Kun tuolla projektiosastolla tuntuupi olevan aika kuollutta tuo keskustelu niin siirretäänpä tämä tänne osastolle... alle 25v Mersujen peltejähän ei vielä tarvitse korjatakkaan.
Kun tuo hitsaaminen ei ole maailman mukavinta puuhaa, niin kysäisenpä että mitä mieltä täällä ollaan otsikon mönjästä? Kovia lupauksia ainakin valmistaja antaa kun liimasauman pitäisi olla hisaussaumaakin lujempi...
Kannattaisikohan tuolla kokeilla laittaa esim. takalokasuojankaaren korjauspala kiinni? Vai onko hitsaaminen mielestänne ainoa oikea korjaus?
samip kirjoitti:Kun tuolla projektiosastolla tuntuupi olevan aika kuollutta tuo keskustelu niin siirretäänpä tämä tänne osastolle... alle 25v Mersujen peltejähän ei vielä tarvitse korjatakkaan.
Ottamatta kantaa itse tuotteeseen, olihan siellä jotain kommentteja liimoista jo. Mutta, ooteenä pisti silmään tuo DURA eli venäjän kielellä dura tai etenkin miespuolisista durak tai naisista duritska (duritska kak kuritska eli hölmö kuin kana), sokerina pohjalla pri durak eli täys-hölmö. Onhan nuita muita kuten fordin DURAtech ja mitä kaikkee... DuraMax jne jne. Miten mahtaa markkinointi purra Venäjällä?
Pasi H. kirjoitti:Meillä ei liimoja korinkorjauksessa käytetä... Ainakaan vielä
Taidanpa itsekkin vain suosiolla unohtaa liimat ja alkaa polttaa peltiä puhki migillä.
Katselin tuota raatoa tarkemmin niin kyl siin sen verran on noita ruostevaurioita että joka tapauksessa hitsaamaan pääsee... Ei kellään olis hyvää halpaa valovirta migiä ylimääräisenä?