Hei,
Eli apparin puolelta perä matalampi kuin kuskin puolelta. Perä tuntuu kuin ei olisi iskunvaimennusta ja hyvin kengurumainen/pomppiva. Vähän samantuntuinen kuin enskapyörästäni hajos öljyn ja typen erottava kalvo. Voisiko ongelma olla siis neste/ilmakammiosta? Vuotoja einäy kummankaan puolen iskareista nopealla tarkastuksella ja öljyä on hydr.öljy tankissa päälle minimi arvon. Vinkkejä tarvittaisiin nyt miten kokeilisi lähteä löytämään ongelman lähdettä ja jos johtuu tuosta neste/ilmakammiosta minkälainen homma vaihtaa? onko aivan irti ja uusi kiinni vai pitääkö ottaa huomioon jotain?
W210 takaiskari onglema
Re: W210 takaiskari onglema
Vanha irti ja uusi tilalle..tarkistat sitten vaan jonkin ajanpäästä öljyn ...ei sen kummempi homma.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 369
- Liittynyt: La 05.12.2009 13:33
- Paikkakunta: Kuopio
Re: W210 takaiskari onglema
Vaihda ne painepallot,epäilisin että tasaantuu meno.
Re: W210 takaiskari onglema
Mites paljon tuossa hommassa tarvisi olla uutta öljyä? Eli paljonko tulee pois, kun pallon putket irrottaa? Siinä kannattaa ilmeisesti olla auto nostettuna runkosta ei pyöristä (nosturilla)? Tasonsäätöanturissa/-venttiilissä on jokin ilmausruuvi, mihin käyttöön se on tarkoitettu?atlas kirjoitti:Vanha irti ja uusi tilalle..tarkistat sitten vaan jonkin ajanpäästä öljyn ...ei sen kummempi homma.