
W201 m102 --> m103
W201 m102 --> m103
Noniin. Olis tarkotus täs kesän aikana pistää w201 koriin missä nyt m102 2.3l kaasari tekniikka niin m103 3.0l ruisku. Kysymys kuuluu kuinka ruiskunohjaus ja sytytys kuntoon? Ja muutenkin meneekö heittämällä vai mitä kaikkea pitää vaihtaa? Auto tulossa ralli/harjoitus käyttöön joten jarrujen kanssa ei aluksi ainakaan ole ongelmaa
Kiitos vastauksista etukäteen.

Re: W201 m102 --> m103
Yksi tapa on ottaa kaikki polttoaine- ja sytytysjärjestelmien osat samasta autosta, josta moottori M103 on kotoisin. Toinen tapa on laittaa ohjelmoitava moottorinohjausjärjestelmä apulaitteineen ja säätää sytytys ja ruisku tyhjästä lähtien.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Re: W201 m102 --> m103
Jees! täytyy yrittää metsästää sellanen auto mistä sais purkaa. Kiitos vastauksesta!