesta
(ja alkuperäinen on se
vielä useammin jälkiaseunus yleissarjassa on huono putki)
tai sen väärästä vedosta, tiedossa monia
(vielä oluakin pohjoisempana)
missä vaiva on poistunut putken vaihdolla
ja pysynyt pitkään poissa
(kyllä etelämpänkin on -30 pakkasia ja kovempiakin)
mitä lie tarkoitaa tuo eteläsuomessa ilman lämmitintä pärjääminen,
jos auto vaan on Kunnossa niin se lähtee kyllä pakasesta käymään
ilman lämmitintäkin oli sitten missä ilmansuunassa tahansa
(vaikka sieltä hotelin pihasta,
näin on tehty joskus koe mielessä joskus pakosta)
mikä tosin ei tee hyvää sille kunnossa pysymiselle
Jutuun aloitajalle pottoaine käytöinen lisälämmitin
(ei mitään yleismallia mihin tulee jotain can sovitimia, minikelloja)
vaan semmoinen mikä tulee tehdas varusteena,
joko tilaa auton suoraan tehtaalta sillä tai sitten homma sen jälkeen päin ja KUNNOLA asentaa
vielä kun muistaa vanhan hyvän neuvon, sen ajat minkä lämmität