Outona ostamassa w124 200D, neuvoja?
Outona ostamassa w124 200D, neuvoja?
Tervehdys!
Nyt olis tarkoitus kysellä hiukan neuvoja -85-89 vuosimallien 200DSL:ien omistajilta.
On tarkoitus lähiaikoina tuollainen hankkia ja kiinnostais kysellä tyyppivioista / niitten oireista.
Hesarin nettisivuilta löytyy tietoa, mutta näin huoltofirmojen entisenä vakioasiakkaana toivoisin tietäväni kohtuu varmoja seikkoja mistä tietyt viat ilmenee?
Tiedän esim. taka-puslien / tukivarsien olevan vaihdon tarpeessa ja ison rempan olevan edessä jos autoa täytyy suoralla tiellä ohjata pikkasen koko ajan.
Tai perän olevan mätä jos takaluukkuun katsomalla huomaa lokareissa ruostetta...
Eli tällaiselle taavi tavalliselle, mutta automiehelle ohjeen tynkää?
Nyt olis tarkoitus kysellä hiukan neuvoja -85-89 vuosimallien 200DSL:ien omistajilta.
On tarkoitus lähiaikoina tuollainen hankkia ja kiinnostais kysellä tyyppivioista / niitten oireista.
Hesarin nettisivuilta löytyy tietoa, mutta näin huoltofirmojen entisenä vakioasiakkaana toivoisin tietäväni kohtuu varmoja seikkoja mistä tietyt viat ilmenee?
Tiedän esim. taka-puslien / tukivarsien olevan vaihdon tarpeessa ja ison rempan olevan edessä jos autoa täytyy suoralla tiellä ohjata pikkasen koko ajan.
Tai perän olevan mätä jos takaluukkuun katsomalla huomaa lokareissa ruostetta...
Eli tällaiselle taavi tavalliselle, mutta automiehelle ohjeen tynkää?
Kokeile hakua tästä asiasta kirjoitettu monta tarinaa.
Tosiasiassa näissä 86-89 mallisissa ei juuri alle 500 th ajettuja enää ole saatavissa. Taitaa joka toinen olla jo miljoonakerholaisia.
Valkoisia ja muita oksennuksen värisiä kannattaa vältää, koska niistä tuskin pääsee eroon tulevaisuudessa muuten kuin purkamalla ne osiksi. Muutenkin varaudu siihen, että saat MB 200d autostasi alle 1000€ kun olet vaihtamassa sitä uudempaan.
Seuraavia asioita kannataa tarkistaa:
-Perä ei huuda
-Kytkin uudehko
-Ventiilin nostimet eivät naputa
- Ei öljyvuotoa kannen ja lohkon välistä pelkääjän puolella.
-Alipainepumppu ei tiputa öljyä(pumppu uutta mallia)
- Tehostmen pumppu ei vuoda öljyä
-Ohjausvaihteen säätöruuvissa kiristysvaraa
-Tunkinreikien ruosteisuus
Muut jatkakoot:
Tosiasiassa näissä 86-89 mallisissa ei juuri alle 500 th ajettuja enää ole saatavissa. Taitaa joka toinen olla jo miljoonakerholaisia.
Valkoisia ja muita oksennuksen värisiä kannattaa vältää, koska niistä tuskin pääsee eroon tulevaisuudessa muuten kuin purkamalla ne osiksi. Muutenkin varaudu siihen, että saat MB 200d autostasi alle 1000€ kun olet vaihtamassa sitä uudempaan.
Seuraavia asioita kannataa tarkistaa:
-Perä ei huuda
-Kytkin uudehko
-Ventiilin nostimet eivät naputa
- Ei öljyvuotoa kannen ja lohkon välistä pelkääjän puolella.
-Alipainepumppu ei tiputa öljyä(pumppu uutta mallia)
- Tehostmen pumppu ei vuoda öljyä
-Ohjausvaihteen säätöruuvissa kiristysvaraa
-Tunkinreikien ruosteisuus
Muut jatkakoot:
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Re: Outona ostamassa w124 200D, neuvoja?
Voi myös johtua monesta muustakin asiasta, esim rengaspaineista tai renkaista itsestään. Mulla nimittäin alkoi auto seilaamaan puolelta toiselle kun laitoin talvirenkaat (185/65R14") alle kun taas kesärenkailla (185/80R14") kulki kuin juna.Toitsipoismbtilalle kirjoitti:
Tiedän esim. taka-puslien / tukivarsien olevan vaihdon tarpeessa ja ison rempan olevan edessä jos autoa täytyy suoralla tiellä ohjata pikkasen koko ajan.
Ei pidä paikkaansa tämäkään, monestihan tiivisteet alkavat vanhuuttaan valskaamaan ja konttiinkin pääsee kosteutta joka sittemmin aiheuttaa ensin kevyen ruostekerroksen pellin päälle, mutta sen saa hiomalla pois... Tosin jos on saanut muutaman vuoden muhia rauhassa niin sitten voi olla jo aika pehmeää...Tai perän olevan mätä jos takaluukkuun katsomalla huomaa lokareissa ruostetta...
Kannattaa jollain avaimella tms koputella kaikennäköisiä ruosteessa olevia paikkoja niin selviää että onko alla kovaa peltiä vai mätää.
Tekniikkahan noissa kestää mitä vain jos on pidetty huolta, kytkin taitaa olla ainoa ns."heikko" kohta.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Mersua ei ole...vielä:)
Toyotasta on sit päästy eilen illalla eroon ja nyt olis MB:n metsästyksen vuoro.
Seuraavaa olen huomannut, on olemassa monenlaisia mersun omistajia. Yksi kehui lyhyesti autoansa maasta taivaaseen, kun taas toinen yrittää myydä vuoden pihassa seissyttä koslaansa.
Se mikä oli melko mielenkiintoista, niin parin kunnolla mersuun hurahtaneen kanssa tuli keskusteltua pitempi aika puhelimessa. Huomas heti, et puhuin nimenomaan harrastajien kanssa. Mainitsipa toinen olevansa käännynnäinen neljän vuoden takaa.
Meinaan tässä kaikessa rauhassa soitella ihmisille ja katsoa mitä löytyy. Ja turvallisin mielin sikäli, kun tuntuu olevan ostajan markkinat varsin pitkälti.
Seuraavaa olen huomannut, on olemassa monenlaisia mersun omistajia. Yksi kehui lyhyesti autoansa maasta taivaaseen, kun taas toinen yrittää myydä vuoden pihassa seissyttä koslaansa.
Se mikä oli melko mielenkiintoista, niin parin kunnolla mersuun hurahtaneen kanssa tuli keskusteltua pitempi aika puhelimessa. Huomas heti, et puhuin nimenomaan harrastajien kanssa. Mainitsipa toinen olevansa käännynnäinen neljän vuoden takaa.
Meinaan tässä kaikessa rauhassa soitella ihmisille ja katsoa mitä löytyy. Ja turvallisin mielin sikäli, kun tuntuu olevan ostajan markkinat varsin pitkälti.
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Olisiko ne kellertävät ja vaaleanruskeat mitä on aika paljon liikenteessä?
Tosin valkoinen mersu tummilla laseilla on aika näyttävä näky...
Ruoste vain näkyy heti kun sitä jostain yrittää esille tunkea
Tosin valkoinen mersu tummilla laseilla on aika näyttävä näky...

Ruoste vain näkyy heti kun sitä jostain yrittää esille tunkea

MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Osta suoraan 300 D..
Auton yleiskunto ja ajettavuus ratkaisee ainakin omalta osin. Kilometreihin kannattaa aina varautua, varsinkin mersuissa..


Auton yleiskunto ja ajettavuus ratkaisee ainakin omalta osin. Kilometreihin kannattaa aina varautua, varsinkin mersuissa..


S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
[quote="vesqju"]Osta suoraan 300 D..
Olen Vesqju:n kanssa samaa mieltä.
Jos haluaa hyvän ja halvan niin yleensä joutuu ostamaan kaksi
sen hyvän ja sitten halvan

Olen Vesqju:n kanssa samaa mieltä.
Jos haluaa hyvän ja halvan niin yleensä joutuu ostamaan kaksi
sen hyvän ja sitten halvan

W123 240 D Limousine Lang -83
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
Etsimäsi vuosimallin autot eivät ole likimainkaan uusia, siispä käy tutkimassa ja vertailemassa, mitä on tarjolla. Itse jätän myyjän ylenpalttiset kehut omaan arvoonsa..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Äkkiähän tuossa mieleen tullee kehujen kanssa, et olisko jotain vialla autossa kun kuitenkin puhutaan miltei 20 vuotiaasta pelistä?Esa H. kirjoitti:Etsimäsi vuosimallin autot eivät ole likimainkaan uusia, siispä käy tutkimassa ja vertailemassa, mitä on tarjolla. Itse jätän myyjän ylenpalttiset kehut omaan arvoonsa..
Vertailua olen tekemässä ensin puhelimitse ja sit nappaan mukaani automyyjän kahtelemaan...
Joop, harvinaisempaa on alta 500 tkm:n kilometrit, mut niin olen ajatellut sen olevan.vesqju. kirjoitti:Auton yleiskunto ja ajettavuus ratkaisee ainakin omalta osin. Kilometreihin kannattaa aina varautua, varsinkin mersuissa.
Mulle vaa'assa painaa se kuin hyvin mersu pystyy säilyttämään sen alkuperäisen melko hintavan laatunsa myös vanhana.
Yleensä tuon ikäisissä kaikki herkut on enempi rasite, muttei näissä niinkään.
Muutenkin olen ymmärtänyt, et nää olis laatupelejä ja se hivelee ammattikuskin itsetuntoa..
Nm. Ohjaustehostinta ei toyotassani ollut, joten se ja keskuslukitus olisivat aivan ylellisyyttä.
300D ja 250D vois muuten olla, mut ne on usein myös kallimpia... budjetti näet on rajallinen.
Re: Mersua ei ole...vielä:)
Tuosta pitää jo oikein onnitellaToitsipoismbtilalle kirjoitti:Toyotasta on sit päästy eilen illalla eroon ja nyt olis MB:n metsästyksen vuoro.

Lisää tietoa: www.skg.fi
300D ja 250D vois muuten olla, mut ne on usein myös kallimpia... budjetti näet on rajallinen.
Ei siinä enää kauheeta hintaeroa ole..
Taitaapi olla noissa 250 ja 300 mersuissa varusteita vastaavasti enemmän..
Onnittelut toitsun myynnistä

Ei siinä enää kauheeta hintaeroa ole..


Onnittelut toitsun myynnistä


S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
No myönnetään, ettei hintaero ole ratkaiseva. Tosin se fakta, ettei niitä taas ole tarjolla, on ratkaisevaa.vesqju kirjoitti: Ei siinä enää kauheeta hintaeroa ole..Taitaapi olla noissa 250 ja 300 mersuissa varusteita vastaavasti enemmän..
![]()
Onnittelut toitsun myynnistä![]()
Olen näet automiehenä sen verran orpo olo ilman autoa, et mulle tuo 200 D:n huomattavasti suurempi tarjonta on aika tärkeä asia.
Toitsuakin myin toista kuukautta,niin onhan se helpotus päästä lopulta tekeen kauppaa mersuista...

Suhtaudu kaikkiin kehuihin AINA varauksella
Etsimäsi autot ovat vanhoja ja paljonajettuja ja yleensä ne suomen halvimmat = suomen paskimmat...
Jos maltat huolella etsiä, ja katsoa/kokeilla useita autoja ja verrata niitä keskenään, ja vielä suhteuttaa hinnan koeajamiesi autojen kuntoon niin hyvä varmasti löytyy kohtuullisella vaivalla...
Ja niin hullua kun se onkin niin, jos esim. musta mersu maksaisi hieman enemmän kuin beige (oksentaa) niin on se kyllä helpompi myydäkkin nimim. värillä ei ole väliä kunhan se on musta
Ja nuo aiemmissa viesteissä mainitut viat kannattaa tarkastaa ja HUOLELLA! Mielellään auto kannattaa käyttää nosturilla ja tutkia esim. puslien välyksiä muutenkin kuin silmillä (hintavia korjata ja vaikea tehdä itse)...
Siinä mielessä hyvä että 200D:tä on paljon tarjolla niin on ainakin mistä valita...
Ja muista, että ostajalla, jolla on rahat taskussa on todellakin VARAA valita

Etsimäsi autot ovat vanhoja ja paljonajettuja ja yleensä ne suomen halvimmat = suomen paskimmat...
Jos maltat huolella etsiä, ja katsoa/kokeilla useita autoja ja verrata niitä keskenään, ja vielä suhteuttaa hinnan koeajamiesi autojen kuntoon niin hyvä varmasti löytyy kohtuullisella vaivalla...
Ja niin hullua kun se onkin niin, jos esim. musta mersu maksaisi hieman enemmän kuin beige (oksentaa) niin on se kyllä helpompi myydäkkin nimim. värillä ei ole väliä kunhan se on musta

Ja nuo aiemmissa viesteissä mainitut viat kannattaa tarkastaa ja HUOLELLA! Mielellään auto kannattaa käyttää nosturilla ja tutkia esim. puslien välyksiä muutenkin kuin silmillä (hintavia korjata ja vaikea tehdä itse)...
Siinä mielessä hyvä että 200D:tä on paljon tarjolla niin on ainakin mistä valita...
Ja muista, että ostajalla, jolla on rahat taskussa on todellakin VARAA valita

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
"värillä ei ole väliä kunhan se on musta
"
Hyvin sanottu
samaa mieltä 

Hyvin sanottu


S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
nooo.... tuollainen matala musta mafiamersu isoilla aluilla ja mustilla laseilla sattuu vaan herättämään hieman huomiota
Ja on helppo myydäkkin
On tultu useampaan otteeseen kysymään, että onko auto dieseli ja jos on niin oletko myymässä sitä... Toisin nämä tyhjänkyselijät olisivat varmaan valmiita maksamaan siitä huikeat 2000e
Kerran kysy jobbari tuossa tikkurilan autokeskuksen pihalla, että myynkö autoni 1700e
Ei ollu turpajuhlat kaukana 

Ja on helppo myydäkkin


Kerran kysy jobbari tuossa tikkurilan autokeskuksen pihalla, että myynkö autoni 1700e


Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Hintatasosta muutama sana:
Tutkailin Kepö:n hintoja. VM 95 E 200D:t olivat hinnoiltaan alkaen 7500€. Näissä on Abs, Airbag, niskatuet, tummat lasit ja muita herkkuja ja käteisellä alkaa saamaan 7000€:lla. Ei kyllä noista alle 89 mallisista kannata kovinkaan montaa euroa maksaa. Pienellä 2-3 tuhannen €:n lisäpanostuksella saa jo aivan eritasoisen kulkineen, kuin maksamalla jostakin 88-89 mersusta 4-5th €.
Tutkailin Kepö:n hintoja. VM 95 E 200D:t olivat hinnoiltaan alkaen 7500€. Näissä on Abs, Airbag, niskatuet, tummat lasit ja muita herkkuja ja käteisellä alkaa saamaan 7000€:lla. Ei kyllä noista alle 89 mallisista kannata kovinkaan montaa euroa maksaa. Pienellä 2-3 tuhannen €:n lisäpanostuksella saa jo aivan eritasoisen kulkineen, kuin maksamalla jostakin 88-89 mersusta 4-5th €.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Minkäkuntosia oletat noiden ~7000e:n E-mallin 124:sten olevan?lai kirjoitti:Hintatasosta muutama sana:
Tutkailin Kepö:n hintoja. VM 95 E 200D:t olivat hinnoiltaan alkaen 7500€. Näissä on Abs, Airbag, niskatuet, tummat lasit ja muita herkkuja ja käteisellä alkaa saamaan 7000€:lla. Ei kyllä noista alle 89 mallisista kannata kovinkaan montaa euroa maksaa. Pienellä 2-3 tuhannen €:n lisäpanostuksella saa jo aivan eritasoisen kulkineen, kuin maksamalla jostakin 88-89 mersusta 4-5th €.
Ja nämä ovat todellakin 200D koneella...
Sehän on jokaisen oma valinta ostaako "suomen halvimman" E200D:n, Vai hyvän ja paljon remontoidun (alusta, puslat, kannentiiviste) esim. vm -87-89 300D:n tuolla 4-5000e:llä

Itse ostaisin tottakai tuon 300:n...
Olen nimittäin koeajanut suomen halvinta E200D:tä ja se oli aivan pa**ka


Ps.Millä perustelet tuon E-mallin olevan "aivan eritasoinen" kulkine kuin muutaman vuoden vanhempi 124

Onhan ainakin se siinä mielessä eritasoinen, että 200D:tä ei voi missään mielessä verrata 300D:hen

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Onhan siinä E-mallissa 200D:ssäkin viisi vaihdetta, ja paremmat penkit kuin niissä -85-89 malleissa.
Kaikki W124 ovat jo vanhoja autoja, suurin osa paljon ajettuja, ja vuosimallin perusteella ei voi minkäänlaista "kuntoarviota" antaa.
Jos on ostamassa W124 eikä ole aiemmin tutustunut noihin vehkeisiin ja kuulee kerrottavan että niissä on luja tekniikka, kestää melkein mitä vain, voi pettyä raskaasti.
Riippuu siitä mitä "tekniikkaan" kuuluvaksi laskee.
Itse moottori on luja, josta on iloa jos saa ostettua sen oikeasti alle 300000 ajetun.
E-mallin 200 D W124 vakiovarusteilla ei tarvinne juuri yli 7000 € yksityiselle myyjälle maksaa jos sillä on ajettu ne normaalit 450000-650000 km ?

Kaikki W124 ovat jo vanhoja autoja, suurin osa paljon ajettuja, ja vuosimallin perusteella ei voi minkäänlaista "kuntoarviota" antaa.
Jos on ostamassa W124 eikä ole aiemmin tutustunut noihin vehkeisiin ja kuulee kerrottavan että niissä on luja tekniikka, kestää melkein mitä vain, voi pettyä raskaasti.
Riippuu siitä mitä "tekniikkaan" kuuluvaksi laskee.
Itse moottori on luja, josta on iloa jos saa ostettua sen oikeasti alle 300000 ajetun.
E-mallin 200 D W124 vakiovarusteilla ei tarvinne juuri yli 7000 € yksityiselle myyjälle maksaa jos sillä on ajettu ne normaalit 450000-650000 km ?
wiimax.fi
Tänään ostin 190D:n, jossa on mittarissa 724Tkm. Ja auto on paljon paremman oloinen mitä moni " 320tkm ajettu" Taka-akseli oli laitettu uusiksi, etupäässä uuden puslat, jouset,iskarit.. Kone vaihdettu 700Tkm. Vaihteisto toimi hienosti. Ja kaikin puolin ok, paitsi ojassa käytetty koppa.
Mielestäni aika realistiset kilometrit -87:ssa dieselautossa.
Kannattaa tutkia/ tutkituttaa ammattilaisella auto ennenkuin "mersuhuumassa" ostaa sitä Halvinta ja vähiten ajettua.
Mielestäni aika realistiset kilometrit -87:ssa dieselautossa.
Kannattaa tutkia/ tutkituttaa ammattilaisella auto ennenkuin "mersuhuumassa" ostaa sitä Halvinta ja vähiten ajettua.
Joku mersupurkaamo??
E- malli on huomattavasti parempi, koska kaikki 200d autot on varustettu 5-lovisella laatikolla ja Airbagillä. ihmisille jotka ajavat paljon edellä mainitut varusteet ovat todella tärkeämpiä, kuin joku 3-litrainen dieselkone, tai 18” ”pilluvanteet”. Itse ainakin valitsen mielummin elämän, kuin 6-pyttyisen D-koneen mukaani hautaaan.Ps.Millä perustelet tuon E-mallin olevan "aivan eritasoinen" kulkine kuin muutaman vuoden vanhempi 124
200d on talousihme ja viisilovisella laatikolla vie maantiellä välillä alle 6l dieseliä. Jos vielä saa kilometrikorvauksia edes jonkin verran, niin auto on kyllä todellinen rahakone.
200/300D Ei näitä voikkaan verrata. Mutta jos on tarkoitus liikkua maantiellä taloudellisesti, niin miksi pitää ostaa 300d? 300d:lä voi 300km:n matkalla, olla ehkä perillä 15min aikaisemmin, mutta minulle tasainen ja ennakoiva ajo on paljon mukavampaa kuin, joku pumppaava vatsahaava ohitustekniikka.
200 D:llä en ole koskaan myöhästynyt yhdestäkään sovitusta tapaamisesta, ja se on aina vienyt minut paikasta A paikkaan B.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Todellakin 200D on kyllä aika pihi kuluttamaan menovettä
Itellä 124 200D -87 ja parhaimmillaan olen päässy 5,7l / 100km
osittain matka-ajoa ja kaupunki ajoa
Itellä 124 200D -87 ja parhaimmillaan olen päässy 5,7l / 100km
osittain matka-ajoa ja kaupunki ajoa
W123 240 D Limousine Lang -83
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
Kuten edellä mainitsin että jokainen ostaa sen minkä parhaaksi näkee, eli lienee turhaa tämä väittelylai kirjoitti:E- malli on huomattavasti parempi, koska kaikki 200d autot on varustettu 5-lovisella laatikolla ja Airbagillä. ihmisille jotka ajavat paljon edellä mainitut varusteet ovat todella tärkeämpiä, kuin joku 3-litrainen dieselkone, tai 18” ”pilluvanteet”. Itse ainakin valitsen mielummin elämän, kuin 6-pyttyisen D-koneen mukaani hautaaan.Ps.Millä perustelet tuon E-mallin olevan "aivan eritasoinen" kulkine kuin muutaman vuoden vanhempi 124
200d on talousihme ja viisilovisella laatikolla vie maantiellä välillä alle 6l dieseliä. Jos vielä saa kilometrikorvauksia edes jonkin verran, niin auto on kyllä todellinen rahakone.
200/300D Ei näitä voikkaan verrata. Mutta jos on tarkoitus liikkua maantiellä taloudellisesti, niin miksi pitää ostaa 300d? 300d:lä voi 300km:n matkalla, olla ehkä perillä 15min aikaisemmin, mutta minulle tasainen ja ennakoiva ajo on paljon mukavampaa kuin, joku pumppaava vatsahaava ohitustekniikka.
200 D:llä en ole koskaan myöhästynyt yhdestäkään sovitusta tapaamisesta, ja se on aina vienyt minut paikasta A paikkaan B.

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jos on kiire, niin silloin on myöhästynyt jo lähdössä..
Kyllä sillä 200 D mersulla kerkee aivan mainiosti, onhan noilla ajettu pirusti..


Kyllä sillä 200 D mersulla kerkee aivan mainiosti, onhan noilla ajettu pirusti..

S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Ohhohvuke kirjoitti:Todellakin 200D on kyllä aika pihi kuluttamaan menovettä
Itellä 124 200D -87 ja parhaimmillaan olen päässy 5,7l / 100km
osittain matka-ajoa ja kaupunki ajoa

Käytin tuota omaa TD:ä pitkästä aikaa "juottolassa", niin kulutus seka-ajolla 5.8L

Väittäisin, että hyvissä säädöissä oleva 250D menee suht. samoihin 200D:n kanssa, koska kokoajan ei tarvi olla kenkä lattiassa normaali ajolla.
Joku mersupurkaamo??
Kovin tuntuu kaikkien kulutukset pieniltä..



S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Pitänee ruveta hinaamaan tota omaa et kulutus pienenee.. 

S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on