Väyrynen on lepäillyt pihan kulmalla talven ja ollut hyvin vähässä ajossa. Nyt kun alkoi plussakelit niin on tullut ajeltua, mutta olen moittinut että tehoa on kateissa.
Kaikki toimii hienosti kuten ennenkin, mutta jotenkin alakierroksilla on voimanpuutetta eikä kiihdytys ole ripeä. En oikein osaa sanoa onko hevosia hukassa vai pitääkö laatikko liian isoja pykäliä päällä.
Vaihdoin polttoainesuodattimen ja totesin että hukkaporttikin toimii sekä egr-venttiili ainakin liikkuu, eli jumissa ei ole.
Olisiko jotakin tähdellistä jota pitäisi tarkistella? Tai sitten vain muistelen sen kovemmaksi peliksi mitä se onkaan...
TT
Voimaton Väyrynen (300TD)
Re: Voimaton Väyrynen (300TD)
Polttoainesuodattimen vaihto ainakin mututuntumalla teki autosta aavistuksen ripeämmän, mutta jotakin häikkää yhä on.
Auto on ripeimmillään kun kaasupoljinta ei paina reippaasti pohjaan vaan annostelee naftaa reippaalla jalalla mutta ei nilkka suorana. Jos polkaisee pohjaan saakka niin meno vähän kuin hyytyy ja pitkällä viiveellä vaihtaa pienempää pykälää. Sama liikkeelle lähtiessä, reipas kaasu takaa parhaan liikkeellelähdön, pohjaan painettuna huomattavasti hitaampi kiihtyvyys.
TT
Auto on ripeimmillään kun kaasupoljinta ei paina reippaasti pohjaan vaan annostelee naftaa reippaalla jalalla mutta ei nilkka suorana. Jos polkaisee pohjaan saakka niin meno vähän kuin hyytyy ja pitkällä viiveellä vaihtaa pienempää pykälää. Sama liikkeelle lähtiessä, reipas kaasu takaa parhaan liikkeellelähdön, pohjaan painettuna huomattavasti hitaampi kiihtyvyys.
TT