W203 öljytikku ruostuu?!
W203 öljytikku ruostuu?!
Onko muilla ollu samaa ongelmaa että w203 öljytikku/vaijeri ruostuu ja kun kattoo öljyjä nii tikun mukana nousee ruostetta ja möhnää.. veikkaan että se putki mihin se tikku laitetaan on myös tosi ruosteessa. Onko tähän olemassa mitään ratkaisua?? Aattelin nyt ainaki aluks vähä tiheemmin öljyjä katella ja pyyhkiä sitä tikkua nii jos se ruoste ja lika siitä vähenis?
Re: W203 öljytikku ruostuu?!
Oletko varma että se on ruostetta?
Ruskea töhnä viittaa veteen nesteen seassa mutta onko siihen vaihdettu moottori lähiaikoina?
Ruskea töhnä viittaa veteen nesteen seassa mutta onko siihen vaihdettu moottori lähiaikoina?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Kyllä mä oon aika varma kun sitä on siinä öljytikussa (vaijerissa) yläpäässä oikeestan vaan noin 10 cm matkalla ja sit tulee sen öljyyn menevän pään mukana myös sellasta ihn kun hiekkaa eli varmaa ruostetta. Muutama kerraku oon käyttäny eessuntaas tikku nii tulee pelkät öljyt tikkuun ilman roskiaatlas kirjoitti:Oletko varma että se on ruostetta?
Oisiko että joku ei ole paljon tikkua nostellut tai autolla vähän ajettu ja kondenssi vesi on noussut tohon tikun tyveen ja ruostunut..saisikohan helposti vaihdettua putki ja tikku puhtaaseen ettei se tukkisi öljypumpun sihtiä ja hienommat kierrä pumpun läpi suotimeen,,,sinnehän ne sitten jääkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Joo. Autolla ajettu 127tkm vm07 eöi toi vois selittää. Ku kosteus nousee tikun yläosaan ja ruostuttais sitä just. No ainaki öljyt menee ny vaihtoo ja sit seurataan tilannetta.atlas kirjoitti:Oisiko että joku ei ole paljon tikkua nostellut tai autolla vähän ajettu ja kondenssi vesi on noussut tohon tikun tyveen ja ruostunut..saisikohan helposti vaihdettua putki ja tikku puhtaaseen ettei se tukkisi öljypumpun sihtiä ja hienommat kierrä pumpun läpi suotimeen,,,sinnehän ne sitten jääkin.