Vito -05 115cdi ohjaus ongelmat
-
- Sisäänajossa
Vito -05 115cdi ohjaus ongelmat
Mikähän v***u tossa rakkineessa on kun pidät rattia samassa asennossa niin se alkaa nykiä vastaan ja kun vuotoja ei näy missään ja tehostajan pumpun oon jo vaihtanu eikä mitään vaikutusta? On rampeissa ja liikenne ympyröissä kovin metka ajettava
Re: Vito -05 115cdi ohjaus ongelmat
Ei oikein selvinnyt kuinka paljon olet rattia silloin kääntänyt kun se antaa niitä sykäyksiä, onko alusta kunnossa eli aurauskulmat ja nivelet kohdallaan.
Itsellä saman ikäinen, antaa tätä oiretta jos pyörät on käännetty täysin ääriasentoon ja alustalla on vaikka irtosoraa, hivenen kun kääntökulmaa oikaisi tämä ilmiö loppuu. Itse olen pitänyt sitä ominaisuutena, koska etupyörät kääntyvät aika paljon, eli kääntösäde on suhteellisen pieni.
Itsellä saman ikäinen, antaa tätä oiretta jos pyörät on käännetty täysin ääriasentoon ja alustalla on vaikka irtosoraa, hivenen kun kääntökulmaa oikaisi tämä ilmiö loppuu. Itse olen pitänyt sitä ominaisuutena, koska etupyörät kääntyvät aika paljon, eli kääntösäde on suhteellisen pieni.
Kudosvika renkaassa voi aiheuttaa outoja tuntemuksia ohjauksessa. On ollut joskus (vuosikymmeniä sitten) renkaan vyössä vikaa, ja ajo ollut kuin vikuri hevosella.Sekavakala kirjoitti:Mikähän v***u tossa rakkineessa on kun pidät rattia samassa asennossa niin se alkaa nykiä vastaan ja kun vuotoja ei näy missään ja tehostajan pumpun oon jo vaihtanu eikä mitään vaikutusta? On rampeissa ja liikenne ympyröissä kovin metka ajettava
Huomasitko tämän?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... s#p1076672" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... s#p1076672" onclick="window.open(this.href);return false;
Vuosi sitten oli eturenkaasta vyö poikki ja ihmettelin ensin että mitä v..a kun pienemmissä nopeuksissa sai tosissaan käännellä rattia ja kummasti se ikäänkuin sytkytellen veteli ja kesti jonkin aikaa ennenkuin tajusi mistä kyse kun rengas päällepäin normaalin näköinen!Forestman kirjoitti:Kudosvika renkaassa voi aiheuttaa outoja tuntemuksia ohjauksessa. On ollut joskus (vuosikymmeniä sitten) renkaan vyössä vikaa, ja ajo ollut kuin vikuri hevosella.Sekavakala kirjoitti:Mikähän v***u tossa rakkineessa on kun pidät rattia samassa asennossa niin se alkaa nykiä vastaan ja kun vuotoja ei näy missään ja tehostajan pumpun oon jo vaihtanu eikä mitään vaikutusta? On rampeissa ja liikenne ympyröissä kovin metka ajettava

-
- Sisäänajossa
Tässä on vähän päässy unohtuu koko ohjaus vika ja siitä on tullut enemmän ominaisuus mutta siis ihan paikallaan ollessakin nykii vastaan ja itellä on villi veikkaus että hammastanko menee uusiksi joskus mutta niin kauan kun katsuri ei asiasta nipota taidan antaa olla 

-
- Mersumaanikko
99.9% varmuudella hamastanko rikkiSekavakala kirjoitti:Tässä on vähän päässy unohtuu koko ohjaus vika ja siitä on tullut enemmän ominaisuus mutta siis ihan paikallaan ollessakin nykii vastaan ja itellä on villi veikkaus että hammastanko menee uusiksi joskus mutta niin kauan kun katsuri ei asiasta nipota taidan antaa olla
jossain vaihessa pahenee niin että saa tosissan pitää vastaan
tai tulee kierros pari tyhjää
(toivotavasti ei kurvin tai vastaan tulijan kohdalla)
Mökkillä
'
'