2015 joulukuussa tuli vaihettuu päikseen w124 230E farkku tämmöseen w123 300d 84vm mersuun.

oon vasta toinen varsinainen omistaja tällä autolla. auton alkuperäne omistaja oli joku lääkäri kuopiosta joka tällä ajo 84 vuojesta 2014 asti, sitte auto pyöri autokauppoje välillä ja tuli mulle.
autossa oli 5v loota mutta vaihoin sen käyttikseen jolla kulen töissä

piti tuohonki motti vaihtaa ko oli edelline yli miljoona ajettu ja puhals öljyä joka välistä

tosiaan pienellä kiirulla saaha nuot ruostehommat suurinpiirtein tehtyy tohon w123, koska talli jossa värkkään on vuokra talli ja kohtuu kallis vuokra.

siinä takapenkkien irrotusten jälkeen, revin samalla vanhat suppari johot ja rca:t pois kun niitä ei enään tähän autoon tule, penkkien päällä on ilmeisesti ihan alusta lähtien ollut penkinpäälliset, niiden alla oli penkit niiku ois tehtaalta tullu, kehtaiskohan ottaa nuita pois vai pitääkö vaan suojana


kaaret otti alkutalven loskapaska keleillä suolaliuos kylvyn valtatie 8:lla, kun s123 odotti moottorin vaihtoa niin piti tällä kulkea muutaman viikon töissä, ja nyt näkyy tulos.



ilmeisesti jälkeen päin oli asennettu manuaali peili, selvis syykin miksi keskikonsolissa oli vipu sähköpeilille

harvoin sitä rikastuu näitä rojekteja tehdessä

takapenkkien alle on kurkattu muutamaan otteeseen kun piti paikat hitsata syksyllä leimalle, pitää karvalaikalla hinkata pintaruosteet pois ja lyödä ruosteen esto maalit niskaan

pohjaan on edellinen omistaja hitsauttanu muutaman paikan, se on iha hyvä että ne on alhaaltapäin suojattu mutta päältäpäin bitumi palanu pois ja jääny paljaaksi ja päässyt ruostumaan


noh selvisi onneks karvalaikalla hinkkaamalla.
ensimmäinen reikä löytyi vänkärin jalkotilasta etupyörän takaa

ja toinen matkustajan jalkatilan kotelosta

vararenkaan alla oli myös pintaruostetta mutta ei mätää

ja sitten takapyörän takaa kotelosta löytyi kemiski paikkaus, eli läpi asti reikä ja kemiskillä täyttö ja massaa päälle


alkaa tallilla tilakin loppumaan kun sai purettua sisustan.