C W204 ja E 212 Saksasta / Baltiasta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Ola_E220cdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 14.01.2017 21:46

C W204 ja E 212 Saksasta / Baltiasta

Viesti Kirjoittaja Ola_E220cdi »

Oma ensimmäinen E220cdi vm. 201 on ollut nyt 3 vuotta ja reilut 100tkm olen sillä ajanut ilman isompia murheita.
Nyt on tarkoitus hommata samanlainen tuoreempi ja vaimolle C220cdi.

Baltia:
Välittäjiä ja "juttuja=mainoksia"näköjään on.
Kovin vaan on pieni tarjonta ko. autoja Auto24.ee, Auto24.lt ja Auto24.lv sivustoilla (asukasmääräkin on toki paljon pienempi kuin Suomessa).
Onko nämä ne pääsivut, joilta autot löytyy?
Kannataako täma Baltia unohtaa suosiolla?

C W204 220cdi vm 2012..2013
Onko se hyvä (n. samalla rahalla saisi E200cdi)?
Miten hyvin valaisee halokeenit, vai pitääkö olla Xenonit (E mallissa halokeenit on tosi huonot = pakko olla Xenonit)?

Muutkin koomentit luen mielelläni.
Avatar
egyptian
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 284
Liittynyt: Ke 12.05.2010 22:45
Paikkakunta: Espoo

Re: C W204 ja E 212 Saksasta / Baltiasta

Viesti Kirjoittaja egyptian »

Mitä tulee W204 valoihin niin itselle xenonit on aivan ehdoton varuste joita ilman olevia en edes vilkaisisi.
x_ismo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 679
Liittynyt: Ke 23.11.2011 08:28
Paikkakunta: Vesilahti

Re: C W204 ja E 212 Saksasta / Baltiasta

Viesti Kirjoittaja x_ismo »

egyptian kirjoitti:Mitä tulee W204 valoihin niin itselle xenonit on aivan ehdoton varuste joita ilman olevia en edes vilkaisisi.
S205 2020 C300de
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
Ola_E220cdi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: La 14.01.2017 21:46

Re: C W204 ja E 212 Saksasta / Baltiasta

Viesti Kirjoittaja Ola_E220cdi »

Kesäkuussa 2017 kävin poikani kanssa hakemassa Saksasta itselle E220cdi vm. 2012 ja vaimolle C220cdi myöskin vm. 212
Minulla tullut nyt kilsoja n. 19000 ja vaimolla n. 29000.
Myös vaimon autolla olen ajanut ja pystyy hiukan vertaamaan.
C:ssä sisämelu on hiukan suurempi.
Talvella avian pienillä mäkisillä teillä (kotiin ajaessa) C:ssä olemme joutuneet laittamaan luiston eston pois päältä. Tämä asia E:ssä on paremmin ja antaa enemmän sutia eikä jarruttele niin paljon. Eli vakoiasetuksella mäennousu on parempi.
Kun opettelee, niin muutamassa sekunnissa saa luistoneston pois päältä ja silloin nousee hyvin mäelle.
Hyvä auto on myöskin C-mersu ja kelpaisi minullekkin hyvin seuraavaksi autoksi.
Varmaan vuoden päästä seuraava reissu, saas nähdä onko vielä tarvetta (isommalle) Eemelille.
Vastaa Viestiin