![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
![Problem :problem:](./images/smilies/icon_problem.gif)
Olet väärässä...ei niissä ole edes reikiäPeteA kirjoitti:Piti tuohon "alkuperäiseen" viestiini vielä laittaa, mutta unehtuihuvittava piirre noiden uusien S/W213 mallien feikkipakoputkista (aukoista takapuskurissa), joissa muissa autoissa on pakoputket, mutta mesessä vain "hienot" kromikoristeet
Ei mese nyt ainoa ole, ainakin jossain mopoautossa olen nähnyt vastaavatPeteA kirjoitti:Piti tuohon "alkuperäiseen" viestiini vielä laittaa, mutta unehtuihuvittava piirre noiden uusien S/W213 mallien feikkipakoputkista (aukoista takapuskurissa), joissa muissa autoissa on pakoputket, mutta mesessä vain "hienot" kromikoristeet
Jos autosta löytyy tupla putket niin niistä pitää tulla ääntä et tietää että siellä on moottori.tahtoomersun kirjoitti:Ei mese nyt ainoa ole, ainakin jossain mopoautossa olen nähnyt vastaavatPeteA kirjoitti:Piti tuohon "alkuperäiseen" viestiini vielä laittaa, mutta unehtuihuvittava piirre noiden uusien S/W213 mallien feikkipakoputkista (aukoista takapuskurissa), joissa muissa autoissa on pakoputket, mutta mesessä vain "hienot" kromikoristeet
![]()
![]()
![]()
Nämä mallit ovat insinöörien suunnittelemia, nykyään käytetään ekonomeja.Hage kirjoitti:Ei enää toista W123/124:ää kannata tehdä kun kuka ostaa uuden mallin jos vanhalla ajaa mittarin ympäri ilman isompia murheita.
Niinpä. Fordillahan myös tekivät tämän mittapuun mukaan yhtä kestäviä autoja, tosin matkamittarissa oli yksi numero vähemmän.Hage kirjoitti:Ei enää toista W123/124:ää kannata tehdä kun kuka ostaa uuden mallin jos vanhalla ajaa mittarin ympäri ilman isompia murheita.
Jep. Eikös W201 ollut viimeinen malli, jossa tehtiin ensin auto, ja sitten katsottiin mitä se maksaa.terasjussi kirjoitti:Nämä mallit ovat insinöörien suunnittelemia, nykyään käytetään ekonomeja.Hage kirjoitti:Ei enää toista W123/124:ää kannata tehdä kun kuka ostaa uuden mallin jos vanhalla ajaa mittarin ympäri ilman isompia murheita.
Mersun M271 ketjuissa ei ole mitään ongelmaa? Kestää se minkä jakohihnaS202 kirjoitti:Näitä kömmähdyksiä on niillä muilla "hyvillä" saksalaisilla vähintäänkin tarpeeksi. Joku audi jossa kaikki koneet on öljyjuoppoja ja jos jakopäästä ketju löytyy niin erossa kannattaa pysyä.
(B16) Toiminnalliset pakoputken päät 247,25 euroaegyptian kirjoitti:
Toi w205/w213 feikki-pakoputkisomiste on kyllä naurettava...
Vaihtoväli samaa luokkaa kuin remmeillä, mutta eipä taida olla remmisavottaa kalliimpi kun vertaa audeihin. Riippuu toki mallista.Nastamuumio kirjoitti:Mersun M271 ketjuissa ei ole mitään ongelmaa? Kestää se minkä jakohihnaS202 kirjoitti:Näitä kömmähdyksiä on niillä muilla "hyvillä" saksalaisilla vähintäänkin tarpeeksi. Joku audi jossa kaikki koneet on öljyjuoppoja ja jos jakopäästä ketju löytyy niin erossa kannattaa pysyä.on vai hitokseen kalliimpi vaihtaa
Audissa hihnan vaihto AutoJerryn mukaan ka. 649€ A6-runkoisille, Lienee samaa muillekin v6 malleille. Mitenkään Olumpiavolkkaria puolustelematta, niin siinäkin on vanhemmat värkit kestävämpiä. Ja jos tarkoitit verrata ketjujen vaihtoa, niin sehän on Audissa jotai käsitämätöntä scheisseä.dealer kirjoitti:Vaihtoväli samaa luokkaa kuin remmeillä, mutta eipä taida olla remmisavottaa kalliimpi kun vertaa audeihin. Riippuu toki mallista.Nastamuumio kirjoitti:Mersun M271 ketjuissa ei ole mitään ongelmaa? Kestää se minkä jakohihnaS202 kirjoitti:Näitä kömmähdyksiä on niillä muilla "hyvillä" saksalaisilla vähintäänkin tarpeeksi. Joku audi jossa kaikki koneet on öljyjuoppoja ja jos jakopäästä ketju löytyy niin erossa kannattaa pysyä.on vai hitokseen kalliimpi vaihtaa
Vaikeahan näihin viesteihin on vastata, kun kirjoitusvirheitä on niin paljon että koko viestin ajatusta on vaikea ymmärtää. Mitä ainakin omiin mersuihin tulee niin yksikään ei ole koskaan jättänyt tielle ja nykyisellä on ajettu yli 200k+. Yleensä pitkiä matkoja Saksasta Lappiin ja Espanjaan yli 2000 km suuntaansa. Ainakin Mersuissa on vähemmän virheitä kuin PeteAn viesteissä.PeteA kirjoitti:Vähän myöhäistä tämmöistä kysellä, sillä eka Mersu on jo tilauksessaMieleeni vaan juolahti nyt tuollainen kysymys, kun palstalla toisaalla pohditaan, kestääkö auto muutaman tuhannen km Eurooppatourin... (itse sellaisen tein wanhahkolla Nissanilla ilman mitään ongelmia) ja toisaalta "taasen" tänään työmatkalla (neljäs kerta kuukauden sisään) oli auto "jättänyt tielle" ja kyseessä Merkkerin E sarjalainen (siis kolmas E kuukauden sisään)... vuosimallia en osaa sanoa. Viime viikolla melkein vastaavalla paikalla oli uudehko maasturimersu. Joku manaili syylliseksi nykyautojen lisääntynyttä elektroniikkaa, mutta kyllä perus-mersuissa on sitä vähemmän kuin halvemmissa pikkuautoissakin... toki lisärahalla saa mersuun vaikka mitä.
Niistä kirotuvieheistä tiiä... pilkkujakin tuossa sentään on viljelty aika kunniakkaastiD-MB kirjoitti:Vaikeahan näihin viesteihin on vastata, kun kirjoitusvirheitä on niin paljon että koko viestin ajatusta on vaikea ymmärtää. Mitä ainakin omiin mersuihin tulee niin yksikään ei ole koskaan jättänyt tielle ja nykyisellä on ajettu yli 200k+. Yleensä pitkiä matkoja Saksasta Lappiin ja Espanjaan yli 2000 km suuntaansa. Ainakin Mersuissa on vähemmän virheitä kuin PeteAn viesteissä.PeteA kirjoitti:Vähän myöhäistä tämmöistä kysellä, sillä eka Mersu on jo tilauksessaMieleeni vaan juolahti nyt tuollainen kysymys, kun palstalla toisaalla pohditaan, kestääkö auto muutaman tuhannen km Eurooppatourin... (itse sellaisen tein wanhahkolla Nissanilla ilman mitään ongelmia) ja toisaalta "taasen" tänään työmatkalla (neljäs kerta kuukauden sisään) oli auto "jättänyt tielle" ja kyseessä Merkkerin E sarjalainen (siis kolmas E kuukauden sisään)... vuosimallia en osaa sanoa. Viime viikolla melkein vastaavalla paikalla oli uudehko maasturimersu. Joku manaili syylliseksi nykyautojen lisääntynyttä elektroniikkaa, mutta kyllä perus-mersuissa on sitä vähemmän kuin halvemmissa pikkuautoissakin... toki lisärahalla saa mersuun vaikka mitä.
Nyt minua alkoi jännittämään, millaisen auton mahdan saada, kun mekkerissä kaikki osat ovat näköjään "lisävarusteita"???tahtoomersun kirjoitti:(B16) Toiminnalliset pakoputken päät 247,25 euroaegyptian kirjoitti:
Toi w205/w213 feikki-pakoputkisomiste on kyllä naurettava...
näkyy olevan lisävaruste lisähintaan toimivat putkenpäät