Otsikon mukasta turhautumista. Auto siis w208 320.
Tahtoo vetää ojanpuolelle niin että saa ratista tosissaan pitää kiinni. Alkaa hermo olemaan aivan loppu kun millä vaan muulla 500e katiskalla ajaa ja suoraan menee hienosti, mutta ei sitten 70k uutena maksanut laatuauto.
Uudet michelin kitkat pyöräytin alle ala 600€, hyödyllinen ostos, ei mitään vaikutusta. Rengaskoko 205/60/16
Alustaa tutkiessa paljon puhuttu narinahela oli väljä, myöskin ohjausiskunvaimennin. Uudet tilalle, ei mitään vaikutusta.
Ainoot kysymysmerkit onkin sitten miksi tänne tulin suutani soittamaan; Miten havaitsee onko vanne kiero, elehtiikö se mitenkään tärinää yms? koska mitään sellaista en ole havainnut.
Toinen arvoitus onkin sitten ne ohjauskulmat. Ne on nyt paikallisen mersukorjaamon (kontiontien autohuolto RMK) toimesta laitettu ilman varsinaisia mittalaitteistoja. Mielessä on että olisiko se sitten mentävä lasermitattuun säätöön vielä. Onko se parempi kuin 25v mersuja korjanneen kaverin lopputulos?
Onko tiedossa kanta-hämeen tai uudenmaan alueelta jotakin paikkaa missä ne saisi takuu varmasti kohdalleen? Ei olisi mitään intressiä maksaa yhdelle tai useammalle hupiukolle säädöistä jos eivät tiedä miten ne mersuun tehdään.
Kiitos ja anteeksi!
w208 puoltomurheet
w208 puoltomurheet
W208 CLK 320
W202 c180 sport
W124 300CE 24v
W124 300E 12v
Re: w208 puoltomurheet
Eteen laitettu kaikki säätöpultit ja oikeaan asentoon ?
Ilman nelipyöräsuuntauslaitteita voi käytännössä tehdä vain yllämainitun toimenpiteen puoltamisen poistamiseksi, ellei se riitä pitää pelailla takapään säädöillä ja se ei onnistu ilman nelipyöräsuuntausta.
Ilman nelipyöräsuuntauslaitteita voi käytännössä tehdä vain yllämainitun toimenpiteen puoltamisen poistamiseksi, ellei se riitä pitää pelailla takapään säädöillä ja se ei onnistu ilman nelipyöräsuuntausta.
wiimax.fi
Re: w208 puoltomurheet
Onkohan se kaivettava kuvetta ja mentävä veholle vai olisko olemassa joku mersuseppä muu.
W208 CLK 320
W202 c180 sport
W124 300CE 24v
W124 300E 12v
Re: w208 puoltomurheet
Valitettavasti kyllä. W208 on tarkka oikeasta rengastuksesta, vanteista (offset), alustan kunnosta ja nimenomaan pyöränkulmista. Etupäähän voi alatukivarsien molempiin pusliin joutua asentamaan offset pultit. Millään naruilla tuota ei säädellä. Ja valitettavasti suomen paska urainen tiestö ei myöskään ole mairitteleva. Oma entinen AMG CLK täysin kunnossa oleessaankin puolsi eri suuntiin riippuen kummalla puolen uria ajoi. Sitten kun onnistui löytämään täältä kekkoslovakiasta uutta tietä, niin meni kuin juna. Sama juttu kun lähti liikenteen sivistysmaihin keskieurooppaan, niin kulku oli hienoa.
Kieron vanteen huomaa samanlaisena tärinänä kuin epätasapainoinen pyörä, mutta sillä erotuksella että tärinä voi ilmaantua vasta suuremmilla nopeuksilla.
Kieron vanteen huomaa samanlaisena tärinänä kuin epätasapainoinen pyörä, mutta sillä erotuksella että tärinä voi ilmaantua vasta suuremmilla nopeuksilla.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!