W210 takaiskari onglema

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kACE
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 31.01.2017 17:38

W210 takaiskari onglema

Viesti Kirjoittaja kACE »

Hei,

Eli apparin puolelta perä matalampi kuin kuskin puolelta. Perä tuntuu kuin ei olisi iskunvaimennusta ja hyvin kengurumainen/pomppiva. Vähän samantuntuinen kuin enskapyörästäni hajos öljyn ja typen erottava kalvo. Voisiko ongelma olla siis neste/ilmakammiosta? Vuotoja einäy kummankaan puolen iskareista nopealla tarkastuksella ja öljyä on hydr.öljy tankissa päälle minimi arvon. Vinkkejä tarvittaisiin nyt miten kokeilisi lähteä löytämään ongelman lähdettä ja jos johtuu tuosta neste/ilmakammiosta minkälainen homma vaihtaa? onko aivan irti ja uusi kiinni vai pitääkö ottaa huomioon jotain?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W210 takaiskari onglema

Viesti Kirjoittaja atlas »

Vanha irti ja uusi tilalle..tarkistat sitten vaan jonkin ajanpäästä öljyn ...ei sen kummempi homma.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
risto e420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: La 05.12.2009 13:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: W210 takaiskari onglema

Viesti Kirjoittaja risto e420 »

Vaihda ne painepallot,epäilisin että tasaantuu meno.
tehodia
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ke 31.03.2004 20:10

Re: W210 takaiskari onglema

Viesti Kirjoittaja tehodia »

atlas kirjoitti:Vanha irti ja uusi tilalle..tarkistat sitten vaan jonkin ajanpäästä öljyn ...ei sen kummempi homma.
Mites paljon tuossa hommassa tarvisi olla uutta öljyä? Eli paljonko tulee pois, kun pallon putket irrottaa? Siinä kannattaa ilmeisesti olla auto nostettuna runkosta ei pyöristä (nosturilla)? Tasonsäätöanturissa/-venttiilissä on jokin ilmausruuvi, mihin käyttöön se on tarkoitettu?
Vastaa Viestiin