
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää![]()
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Onko tietoa paljonko tuota takapäätä pystyy tiputtamaan alkuperäisillä tikuilla? Muistatko niiden merkkiä tai valmistajaa, eibachilla olisi muistaakseni 15mm tiputtavat mutta ei riitä alkuunkaan..Eldo57 kirjoitti:Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää![]()
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Moi Jani1980Jani1980 kirjoitti:Onko tietoa paljonko tuota takapäätä pystyy tiputtamaan alkuperäisillä tikuilla? Muistatko niiden merkkiä tai valmistajaa, eibachilla olisi muistaakseni 15mm tiputtavat mutta ei riitä alkuunkaan..Eldo57 kirjoitti:Takapäässä on -30mm tikut jotka sain kaverilta ja hienosäätö tehty ohjelmoinnilla. Maski on KM-Parts.Jani1980 kirjoitti:Kyllä omaa silmää miellyttää![]()
Onko takapää tiputettu pelkällä ohjelmoinnilla (alkuper. tikuilla) vai tilasitko taakse säätötangot jostain? Mistä oot maskin hommannut?
Takaatahan kulmia ei paljoa säädellä._wisse_ kirjoitti: Nyt täytyisi vielä kulmat säädättää ja näyttää katsurille. Kukaan tehnyt vastaavaa? Eli ilmeisesti ei tarvitse kuin etupää muutoskatsastaa, takapään linkeistä tuskin löytyy/saa tuv-hyväksyntää mistään.Ja kun ilmaperä, niin kuinka ne siellä osaa sanoa millä korkeudella sen pitäisi olla? Kokemuksia?
Tuota vaimo s212 4-matic farkkua on staarilla madallettu noin 25-30mm jos nyt muistan oikein.Japekki kirjoitti:Terve! Tuli itelle hommattua ensimmäinen mesenaattori, ja apua kaipalis liittyen tohon madaltamiseen. Autona toimii s212 350CDI 4Matic. Vaiukuttaako tuo neliveto jotenkin siihen että ei voisi madaltaa/rikkois paikkoja madallettuna? Tästäki lukenu ympäri maailmaa niin eri versioita että ei tiedä enään mihin uskoa. Täällähän jollain taisi ollakki madallettu nelikko? Kaikenlaiset vinkit ja ohjeet kiinnostaa kanssa, ja mistä olette tilailleet noita sarjoja farkkuun? Tämä siis rautajousilla, perä ilmalla.
E250 CDI menee 7,5x16 ET45,5 ja 225/55-16MikkoV kirjoitti:Sopiiko w212 250cdi -10 alle 16" vanteet? Ja yleisesti ottaen kaikki 16" vanteet vai vain jotkut? Ostin talvirenkaattoman auton ja 16" siirtopyörää pitäisi löytyä itseltäkin että saa auton kotiin.
Ei ole käyttöautoa tullut rakenneltua pitkään aikaan, harrasteautoja sitäkin enemmän. Mutta tämä tuli ostettua nyt sillä ajatuksella että laitellaan mieleisekseen, jotain pikku tilpehööriä tuli jo tilailtuakin, mutta korisarja on vielä hommaamatta. Onko kenelläkään kokemusta näiden kopio korisarjojen käytännön laadusta?
-> http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W212-E ... SwQM9UZIoR" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis mitat, kiinnikkeiden paikat jne. Meneekö paljon muuten rakentamiseksi, sopiiko sisälokarit, pohjamuovit jne.
Periaatteessa kyllä pidän avantgarden omasta etupuskurista enemmän kuin tuosta AMG ilman splitteriä, mutta splitterin kanssa taitaa mennä liian matalaksi käyttöautoon, laittaako vaan helmat ja takapuskurin...
Toisaalta tällainen e63 kloonaus ja nuorennusleikkaus samassa kiinnostaisi myös kyllä vahvasti, löytyykö foorumilta juttua, onko kukaan tehnyt? Valojen tms kanssa ongelmaa vai selviääkö ohjelmointijutuilla.
http://www.ebay.com/itm/222041460451?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
16" W140 sarja pitäisi olla muuten melko passeli (pulttikoko sama, ET samaa luokkaa/isompi), mutta renkaasta riippuen kehä on jonkin verran isompi eli toinen ongelma on mahtuuko nuo pyörimään?MikkoV kirjoitti:Kyseessä on ihan vain siirtoajoon, eli rengaskoolla ei hirveää merkitystä ole, kunhan vanne sopii paikalleen jarrujen jne puolesta. W202 ja w140 rengassarjat pitäisi ainakin itseltä löytyä. Tuota nyt hain, että onko 16" kuinka tarkalla jarrujen puolesta, eli käyvätkö jotkin vanteet ja jotkin ei.
En tiedä, miten paljon korkeampi (eli alemmas tuleva) on tuo AMG-korisarja, mutta vakiopuskimilla ja helmoillahan auto näyttää madallettunakin hirvitornilta ja kuitenkin pohja ottaa kiinni joka töyssyssä. Tuon perusteella saisi olla aika paljonkin alaspäin tulevat alareunat, että edes näyttäisi madalletulta.MikkoV kirjoitti: Periaatteessa kyllä pidän avantgarden omasta etupuskurista enemmän kuin tuosta AMG ilman splitteriä, mutta splitterin kanssa taitaa mennä liian matalaksi käyttöautoon, laittaako vaan helmat ja takapuskurin...
Huippu väri mersuun!K70 kirjoitti:Onko tossa maskissa etuosat ja tähti kromiset ja nuo taustaosat hopeiset?
Voisi tulla hillitympi, jos maalaisi ne takaosat vaikka kiiltävän mustaksi.
Mulla ne oli valmiiksi mustat, jollaisiksi ne jätinkin ja nuo ennen kromiset etuosat maalautin auton väriin tähteä myöten.
[ http://i291.photobucket.com/albums/ll314/K70_photos/S212/7e4025dd-afe6-47e7-a16d-9c6eec3c5c22.jpg ]
Mulla on tämmönen setuppi farmarissa, mutta samoilla spekseillä pitäisi olla myös sedaniin.anamankeli kirjoitti:Tuli hommattua w212 avantgarde sedani.
Mahtuukohan kyseiset vanteet autoon.
Takana 295/25-20 offset 42, 10.5"
Edessä 245/30-20 offset 38, 9"
Entäs paljon passaa madaltaa? 30mm?
Itseasiassa w204 Avantgardessa on 3-ripainen.Ed Hunter kirjoitti:Onko kukaan törmännyt merkittömään "kaksiripaiseen" maskiin? Esim. kuten K70:llä yllä tai W204 Avantgardessa, mutta ilman tähteä.
Pitää tietää myös vanteen leveys?marsal63 kirjoitti:Sopiiko 18- tuuman ET 48 vanteet w212 farkkuun ja jos sopii niin minkälainen rengas olis passeli ?
marsal63 kirjoitti:Sopiiko 18- tuuman ET 48 vanteet w212 farkkuun ja jos sopii niin minkälainen rengas olis passeli ?