Ensi alko kytkin temppuilla, ei meinannu vaihteet mennä silmään, pääsin kotio ja annoon vähä aikaa olla niin sain auton käydessä ykkösen silmään mutta ei enää poies.
Lykättiin auto talliin ja sielä se makooli kolme kuukautta ja tänään inspiroiduin vaihtamaan pääsylinterin muttei silti saa vaihteita silmään. Työsylinteri vaihdettu kesällä, uitti nesteet koppaan, vaihdon jälkeen toimi kyllä pari kuukautta.
Olisko voinu jäädä ilimaa kiertoon vai onko tiedossa suurempi jumppa?
Ilmasin vain pedaalia pumppaamalla, säiliöön tuli jonki verta kuplia.
Auto siis w123 230c vm.79 ja m115 koneella siis
W123 230 kytkin
W123 230 kytkin
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Re: W123 230 kytkin
Alakautta tippakannulla tai jarrusatulan nipankautta letkulla pumpaten tulisi ilmat parhaiten pois.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W123 230 kytkin
Täytyy koittaa tippakannulla truutata josko alkaas sitte toimia
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Re: W123 230 kytkin
Kytkinlevy oli aivan sökö, uutta tilalle ja kovaa ajoa
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Re: W123 230 kytkin
Uskaltaako laittaa dieselin levy. Halkasija sama ja urien määrä boorissa
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Re: W123 230 kytkin
Ei varmaan mitään eroa ...vain ehkä keskiön jousituksessa mutta sanoisin että paikalleen vaan jos ei muita löydy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-