Mitä yleisesti katsastuskonttorilla käyntiä varten täytys tehä et pääsis läpi varmaan jokku paremmat jarrut ja penkkilappu ainakin? Sitte heräs kysymys että kuin helposti om603 menee ja mahtuu 190 201 keulalle? Mikä laatikko ja kytkin 603:seen olis sellane et kestäs vähä antaa kättä? ja onko 603 ja 605 paljon eroa väännössä sun muussa ku on yks pytty vähemmän? Kestääkö virittää onko alkuperäis om605 turbokoneita? Varmaan löytyy topicceja linkatkaa jos vaan on ja todennäkösesti on
Eetyzk kirjoitti:Laita 605:n.
Saa enemmän tehoo. (Paremmat kanget)
Sopii nätimmin, eikä tuu niin keulapainonen. Katsurikin tykkää kun kuutiot pysyy paremmin aisoissa.
Laita suoraan 722.6 sähköohjattu loota. Paras hinta/kestävyys/käyttö suhde ja helpoin laittaa.
EDIT:
Ja katsastukseen tarvitaan (Katsurista riippuen)
- Penkkilappu
- Vertailulaput alkuperäsen ja vertailuauton välille (w201 2,5 16v on tehokkain mihkä saa verrata 204hp+20%)
- Osaselvitys mitä eroa ko. autoissa on
Eli jarrut, jouset, iskarit, kallistuksenvakaajat noin niinku minimissään.