Takalasin pyyhin jumettu
Takalasin pyyhin jumettu
Potilas siis W210 320 cdi farkku. Pyyhin pysähtyi kesken työnteon. Ajattelin vilkaista sulakkeita, mutta mistä ihmeestä löytyy numero 41 ? Jos sulake ehjä, onko ppyhkijän mjoottorin vaihtaminen iso rojekti vai pitääkö jättää ammatimiehen tehtäväksi ?
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Re: Takalasin pyyhin jumettu
Mistä päätelit että tuo sulake on 41 sulake f10 ohjaa noita sulake 41 on siellä releiden takana samassa poxissa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Takalasin pyyhin jumettu
katselin vaan sulaketaulukkoa, siellä taisi olla vielä 38 vaikuttamassa asiaan...
Relepoksin kansi onkin sitten ruuvien takana. pitää kurkkailla.
Kiitos vastauksesta.
Relepoksin kansi onkin sitten ruuvien takana. pitää kurkkailla.
Kiitos vastauksesta.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Re: Takalasin pyyhin jumettu
Mulla ainakin oli syynä jumiutunut akseli, ei sulake eikä moottori. Joka tapauksessa tuon härvelin saa helposti käteen kun ottaa takaluukun verhoilut pois (muutama nasta reunoilla). Moottorin pystyy testaan 12v jännitteellä.