
Ei savuta mitenkään erikoisesti, moottoriöljyä ei tunnu häviävän ja öljy on perus käytetyn moottoriöljyn väristä (mustaa) eikä tunnu vettä öljyissä olevan.
Mutta paisunta säiliöön ainakin kertyy saman väristä mutta todella paksua mustaa öljyä. Manuaali laatikolla joten ei pitäisi kai vaihteistoöljyä olla?
Mistä kaikkialta tätä öljyä voisi tulla muualta kuin moottorista kannentiivisteestä tai jostain kanavasta jos murtunut?
Sittenpä päästäänkin siihen että millä ratkoa ongelmaa? Mistä tutkailla jos se jostain tietystä paikkaa öljyä päästää vedenkiertoon, mutta ei vettä öljyihin? 150km putkeen ajossakaan lämmöt ei heittele, nousee kylmästä normaalisti ja pysyy 80-85 asteessa koko ajan.
JOS se menee kansi pahvin vaihto hommiks niin mitä kaikkea joutuu uusimaan ja paljonko tulis about hintaa itse tehtynä ja mistä löytäis hyvät ohjeet purku ja kasaus vaiheesen ja esim kannen pulttien momentteihin ja kiristysjärjestykseen?
