vito 110 automaattilaatikko vikatilassa!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jumppanen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

vito 110 automaattilaatikko vikatilassa!

Viesti Kirjoittaja jumppanen »

Elikkäs autona 110 vito -98 ajettu n415tkm, heitti häiriövalon päälle kaupassa käynnin aikana, ei kai loota voi hajota kun auto on sammuksissa?
nyt on sitte varmaan kolmonen päällä eteen ja pakin ku laittaa ni hyppää heti lähölle, ei oo enää pehmeyttä.. käytin automaattien korjaamolla mutta eivät saaneet koneella yhteyttä laatikkoon..pitäis viedä veholle mutta maksaa varmaan enemmän ku koko auto :)
löysin pari palanutta sulaketta yhden virtapiirin 15 sulakkeen ratin alta ja sitte penkin alta yhden, en tiedä mikä oli..
käyttöohje kirjassa mainitaan että penkin alla olis vaihteiston sulake f17 15a ja f6 10a ajonesto,automaattilaatikon ohjainlaite,kumpaakaan en ole löytänyt..
mikä avuksi? valo syttyy ja sammuu ja syttyy heti uudestaan kun laittaa virrat päälle..
apua kaivattais..
yritin useamman tunnin katella näitä vaihteistojen viestiketjuja mutta en löytänyt enkä enää jaksanut enempää kahlata..eli jos jollain jotain tietoa otetaan ilolla vastaan:-)
jumppanen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: vito 110 automaattilaatikko vikatilassa!

otin jo uteliaisuuttani sen etukannen tms. irti siitä laatikosta, eihän siellä mitään ollu, pari sähköjohtoa vaan..mutta tuli mieleen että miten se voi toimia jos sähköliittimet ui öljyssä?
naftale_n
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Minulla sekosi laatikon ohjaus juuri viime.viikolla. Olin viime vuoden lopussa tarkistanut Ecun ja johtosarjan, kuivia olivat. Vein sitten kepin suoraan bittinikkarin hoiviin että putsaa ja kolvaa kuntoon. Ainakin oireet oli samanlaiset että jos vika menee heti päälle käynnistäessä niin D pamahtaa ja jos vika meni kesken ajon päälle niin jumittaa vissiin silloisen käytössä olevan vaihteen?. Myös vakkari ja vaihdetieto mittaristoon hävisi.

Autona C220cdi 5-automaatti. Sulla varmaan sama vaihteisto?
Tämähän vain arvailua mutta tälläiset oireet oli minulla ja pelkkien netistä poimittujen tipsien avulla päädyin korjauttamaan keppiä.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
jumppanen
Sisäänajossa
Sisäänajossa

toi mun auto ei oo cdi mallia vaan vanhempaa mallia ja minusta siinä on 4 lovinen laatikko?
sanokaa jos oon väärässä..täytyy taas yrittää perehtyä siihen viikonloppuna jos ehtii..
joku sähkövika siinä varmaan on ku tietäs mikä :-)
Vastaa Viestiin