W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jarssep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma 07.07.2014 08:34

W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja jarssep »

Eli tällasta olis nyt menossa. 2.0 M102:seen runnotaan kohta Weberiä, joka on alunperin asunut jonkun 1,6 tai 1,8 bemarin pellin alla. Kellään mitään käryy suuttimien koosta että millä toimis parhaiten?

En ole aiemmin purkanutkasannut tätä kaasaria eikä siinä ole näköjään mitään mallimerkintää myöskään. Uskon kyllä väkevästi että tuo sopii sinne pienellä pajotuksella..

Oletteko tehneet näitä, ja onko jotain aivan erityistä otettava huomioon saatana?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Anders123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Su 19.08.2012 23:32

Re: W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja Anders123 »

Koska tuossa minun w124 2.0 -86 on Pierburg, niin miksi se pitää vaihtaa. Olisi hyvä kuulla, mikä on niin ylitsepääsemätön korjaustarve? Itse olen purkanut ja kasannut ja samalla yritin opiskella sen ihmerasian toimintaperiaatteen. Toiminut toistaiseksi, viimesi olen avannut 4 vuotta sitten.
Avatar
jarssep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma 07.07.2014 08:34

Re: W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja jarssep »

Anders123 kirjoitti:Koskat tuossa minun w124 on Pierburg, niin miksi se pitää vaihtaa. Olisi hyvä kuulla, mikä on niin ylitsepääsemätön korjaustarve?
Ei muu kuin se että mulla on se Lambda - ohjattu malli, jossa on myös kaasaria ohjaava tietokone. Toisiokurkku alipaineella ja kellon kalvo on puhki. Ei vaan jumalauta jaksa. Että sen vuoksi ☺

Siispä tilalle tulee mekaniikkaa, ja elektroniikka sekä muu hienous lempataan mäkeen tässä tapauksessa.
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kaasutin expertti ainakin auttaa ja säätää sen kaasarin..voihan heillä olla ihan tieto minkalainen ja millä säädöillä ...kokemusta kun on .
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1779
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Re: W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Mulla on ylimääräinen kaksikurkkuinen korvauskaasarikin. Uusi , paketissa. Jos sattuu se bemarilainen olemaan huono...
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Avatar
jarssep
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma 07.07.2014 08:34

Re: W124 M102 2E-E Pierburgin vaihto Weberiin.

Viesti Kirjoittaja jarssep »

PicsArt_03-27-07.14.31.jpg
Oukkei. Kiitos näistä. Erään tahon mielestä juuri tämä kaasari sopisi hyvinkin korvaamaan ja on säädettävissä tähän käyttöön.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
77 C-kadett, 79 carina, 75 corolla, 82 corolla, 61 morris minor traveller, 78 leyland mini, 67 renault R10, 89 esco, 92 fiasko, 91 sunny, 84 polo, 84 cherry, 95 softail, 83 xs650, Volvo 242, 245, 81 mazda 626, 88 colt, 92 MB w201.
Vastaa Viestiin