Ke-jet, cossun jetin vaihto 8v koneeseen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jezze rs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 250
Liittynyt: La 13.10.2012 23:54

Ke-jet, cossun jetin vaihto 8v koneeseen

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Juu eli tuollainen projekti on käynnissä. Tai oikeastaan jo sen vaihdoinkin. En vaan saanut enää käyntiin operaation jälkeen. Netistä kun kuvia ihmettelin niin totesin ettei noissa olekaan sylinterit samalla tavalla määräjakajan kannessa. Onko tietoa miten tuo jetti polttoainetta antaa? Eli antaako kokoajan ilm mukaan. En tosin tiedä miten tuohon sylinteri vaikuttaisi kun ei saa mistään informaatiota koneen asennosta. Kaksi sylinteriä on oikein (1&3) ja kaksi siis väärin päin (2&4).
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)

https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Ke-jet, cossun jetin vaihto 8v koneeseen

Viesti Kirjoittaja atlas »

KE-jetti työntää kokoajan kakkua sumuttamalla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
jezze rs
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 250
Liittynyt: La 13.10.2012 23:54

Re: Ke-jet, cossun jetin vaihto 8v koneeseen

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Eli käytännössä mysteeri syvenee, koska silloin tuolla ei liene merkitystä vaikka olisikin eri reijissä putket.
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)

https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin