CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

OMA648 kirjoitti:Entäs kun haluais tulta ilman savua eli DPF paikoillaan. :)
Paljonko tippuu noista lukemista?
Pelkällä Tuikun ohjelmoinnilla, tosi loistava matkakumppani ja varmaan tehot riittää,jotain yli 250hv/600Nm.Varmaan yks parhaista koneista tuo suora kuutonen.Osia vaihtamalla saa tietenkin enempi tehoa,eriasia miten sitä käytännössä hyödyntää!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
OMA648
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Ke 27.07.2016 22:53
Paikkakunta: Espoo/ Heinävesi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja OMA648 »

"Pelkällä Tuikun ohjelmoinnilla, tosi loistava matkakumppani ja varmaan tehot riittää,jotain yli 250hv/600Nm..."

Noinhan se on mutta teho on kuin raha, olis niin mukava jos sitä olis ihan pirusti! :D Vaikkei aina ihan kaikkea käyttäiskään...
Tuonpa näkee sitten aikanaan mitä siitä kohtuudella lähtee, savuttomasti.
S211 320CDI -05
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

OMA648 kirjoitti:"Pelkällä Tuikun ohjelmoinnilla, tosi loistava matkakumppani ja varmaan tehot riittää,jotain yli 250hv/600Nm..."

Noinhan se on mutta teho on kuin raha, olis niin mukava jos sitä olis ihan pirusti! :D Vaikkei aina ihan kaikkea käyttäiskään...
Tuonpa näkee sitten aikanaan mitä siitä kohtuudella lähtee, savuttomasti.
Ei autot Tuikun ohjelmoinnin johdosta savua, ja itsesuojeluvaisto ja poliisin pelko,hillitsee kummasti tehojen käyttöä, vaikkei viimeisiä pisaroita olekaan koneesta puristettu.
275mm rengas pyrkii asfaltilla sutimaan ilman teknisiä muutoksia,niin se saa ainakin mulle riittää.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17270
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minulla ajossa C200CDIA farkku -00 jota edellinen omistaja käytti syksyllä Tuikun ohjelmoitavana, kyllä muutos on tällaisessa autossa huima. (olen ajanut autolla ennen ohjelmointia, omistanutkin tämän joskus aiemmin)


Sattuipa silmään Hesarin juttu, varmaan täällä jossain jo ollutkin mutta tuosta:
http://www.hs.fi/autot/art-200000500789 ... 18f524b4e3" onclick="window.open(this.href);return false;
HS kirjoitti:Ajoneuvotekniikan emeritus­professori Matti Juhala ei usko, että teho voi lisääntyä minkään muun arvon huonontumatta.

”Samanaikaisesti ei voi tehoa kasvattaa ja kulutusta pienentää, se on varma. Kysymys on siitä, että autotehtaan kompromissi eri päästökomponenttien suhteen muutetaan erilaiseksi”, hän kertoo puhelimessa.
Jotenkin hämärästi muistan tälläkin foorumilla tulleen esille että liika oppineisuus saattaa estää ymmärtämästä joitain asioita, näköjään muuallakin :think:
wiimax.fi
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja arska10 »

dealer kirjoitti:Minulla ajossa C200CDIA farkku -00 jota edellinen omistaja käytti syksyllä Tuikun ohjelmoitavana, kyllä muutos on tällaisessa autossa huima. (olen ajanut autolla ennen ohjelmointia, omistanutkin tämän joskus aiemmin)


Sattuipa silmään Hesarin juttu, varmaan täällä jossain jo ollutkin mutta tuosta:
http://www.hs.fi/autot/art-200000500789 ... 18f524b4e3" onclick="window.open(this.href);return false;
HS kirjoitti:Ajoneuvotekniikan emeritus­professori Matti Juhala ei usko, että teho voi lisääntyä minkään muun arvon huonontumatta.

”Samanaikaisesti ei voi tehoa kasvattaa ja kulutusta pienentää, se on varma. Kysymys on siitä, että autotehtaan kompromissi eri päästökomponenttien suhteen muutetaan erilaiseksi”, hän kertoo puhelimessa.
Jotenkin hämärästi muistan tälläkin foorumilla tulleen esille että liika oppineisuus saattaa estää ymmärtämästä joitain asioita, näköjään muuallakin :think:
Tarkoitit varmaan rumilusta :D
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

dealer kirjoitti:Minulla ajossa C200CDIA farkku -00 jota edellinen omistaja käytti syksyllä Tuikun ohjelmoitavana, kyllä muutos on tällaisessa autossa huima. (olen ajanut autolla ennen ohjelmointia, omistanutkin tämän joskus aiemmin)


Sattuipa silmään Hesarin juttu, varmaan täällä jossain jo ollutkin mutta tuosta:
http://www.hs.fi/autot/art-200000500789 ... 18f524b4e3" onclick="window.open(this.href);return false;
HS kirjoitti:Ajoneuvotekniikan emeritus­professori Matti Juhala ei usko, että teho voi lisääntyä minkään muun arvon huonontumatta.

”Samanaikaisesti ei voi tehoa kasvattaa ja kulutusta pienentää, se on varma. Kysymys on siitä, että autotehtaan kompromissi eri päästökomponenttien suhteen muutetaan erilaiseksi”, hän kertoo puhelimessa.
Jotenkin hämärästi muistan tälläkin foorumilla tulleen esille että liika oppineisuus saattaa estää ymmärtämästä joitain asioita, näköjään muuallakin :think:
Saman hesarin jutun luin ja naurua ei pystynyt pidätämään :lol:
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
TLP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 496
Liittynyt: To 05.05.2011 21:14
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TLP »

Itsellä 280CDI:stä ainakin tippui arvot katsastusmittaukseen 'tuikutuksen' jälkeen.
Joten pakkohan sen rohveessorin on olla oikeassa :thumbup:
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
JEX
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 22.12.2015 15:56

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja JEX »

Onkos kellään kokemusta ktgmoding puljusta,tarjoavat optimointia kilpailu kykyiseen hintaan.käyttävät vkm motorsin ohjelmia. Olis tosssa vähän matkan päässä.
joe cool
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 19.10.2015 00:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joe cool »

Vähän matkan päässä mistä? Paikkakuntatiedot auttavat muita tiedon haussa sekä joskus myös saamaan täsmällisempiä vastauksia. Minuakin kiinnostaisivat täällä pk-seudulla olevat ohjelmoijat.
JEX
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 22.12.2015 15:56

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja JEX »

Laaksotie 33 vantaa näyttäis olevan ktgmodingin mesta.lupailivat 275€ hintaan 280 cdi:hin 70 hp. 103 nm ja egr pois toiminnasta ois vaan kiva tietää miten optimointi pelittää käytössä jos joku on käynyt tuolla 280 cdi kärrynsä kanssa.
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2722
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja markoala »

Liian halpaa hommasta missä ecu täytyy avata. En veisi.
Edit: Työvoima on halvempaa Virossa missä ilmeisesti on softan tekijä. Ei tuosta kovin paljon jää jaettavaa..
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Avatar
s1jviita
Mersumies
Mersumies
Viestit: 571
Liittynyt: Ti 19.06.2012 10:18
Paikkakunta: Tampere - Pori

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

joonaskoski kirjoitti:
markoala kirjoitti:Liian halpaa hommasta missä ecu täytyy avata.
Ei nyt sentään näissä malleissa enää ECU:a avata, kaapeleilla menee suoraan OBD:n kautta.
280cdi 4matic menee portista, takavedossa pitää ecu avata.
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
joe cool
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 19.10.2015 00:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joe cool »

No ei tuo pahan hintainen ole, jos jopa toimisi. Tietääkös kuka, tavitseeko 2005 A160 CDI:ssä bokseja availla, vai meneekö suoraan piuhalla? Ja olisi tässä nurkilla, kiitos paikkatiedosta. Ei jaksanut googlailla esille.
Avatar
s1jviita
Mersumies
Mersumies
Viestit: 571
Liittynyt: Ti 19.06.2012 10:18
Paikkakunta: Tampere - Pori

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja s1jviita »

joe cool kirjoitti:No ei tuo pahan hintainen ole, jos jopa toimisi. Tietääkös kuka, tavitseeko 2005 A160 CDI:ssä bokseja availla, vai meneekö suoraan piuhalla? Ja olisi tässä nurkilla, kiitos paikkatiedosta. Ei jaksanut googlailla esille.
Portista menee.
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

JEX kirjoitti:Laaksotie 33 vantaa näyttäis olevan ktgmodingin mesta.lupailivat 275€ hintaan 280 cdi:hin 70 hp. 103 nm ja egr pois toiminnasta ois vaan kiva tietää miten optimointi pelittää käytössä jos joku on käynyt tuolla 280 cdi kärrynsä kanssa.
Ei ole tuosta firmasta kokemuksia,mutta oikein tehty ohjelmointi pelaa tosi loistavasti,auton moottoriteho nousee samoin vääntömomentti joka taas aiheuttaa sen että auto jaksaa vääntää pienemmillä kierroksilla,eli käyttää isompaa vaihdetta, jolloin kulutuskin hieman putoaa.Lisäksi vähennetään automaattivaihteiston luistoa sekä monesti pakokaasun takaisinkierrätys poistetaan.Ohjelmointija
käyttää monet automerkit, myymällä eri tehoversiota samasta moottorista. Ohjelmoinnissa kannattaa käyttää kokemuksen omaavia osaajia, joilla myös hinta ihan kilpailukykyinen,ja myös vastaavat jos kaikki ei olekaan niin hyvin,eikä pitää pelkkää hintaa tai ohjelmointi matkaa ratkaisevana tekijänä.
Se että kulutus ohjelmoinnilla tippuu litratolkulla on höpötystä mutta dl tolkulla on mahdollista.Pitää kuitenkin muistaa että polttoaineesta se teho tulee!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6288
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Joutunut työn puolesta hieman hipaisemaan aihetta työkonepuolella mihin noihin karttoihin on 'rakennettuna' osiot missä hoidetaan saasteosuudet, missä otetaan kulutus pääosaan... mielenkiintoista sompailua...

noita mahdollisuuksia kulutuksen pudotuksiinhan voi ihan katella niistä g/kwh lukemista, ei siellä normi kuormitusalueella tosiaan 20% muutoksiin päästä kun tietää karkeasti mikä on nykymoottorin maksimi jne.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
van-90
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: La 06.02.2016 10:49
Paikkakunta: Lammi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja van-90 »

tuikku kirjoitti:.
Maksimitaso vakio-osilla hiukkasloukkujen kanssa noissa on luokkaa 430hv ja 1000nm
Ahtimet määrää tason, silloin sitä ei voi ohjelmalla kiertää mitenkään.

[ http://i68.tinypic.com/m8e32f.jpg ]
Onko muuten tuo käyrä ajettu Gl 420:sesta?
Eemelissä lienee erilainen käppyrä jos vaan takavedolla mennään.
Kulutus asettu muuten "Tuikutuksen" jälkeen 7.4l/100km nurkille.
Maantietä n. 80% taajamaa loput...
Talviautona on 1.6 bensa Golf... Kulutukset siinä 7litraa satkulla
samanlaisessa ajossa... :think:
E420 CDI -06
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4681
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
ML 420cdi,stä on käyrä.
Käytännössä ihan sama moottori/vaihteisto kaikissa kasikoneisissa.
Eli pitäis olla samat lähtimetkin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

tuikku kirjoitti:.
ML 420cdi,stä on käyrä.
Käytännössä ihan sama moottori/vaihteisto kaikissa kasikoneisissa.
Eli pitäis olla samat lähtimetkin.
Komiat on käyrät, ehkä joskus vielä!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
gubbe89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: Su 17.02.2013 16:01
Paikkakunta: Mouhijärvi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja gubbe89 »

Tervehdys arvon mersumiehet!
Joskus lankun omistaneena tänne olen liittynyt, joskin vähälle on kirjoittelu sittemin jäänyt merkinkin vaihduttua. Nyt jälleen leirissä S211 270CDI:n voimin. Eilen tupsahti Tuikkusofta minullekin. Mukavasti muuttui käytös, kun veto jatkuu punaiselle asti. Kolmessa tonnissa alkaa oikein elämä, missä ennen veto loppui. Kummallisen hyväkulkuinen tuo nahkamäntä oli vakiokuosissaankin, kaikki tuntui olevan kotona. Nyt tilanne on vielä huomattavasti parempi. Kiitoksia toimenpiteeseen osaa ottaneille! :thumbup: Kuulostaakin jo ihan autolta, kun jouluaattona pakoputkesta putosi pari kiloa ylimääräistä romua roskapönttöön(lue: ongelmajätteeseen). Suorituskykyvaikutuksista pakoputken osalta on paha sanoa perstuntumalla. Mietityttää kyllä sekin, että nyt pakoputki on rakenteeltaan melkein kuin kaksitahtisessa, liekö mitä virtausteknisesti tekee pari tyhjää pönttöä putkessa? :crazy:
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4681
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Parhaimmillaan 270cdi,n vakio-osista lähtee jotain tollaista.


Kuva
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 307
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

voisiko etusivulle kerätä yhteen eri moottorien tehot niin ei tarvitsisi etsiä yli 70 sivun joukosta.
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

teemu5566 kirjoitti:voisiko etusivulle kerätä yhteen eri moottorien tehot niin ei tarvitsisi etsiä yli 70 sivun joukosta.
45-50hv/sylinteri ilman rakenteellisia muutoksia on riittävä tieto,vaikka tuikku repinyt hirveitä tehoja nuista nelipyttysistä tuplaturboista.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 307
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

paljonko lähtee f10 535d ja f30 330d tehoja?
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

teemu5566 kirjoitti:paljonko lähtee f10 535d ja f30 330d tehoja?
Kuka se semmoinen taikajimi, joka pystyy antamaan tarkkoja tietoja, kun auton kunto vaihtelee, varmaan tuo laskukone tulos riittää.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
van-90
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: La 06.02.2016 10:49
Paikkakunta: Lammi

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja van-90 »

teemu5566 kirjoitti:voisiko etusivulle kerätä yhteen eri moottorien tehot niin ei tarvitsisi etsiä yli 70 sivun joukosta.
Aika hyvä idea... Ehkä liian hyvä... :shock:
E420 CDI -06
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja xr »

jussilampi kirjoitti:
teemu5566 kirjoitti:paljonko lähtee f10 535d ja f30 330d tehoja?
Kuka se semmoinen taikajimi, joka pystyy antamaan tarkkoja tietoja, kun auton kunto vaihtelee, varmaan tuo laskukone tulos riittää.
onkos lammella tietoa paljonko f10 535d pelissä on tehoja vakioana
jos oiken ymmärsi niin sitä joutuu hiukan kuristamaan vakiosta
mersusta lähee 50-55hv sylinteri vs bmw 70-75hv sylinteri
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

teemu5566 kirjoitti:paljonko lähtee f10 535d ja f30 330d tehoja?
Pitääsköhän sun kysellä sitä jossain ihan muualla? Alota vaikka täältä.
E350CDI&A180CDI
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4681
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Kahden ahtimen malleista hiukkassuotimen kanssa vähän alle 400, yhdellä ahtimella vähän yli 300.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Nikkeri
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: La 28.05.2016 16:59

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Nikkeri »

Olisi tarkotus kevään tullessa ohjelmoida tuo oma 200cdi OM646 w204 '08.
Mitä tuosta koneesta saa irti pelkällä ohjelmalla? Yhdestä paikasta tiedustelin ja
Sainkin jo vähä vastausta, 200hv/434nm. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia :roll:
Mersu on automaatti jos sillä merkitystä :)
Vastaa Viestiin