kyseessä glk 220 cdi 2009.....ajettu nyt noin 152thkm
100thkm kohdalla vaihdoin etu iskarit sach /niin kuin alkuperäinenkin.....ne pirut ei kestäneet kuin n 30thkm...
ja sama lotina palasi kuin aikaisemminkin..
olenkohan ainoa suomessa joka kuulee lotinat kun kukaan ei noista valita
eräskin glk kuski sanoi että laita radio isommalle tai päälle...
hiljaisessa autossa kuulee kaikki pienetkin sivu äänet..
nyt jokunen viikko sitten ostin saksasta bilstein b6 iskarit....ja paikalleen..
empä eläissäni ole noin hyvillä iskareilla ajellu.
ei lotise enää...ja eikä niiaile liikaa...todella tukevaa menoa.
toivottavasti kestää metrejä enempi kuin sach iskarit..
kyseiseen glk malliin olen tyytyväinen...luotettava matkakumppani...toki jotain on pitänyt tehdä..
vesipumppu alkoi vuotaan...helppo oli vaihtaa ja hintakaan ei kallis..
4wd pelaa hienosti ja mukava ajella huonossa maastossa ja paksussa lumessa...
tietenki pitää muistaa että varsinaiset maasturit jotka mutaan ja metsään on tarkoitettu
on eri malleja...kuitenkin paras auto jolla autoilua on saanut harrastaa..
laadukas kampe
glk iskarit
Re: glk iskarit
Noitten säätyvien sachsien ongelma on se pakkasella kuuluva naputus. Pintapehmeys on hyvänä puolena. B6 on jämäkkä ja kestävä myös 212:ssa.
W213 220d +W242 electric drive
Re: glk iskarit
hyvä kun sai vastauksen....melkein tuntu siltä että mulla korvien välisssä vikaa kun kuulee naputusta iskarista..
taitaa nuita glk malleja aika vähän olla liikenteessä
kun kommentteja tulee vähän lailla
taitaa nuita glk malleja aika vähän olla liikenteessä
kun kommentteja tulee vähän lailla
Re: glk iskarit
markoala kirjoitti:Noitten säätyvien sachsien ongelma on se pakkasella kuuluva naputus. Pintapehmeys on hyvänä puolena. B6 on jämäkkä ja kestävä myös 212:ssa.
Onkos w212:n (avantgarden matalampien jousten kanssa) miten "pintakova" nuilla bilsteinin vaimentimilla ?
Toisesta etuiskarista karannut "mehut" ja jotain pitäis laittaa tilaukseen....
W212 220cdi aut. Avantgarde -12