Moi,
Minulla on hakusessa 3,28:1 perävälitys 280 Pagodaani. SLS:llä ei ole tällaista enää varastossa, eikä tule. Näiden kanssa oli laatuongelmia, joka koskee myös heillä vielä varastossa olevia välityksiä.
Nämä välitykset pitävät heidän mukaansa ääntä. He suosittelivat pitäytymään alkuperäisessä.
En kuitenkaan luovuttanut ja sain yhteyden Grosser GmbH:lla työskentelevään Mr. Welkeen. Hän on työskennellyt yli 30 vuotta Mersun perien, vaihteistojen sekä moottoreiden kanssa. Hän pystyisi toimittamaan huippulaadukkaita välityksiä (3,69:1, 3,46:1 sekä 3,28:1). Valitettavasti tätä 3,28:1 välitystä ei ole tällä hetkellä valmiina, tiuhempia kyllä.
Jos hän saa 5 asiakasta, hinta on 1400 eur. 10:llä asiakkaalla hinta on 1300 eur. Halpaa lystiä tämä ei ole mutta laatu maksaa. Keskustelumme perusteella olen vakuuttunut tämän herran osaamisesta sekä tuotteen laadusta. Kyseessä ei siis ole samat välitykset, joita maailman markkinoilla on tarjolla noin $900 hintaan.
Jos kiinnostus heräsi niin tuossa on Mr. Welken osoite: swelke1@web.de
3,28:1 perävälitys Pagodaan
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47
3,28:1 perävälitys Pagodaan
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Re: 3,28:1 perävälitys Pagodaan
Hei,
Mahtuuko ko. ratassarja normaalikokoisen perän kuoriin vai pitääkö olla isompikuorinen akseli/perä, joita oli mm 280SE 4.5 malleissa?
Mahtuuko ko. ratassarja normaalikokoisen perän kuoriin vai pitääkö olla isompikuorinen akseli/perä, joita oli mm 280SE 4.5 malleissa?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma 24.11.2003 14:47
Re: 3,28:1 perävälitys Pagodaan
Ratassarja sopii Pagodan levyjarrulliseen perään. Se ei sovi rumpujarruliseen 230SL:n perään.
Laatu on huippua. Valmistaja toimittaa osia Airbus:lle.
Materiaali 18CrNiMo7-6, karkaistu. Samaa materiaalia käytetään mm. 911 Possuissa, Formula 3:ssa sekä "mountain race":ssa? Hampaat on hiottu sekä läpätty.
Laatu on grade 6 asteikolla, jolla 7 on paras. Mersun alkuperäiset ovat grade 4.
Asennusmitta on merkitty pinionin päähän. Mr. Siegfried Welke toimittaa tarkat asennusohjeet mittoineen sekä kuvineen. Hän ihan oikeasti tietää mitä tekee. Welke ei siis ole valmistaja, hän tilaa välitykset valmistajalta sekä myös asentaa niitä.
Jos hän saa lisäkseni 4 asiakasta, tilaan välityksen Pagodaani.
Laatu on huippua. Valmistaja toimittaa osia Airbus:lle.
Materiaali 18CrNiMo7-6, karkaistu. Samaa materiaalia käytetään mm. 911 Possuissa, Formula 3:ssa sekä "mountain race":ssa? Hampaat on hiottu sekä läpätty.
Laatu on grade 6 asteikolla, jolla 7 on paras. Mersun alkuperäiset ovat grade 4.
Asennusmitta on merkitty pinionin päähän. Mr. Siegfried Welke toimittaa tarkat asennusohjeet mittoineen sekä kuvineen. Hän ihan oikeasti tietää mitä tekee. Welke ei siis ole valmistaja, hän tilaa välitykset valmistajalta sekä myös asentaa niitä.
Jos hän saa lisäkseni 4 asiakasta, tilaan välityksen Pagodaani.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
280 SL -70
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92
Continental MK II -57
AAR Cuda
DB 990 Selectamatic -66
VW Polo 1,3 CL -92