CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Missäs Turun suunnalla saisi noita Tuikun ohjelmia asennettua ??
-pete-
-pete-
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Sama tulos automaatilledealer kirjoitti:Varmaan vastaus löytyisikin kun lukisi tarpeeksi viestiketjua, mutta onko facelift W203 ohjelmoinnin lopputuloksissa eroa onko 200 tai 220 cdi ?
En muista / tiedä mitä eroa moottoreissa on.
Man huonompi kytkin, lähelle samat kuitenki
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mielenkiintoista luettavaa tämä topic. Mikäs tuossa delphiläisessä 646 on parempaa kuin boschilaisessa 646? Vai vaikuttaako ahdin+dpf+cooler-muutos noin paljon?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Ahdin ja suuttimet paremmat.
Ahdin ja suuttimet paremmat.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
220cdi -01 W203 man 1350bar
Korkeapainepumppu 400cdi,stä ja 1600bar railpaineanturi + softa
Ei muita muutoksia
Aivan hitusta vaille 200hv

220cdi -01 W203 man 1350bar
Korkeapainepumppu 400cdi,stä ja 1600bar railpaineanturi + softa
Ei muita muutoksia
Aivan hitusta vaille 200hv

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- Silakka_E500
- Vakiokalustoa
- Viestit: 86
- Liittynyt: La 29.09.2012 21:27
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Oma möhköfantti sai eilen vähän lisää lihaksia; kiitos Tuikulle ja Jarille, kyllähän tuo vetää hereämmin vaikka kokoa onkin 

BMW X7 M50D
X166 500
X166 350
Audi Q7 4.2
BMW X5 3.0sd
W211 E500
Volvo V70 T5
X166 500
X166 350
Audi Q7 4.2
BMW X5 3.0sd
W211 E500
Volvo V70 T5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onko eroa man/autom? Kestäisikö esim. 138hp/300nm? tuo on käyttöautolle jo aivan kelpo lukema.tuikku kirjoitti:Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Vaihda hyvä mies kassi parempaan,väkisin kiusaamaalla ei tuu hyvä yleensätepkai kirjoitti:Onko eroa man/autom? Kestäisikö esim. 138hp/300nm? tuo on käyttöautolle jo aivan kelpo lukema.tuikku kirjoitti:Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.

ML320cdi sport-07 EX. m-sport taas.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
'Vision kirjoitti:Vaihda hyvä mies kassi parempaan,väkisin kiusaamaalla ei tuu hyvä yleensätepkai kirjoitti:Onko eroa man/autom? Kestäisikö esim. 138hp/300nm? tuo on käyttöautolle jo aivan kelpo lukema.tuikku kirjoitti:Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.
vastaus on tietenkin mahtava mitä olisit suositellut jos kysyjällä olisisi ollut 420cdi niin joo Bugatti Veyron
joka saatanan kottero kestää alakierroksille (-2500rpm) sen 25 prossaa lisää ja sen yäpuolelle vielä enempi
kaikki on siitä kiinni kuinka sen väännön rajoittimen kartan muotoilee voihan siitä tehdä kanttisenkin jos väännöllä kuvittelee saavan jotain hyötyä
harva ohelmoija kuitenkaan saa esim. 203 200cdi kytkintä antautumaan 2500rpm jälkeen jos osat ovat alkuperäisiä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Näin se taitaa olla. hurjimmat lupailee 185hp/395nm. Se varmaankin on voimansiirrolle liikaa?xr kirjoitti:'Vision kirjoitti:Vaihda hyvä mies kassi parempaan,väkisin kiusaamaalla ei tuu hyvä yleensätepkai kirjoitti:Onko eroa man/autom? Kestäisikö esim. 138hp/300nm? tuo on käyttöautolle jo aivan kelpo lukema.tuikku kirjoitti:Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.
vastaus on tietenkin mahtava mitä olisit suositellut jos kysyjällä olisisi ollut 420cdi niin joo Bugatti Veyron
joka saatanan kottero kestää alakierroksille (-2500rpm) sen 25 prossaa lisää ja sen yäpuolelle vielä enempi
kaikki on siitä kiinni kuinka sen väännön rajoittimen kartan muotoilee voihan siitä tehdä kanttisenkin jos väännöllä kuvittelee saavan jotain hyötyä
harva ohelmoija kuitenkaan saa esim. 203 200cdi kytkintä antautumaan 2500rpm jälkeen jos osat ovat alkuperäisiä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
En ole montaa noita vanhempaa edes yrittänyt.
Eikä tekniikka niissö ole mitenkään tuttua,
Olen kertonut oman mielipiteeni asiasta, kuten mielestäni kysyttäessä kuuluukin.
Kehotan turvautumaan tässä tapauksessa sellaisten henkilöiden apuun, jotka tuntuvat tietävät asiasta enemmän.
En ole montaa noita vanhempaa edes yrittänyt.
Eikä tekniikka niissö ole mitenkään tuttua,
Olen kertonut oman mielipiteeni asiasta, kuten mielestäni kysyttäessä kuuluukin.
Kehotan turvautumaan tässä tapauksessa sellaisten henkilöiden apuun, jotka tuntuvat tietävät asiasta enemmän.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuikku kirjoitti:.
En ole montaa noita vanhempaa edes yrittänyt.
Eikä tekniikka niissö ole mitenkään tuttua,
Olen kertonut oman mielipiteeni asiasta, kuten mielestäni kysyttäessä kuuluukin.
Kehotan turvautumaan tässä tapauksessa sellaisten henkilöiden apuun, jotka tuntuvat tietävät asiasta enemmän.
http://www.celtictuning.fi/palvelut/suo ... t3-content" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Olen kyllä otettu siiitä, että haluat jakaa tämän tietosi.
Mutta valitettavasti en koe siitä mitään hyötyväni.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, tehon saanti noissa ei ole se ongelma, se on ihan muualla.
Ja kun en tunne sen tarkemmin tämän etuvetomallin tekniikkaa, en ala repostelemaan toistenkaan mielipiteitä asiasta.
Minulla on omat kokemukseni aiheesta, eikä jonkun toisen ilmoitus aiheesta muuta tilannetta mitenkään.
Vauhtipyörän sai aivan helposti pohjaamaan vielä neljässä tonnissakin, se nyt ei puhumalla muutu miksikään.
Se tehonlisä, jonka noihin voi minun kokemuksieni mukaan laittaa, on niin pieni, ettei siitä ilkiä rahaa ottaa.
Automaatti, jos se ei ole se automatisoitu mekaaninen malli, voi hyvinkin parantaa tilannetta, en tosin tiedä, onko tuohon sellaista "oikeaa" automaattia edes saatavana.
Olen kyllä otettu siiitä, että haluat jakaa tämän tietosi.
Mutta valitettavasti en koe siitä mitään hyötyväni.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, tehon saanti noissa ei ole se ongelma, se on ihan muualla.
Ja kun en tunne sen tarkemmin tämän etuvetomallin tekniikkaa, en ala repostelemaan toistenkaan mielipiteitä asiasta.
Minulla on omat kokemukseni aiheesta, eikä jonkun toisen ilmoitus aiheesta muuta tilannetta mitenkään.
Vauhtipyörän sai aivan helposti pohjaamaan vielä neljässä tonnissakin, se nyt ei puhumalla muutu miksikään.
Se tehonlisä, jonka noihin voi minun kokemuksieni mukaan laittaa, on niin pieni, ettei siitä ilkiä rahaa ottaa.
Automaatti, jos se ei ole se automatisoitu mekaaninen malli, voi hyvinkin parantaa tilannetta, en tosin tiedä, onko tuohon sellaista "oikeaa" automaattia edes saatavana.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuikku kirjoitti:.
Olen kyllä otettu siiitä, että haluat jakaa tämän tietosi.
Mutta valitettavasti en koe siitä mitään hyötyväni.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, tehon saanti noissa ei ole se ongelma, se on ihan muualla.
Ja kun en tunne sen tarkemmin tämän etuvetomallin tekniikkaa, en ala repostelemaan toistenkaan mielipiteitä asiasta.
Minulla on omat kokemukseni aiheesta, eikä jonkun toisen ilmoitus aiheesta muuta tilannetta mitenkään.
Vauhtipyörän sai aivan helposti pohjaamaan vielä neljässä tonnissakin, se nyt ei puhumalla muutu miksikään.
Se tehonlisä, jonka noihin voi minun kokemuksieni mukaan laittaa, on niin pieni, ettei siitä ilkiä rahaa ottaa.
Automaatti, jos se ei ole se automatisoitu mekaaninen malli, voi hyvinkin parantaa tilannetta, en tosin tiedä, onko tuohon sellaista "oikeaa" automaattia edes saatavana.
Mistä/miten saisin selville tuon automaatti asian? Voisitko hieman tarkentaa, tuota oikean automaatin ja automatisoidun mekaanisen mallin eroa?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
,
Aha, sinulla ei siis ole koko autoa.
Otappas kuukle käteen ja tutustu aiheeseen.
Aha, sinulla ei siis ole koko autoa.
Otappas kuukle käteen ja tutustu aiheeseen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olen tässä selvittänyt ja vaikuttaa tuo puoliautomaatti olevan harvinainen, eli A sarjan automaatit on lähtökohtaisesti perinteisiä automaatteja.tuikku kirjoitti:,
Aha, sinulla ei siis ole koko autoa.
Otappas kuukle käteen ja tutustu aiheeseen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Puoliauto ... vaihteisto" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 621
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Minkä ikäisissa tuli CVT-vaihteisto? W169 koriin? Ainakin W245 eli B on tuo kuminauha ja eikös nuo ole koria lukuunottamatta samoja.
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eilen sai oma OM651 220CDI kokea Tuikun hellän kosketuksen Kajaanissa. Homma sujui hienosti alle tunnissa ja Mercedes sai kivasti puhtia ohitustilanteisiin. Eron todella huomaa ja niinkuin joku jo aiemmin täällä sanoi niin tuntuu että vaihteisto pelaa aiempaa loogisemmin.
Parin päivän perusteella kokemukset on erittäin positiivisia. Iso peukku Kajaaniin!
Parin päivän perusteella kokemukset on erittäin positiivisia. Iso peukku Kajaaniin!
S212 350 CDI 4Matic -13
W124 200 E -90
ex:
S204 220 CDI -11
W124 200 E -90
ex:
S204 220 CDI -11
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hei... Kyllä 420 cdi:stä ihan hyvä tuli... Ei tartte Bugattia...xr kirjoitti:'Vision kirjoitti:Vaihda hyvä mies kassi parempaan,väkisin kiusaamaalla ei tuu hyvä yleensätepkai kirjoitti:Onko eroa man/autom? Kestäisikö esim. 138hp/300nm? tuo on käyttöautolle jo aivan kelpo lukema.tuikku kirjoitti:Huonosti, erittäin huonosti.tepkai kirjoitti:Kuinka A 180 diesel vm:04-08 voimansiirto kestää tehon lisäystä?
Moottorit noissa on ihan ok, voimansiirto onneton.
vastaus on tietenkin mahtava mitä olisit suositellut jos kysyjällä olisisi ollut 420cdi niin joo Bugatti Veyron
joka saatanan kottero kestää alakierroksille (-2500rpm) sen 25 prossaa lisää ja sen yäpuolelle vielä enempi
kaikki on siitä kiinni kuinka sen väännön rajoittimen kartan muotoilee voihan siitä tehdä kanttisenkin jos väännöllä kuvittelee saavan jotain hyötyä
harva ohelmoija kuitenkaan saa esim. 203 200cdi kytkintä antautumaan 2500rpm jälkeen jos osat ovat alkuperäisiä

E420 CDI -06
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
tuikku kirjoitti:.
220cdi -01 W203 man 1350bar
Korkeapainepumppu 400cdi,stä ja 1600bar railpaineanturi + softa
Ei muita muutoksia
Aivan hitusta vaille 200hv .....
Budjettiviritystä on naplattu vielä, kun jäi "vajaaksi" pahimmoilleen.
Lähellä osien maksimia ollaan, kun vääntö nousi, mutta teho ei juurikaan, mutta luiskahti kuitenkin sen 200,n yli.
Mittauksessa ei ole kikkailtu mitenkään, se mikä tuli, niin se tuli.
En oikein usko, että matalan paineen vakiosuuttimilla enää paljoa lisää.

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Moi!
On tullut tässä kevään korvilla original Tuikku1:stä naplattua nykypäivään (s203 200cdi man 2003). Autolle tehtiin pari vuotta sitten sukupolven vaihdos ja se siirtyi Kajaanista tänne Savoon.
Talven jäärata leikeissä loukkaantunut w210 320 cdin turbo huollettiin ja samalla Arctic turbon Murola laittoi sinne AMG:n pakosiiven ja 6-lapaisen billetti kompura siiven. Suuttimet kävi Karjalaisen hellässä huomassa Kajaanissa. Penkissä suuttimista lähti lupaavat 180 ml / isku
Suuttimet ja turbo saatiin kiinni muutama viikko sitten ja samointein hyvin palvellut 270 cdistä oleva vauhtipyörä ja kytkin paketti ei yrittänytkään pitää kuin 1 ja 2 vaihteella. Tänään huoltoseppä täältä Savosta sai valmiiksi autoon 320cdi v6 vauhtipyörän ja kytkin paketin.
Sen verran paremmin piti, että autolla mentiin Kajaaniin tuikun hoiviin ja aloitettiin auton uusi säätäminen.
Ja tässä illan naplauksen loppu tulos

On siinä vielä 400tkm vanhus voimissaan, ~352 hp / 700nm. Ja autohan pelaa juuri niin nätisti, kuin käyristä voi päätellä
Hitsi 4 pyttyinenhän rupeaa hyppimään meidän v6 320 cdi:n silmille.
Ja tuo tuli vielä alun pienen 3" pätkän jälkeen vakiona olevalla 2,5" putkella, jossa on avara loppuvaimennin.
Kiitos tuikulle napluusta auton kanssa. Oli kyllä pieni palo taas tuikun silmissä nähtävissä, kun hän pääsi taas originaali autonsa kimppuun. Tällä autollahan ohjelman ja kaiken muunkin auton särkemisen opit on harjoiteltu
Ja kaupan päälle tuikku lupasi, että jos nyt näiltä vedoilta särkyy, niin särkyy sitten oikein huolella
On tullut tässä kevään korvilla original Tuikku1:stä naplattua nykypäivään (s203 200cdi man 2003). Autolle tehtiin pari vuotta sitten sukupolven vaihdos ja se siirtyi Kajaanista tänne Savoon.
Talven jäärata leikeissä loukkaantunut w210 320 cdin turbo huollettiin ja samalla Arctic turbon Murola laittoi sinne AMG:n pakosiiven ja 6-lapaisen billetti kompura siiven. Suuttimet kävi Karjalaisen hellässä huomassa Kajaanissa. Penkissä suuttimista lähti lupaavat 180 ml / isku

Suuttimet ja turbo saatiin kiinni muutama viikko sitten ja samointein hyvin palvellut 270 cdistä oleva vauhtipyörä ja kytkin paketti ei yrittänytkään pitää kuin 1 ja 2 vaihteella. Tänään huoltoseppä täältä Savosta sai valmiiksi autoon 320cdi v6 vauhtipyörän ja kytkin paketin.
Sen verran paremmin piti, että autolla mentiin Kajaaniin tuikun hoiviin ja aloitettiin auton uusi säätäminen.

Ja tässä illan naplauksen loppu tulos



On siinä vielä 400tkm vanhus voimissaan, ~352 hp / 700nm. Ja autohan pelaa juuri niin nätisti, kuin käyristä voi päätellä

Hitsi 4 pyttyinenhän rupeaa hyppimään meidän v6 320 cdi:n silmille.

Ja tuo tuli vielä alun pienen 3" pätkän jälkeen vakiona olevalla 2,5" putkella, jossa on avara loppuvaimennin.
Kiitos tuikulle napluusta auton kanssa. Oli kyllä pieni palo taas tuikun silmissä nähtävissä, kun hän pääsi taas originaali autonsa kimppuun. Tällä autollahan ohjelman ja kaiken muunkin auton särkemisen opit on harjoiteltu

Ja kaupan päälle tuikku lupasi, että jos nyt näiltä vedoilta särkyy, niin särkyy sitten oikein huolella

S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hienoa työtä!
Olen illan hämärinä tunteina miettinyt onko kukaan koskaan muutoskatsastanut ohjelmoitua w204 200 tai 220 cdi:tä? Teholapun saaminen ei ole vaikeaa, mutta mistä riittävän pätevä päästömittaustodistus?
Olen illan hämärinä tunteina miettinyt onko kukaan koskaan muutoskatsastanut ohjelmoitua w204 200 tai 220 cdi:tä? Teholapun saaminen ei ole vaikeaa, mutta mistä riittävän pätevä päästömittaustodistus?
W204 200 cdi -2013
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Semmoista ei ole olemassakaan, VTT,n ei enää kelpaa.ameren kirjoitti:Hienoa työtä!
Olen illan hämärinä tunteina miettinyt onko kukaan koskaan muutoskatsastanut ohjelmoitua w204 200 tai 220 cdi:tä? Teholapun saaminen ei ole vaikeaa, mutta mistä riittävän pätevä päästömittaustodistus?
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
MB E 250cid 4WD
~600/270

MB E 250cid 4WD
~600/270

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
MB C 320cdi W204
~700/288

MB C 320cdi W204
~700/288

.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Komeat käyrät tuossa 250 cdi:ssä, ei paljoa jää kutoskoneelle. Kestävyydestä on sitten paha sanoa. Näissä pitäis laatikon ohjelma E asetuksella toimia niin että vaihtais suurempaa jo viimeistään 3700 kohdalla.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuikun pitäisi kyllä ostaa itselle testiksi tuommoinen om651 250cdi. Nähtäisiin mitä semmoisesta oikeasti irtoaa ja mitä pitää muuttaa.
C30 AMG kanssa harrastelua
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Nyt on takana 4tkm ja kulutus 5,9l sekalaisessa eli sama kun vakiona. Mutta nyt on kesärajoitukset ja ehkä tulee enemmän kiihdyteltyä:)MacBuggy kirjoitti:Nyt sain voimaa.com:in optimoinnin ja vähän kerkisin jo ajella tänään.MacBuggy kirjoitti:on varmaan kirjoitettu aikaisemmin, mutta aihe on tuore kaikille niin kysympä tässä
tuli hankittua vm-13 200c niin suositteletteko tehojen päivitystä 220c vastaavaksi. Onko mitään syytä miksi en niin tekisi?
Ja onko Joensuussa/Kuopiossa tekijöitä ketä suosittelette?
- halusin vääntöä ja tehoa lisää, mutta ohje oli ettei mitää maksimi yritetä ottaa!
- tehon lisäyksen huomaa selvästi takapuolituntumalla niin voi sanoa optimoinnin onnistuneen!
- tehoa/vääntöä tuli lisää koko alueelle ja varsinkin kierrosten yläpäähän huomattavasti llisää tehoa verrattuna vakioon
- kulutuksesta pistän tietoa kun saan kilometrejä alle vakiona n.5.8-5.9l sekalaisessa, 4,9l matka-ajossa talvella
Mitään ongelmia ei ole ilmennyt niin mikäpä tässä ajella!