Jos ei kerta perässä ole minkään näköstä lukkoa nii miksi vetää nii hyvin kahella ja menee kylkimyyryä?
Jos vertaa vaikka bemarin rutkuihin nii ne vetää paljon huonommin kahella ja pitää huuattaa konetta.
Jotai jekkuaha tuolle on tehty, koska lähtökohtasesti w202 on melko kurja kulkemaan liukkaalla. Ja vaik ois ASR, niin se töksäyttää jarrun sutivalle pyörälle niin äkkinäisesti, et se vedon saava pyörä alkaa sutia tyhjää.
Itse en kyllä ole huomannut minkäänlaista eroa BMW:n ja Mersun talvikäytössä. Vaan mä olenkin tällainen aloittelija takavetoisten suhteen, vasta 22 talvea sitten luovuin etuvetoisista
Omia kokemuksia avoimista peristä, oletetaan että tienpinta on tasainen, pidoltaan kaltevuudeltaan yms. : Ehjä: suttaa oikea takanen, Ok kuntoinen: vaihtelevasti oikea/vasen, Kohta paskana: piirtää kahdella. Ääntelyihin en ota kantaa ja edellämainittu perustuu ainoastaan omiin vähäisiin henk.koht. kokemuksiin
Myös omasta mielestä vetää hyvin molemmilla kun on liikkeessä, vaik. ei mulla hirveesti vertailukohtaa ookkaan. Kyllähän kiinnijuuttumistilanteissa pyrkii monesti toinen vetämään tyhjää, mut säkkölootassa W-asento ja käsijarrun käyttö auttaa monesti siihenkin. Kai se on tasauspyörästön ja noiden pikkupyörien rakenne joka vaikuttaa et siellä on jonkunverran kitkaa vaik. lukkoa ei olekkaan. En kyl tiedä eroaako muiden perien rakenteesta tossasuhteessa. Omani kun purin ja laakeroin uusiksi, niin en kyllä siellä mitään vikaakaan huomannu
sekuvain kirjoitti:Ja sen oon huomannu että jos on vähänkään vauhtia niin vetää molemmat renkaat ku menee poikittain,jos paikaltaan yrittää lähteä leikkimään niin suttaa vaan yks rengas.