Saisin "ilmaseksi" MB 300 TD aut. korimalli vissiin joku 124 vm -86 (85?) farmarimalli tms , jos laittaisin kuntoon sen. Ajettu sillä on vajaa puolimiljoonaa kilsaa, joten luulisin että kilsoja piisais vielä koneen osalta. Tämä pirssi on jenkkeihin myyty ja Suomen markkinoille sitä ei vissiin oo tuotu.(?) Mää tajuan autoista kun "pässi tähistä" joten apu on tarpeen.. Kone siinä on kunnossa ja iskarit vaihettu vajaa vuosi sitten, MUTTA kori alkaa sanoa sopparia irti. Pohjassa on kuulemma muutamia reikiä (osa paikattu) ja kuskin puolen takalokari(alareunasta ) ruostunut, ainaki pehmee oli ku koitin (pohjaa en pääsy kattoon, ku oli ladon seinustalla ja kontallaanhan mää oon vaan...

. Joku korjaaja antanu vuosi sitten arvion että hitsaushommat ois parin tonnin juttu (vähintään)
Sisusta alkanu verhoilujen osalta homehtua nyt talvella, joten verhoilut menisi uusiks. Onko olemassa lattiaan jotaki valmista mattoo? Vai pitääkö tuunata ite? Katon tiivisteestä ku vesisateella valuu vesi jostaki kohdin sisälle.. Kaikki ideat tervetulleita.
Oon vallan ihastunu kyseiseen autoon, ajaessa se lähtee ko mummo uurnasta tuulella.. ja sain pirssille jatkoaikaa tän kesän ennen romuttamolle vientiä..
Onko tää rojekti ihan tuhoon tuomittu, jos siitä koittais saada kesäauton? Paljonko tähän pitäis minimissään varailla pätäkkää?
Paljonko peltityöt kustantais (kallistahan se on ja missä sellanen ois edullisinta teettää- ammattikoulut???)
Mistä löytyis sisustaan just mattoo ja ovien verhoilut ois uusittava, samoin penkin päälliset, jalopuulistat repsottaa sisältä vähän- Liima, joka pitäis?? Saako tuollaseen varaosia sisälle?
Kannattaako ees tuhlata rahoja kyseiseen autoon.. On se kuitenki ihan perkuleen hieno sininen alkuperäsine pölykapseleineen..