Teholastu tubottomaan väyryseen.
Teholastu tubottomaan väyryseen.
MB E220d W210 . Nyt puhtia lisää ; 19 Ps, +40Nm . www.speedbuster.de/en/index.html
Re: Teholastu tubottomaan väyryseen.
Ja hintaa tällä palikalla 461 E.. Niin pieniä noi tehon/väännönlisäykset, joista ei voi olla edes varma onko oikeasti mitattuja vai arvioituja, niin pitäköön palikkansa..ppj50 kirjoitti:MB E220d W210 . Nyt puhtia lisää ; 19 Ps, +40Nm . www.speedbuster.de/en/index.html

Ja itseasiassa, kun oppinut kuljettamaan tota 220d:tä oikein, niin Mersun nopea vaihteensiirto ja vaihdot oikeissa kohdissa tekee siitä oikeastaan ripeän menopelin..



Maantieohitukset on sitten asia erikseen, mutta kaupungissa ihan OK.
Re: Teholastu tubottomaan väyryseen.
Taidat olla huumorimiehiä...booser kirjoitti: Ja itseasiassa, kun oppinut kuljettamaan tota 220d:tä oikein, niin Mersun nopea vaihteensiirto ja vaihdot oikeissa kohdissa tekee siitä oikeastaan ripeän menopelin..![]()

Ei oppinut olutta ojaan kaada
Re: Teholastu tubottomaan väyryseen.
220d:hän on oikea raketti..pyhimys kirjoitti:Taidat olla huumorimiehiä...booser kirjoitti: Ja itseasiassa, kun oppinut kuljettamaan tota 220d:tä oikein, niin Mersun nopea vaihteensiirto ja vaihdot oikeissa kohdissa tekee siitä oikeastaan ripeän menopelin..![]()



Roisto kirjoitti:Serkkupoikakin kehui saaneensa C:hensä lisää virtaa disabloimalla pakokaasun kierrätyksen (nippusiteellä – edullinen viritysmimerila kirjoitti:Itselläni laitettiin C-malliin lisää löylyä pumppuremontin yhteydessä (lucas) Porvoon dieselin toimesta.).
t.
R.
Löytyyköhän tuota takaisinkierrätystä jo -94 220D:stä ja miten se nippuside viritys käytännössä tehtiin?
Mitäs siellä Porvoon diesel rempassa tehtiin jotta auto tykimmäksi tuli? Eikai 220D:n dieselpumppua voi edes säätää vai olenko väärässä?
Joku on joskus maininnut että perusdieseleihin saa potkua lisää polttoainesuutinten vaihdolla. Onko siinä perää ja jos on niin maksavatko suuttimet normaalia enemmän?
Mikko Aho
C 220 D 94
C 220 D 94
Täytyy myöntää että en tarkalleen tiedä miten tuo syöttöjen nostaminen tuossa sähköohjatussa pumpussa tapahtuu, mutta luulisin että syöttöjä voidaan säätää aivan samalla tavalla ohjelmoimalla kuten turbovehkeissäkin(mutua).
Auto muuttui kyllä selvästi säädön jälkeen. Jaksaa vetää hyvin punarajalle asti ja ohitukset sujuvat hienosti nelosella.
Olen jopa mittaillut kamerakännykällä 80-120 aikoja
. Ajat ovat säälittäviä verrattuna esim. Saabclubilla pyöriviin alle 4:siin.
Olisi kiva kuulla vertailun vuoksi muidenkin kellotuksia. Eikun mittaamaan kaikki!
Ainiin ja pakokaasujen kierrätys on heivattu jo kauan sitten. Se kuonaa imusarjan mikä varmasti vaikuttaa myös kulkuun.
Auto muuttui kyllä selvästi säädön jälkeen. Jaksaa vetää hyvin punarajalle asti ja ohitukset sujuvat hienosti nelosella.
Olen jopa mittaillut kamerakännykällä 80-120 aikoja

Olisi kiva kuulla vertailun vuoksi muidenkin kellotuksia. Eikun mittaamaan kaikki!
Ainiin ja pakokaasujen kierrätys on heivattu jo kauan sitten. Se kuonaa imusarjan mikä varmasti vaikuttaa myös kulkuun.
C 220 D elegance -96
190 D -91
Vito 115 aut. ikkunapaku -04
190 D -91
Vito 115 aut. ikkunapaku -04
Ainahan voi nostaa sähköhimmelipumpun pois ja laittaa mekaanisella säätimellä olevan pumpun tilalle. Varmasti on soviteltavia osia, mutta ei pitäisi olla mahdoton työmaa - ainakaan 250D ja 300D.
Omista autoista olen myös aina disabloinut imusarjan likaamis systeemit. Kuudenmillin kierrepätkät on osoittautuneet näppäriksi.
Omista autoista olen myös aina disabloinut imusarjan likaamis systeemit. Kuudenmillin kierrepätkät on osoittautuneet näppäriksi.