W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Eli siis auto menee limp modeen sittenkun kone on lämmin, normaaliajossa ei tule vikavaloa mutta tehot häviää, jos alkaa polkemaan niin tulee myös vikavalo. Poistuu aina kun sammuttaa ja palaa kun on ajanut hetken. MAF ja EGR vaihdettu jo.
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Seuraavaksi kannattaa vaihtaa koko moottori tai vaihtoehtoisesti lukea vikakoodit alkuun starilla 

Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Kenellä ois turun suunnalla star/ tai joku liike mistä löytyy muu kuin veho?
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Stariin en ole vielä saanut mutta kaverilla oli icarsoft mb2 testeri, se kertoi että rail paine liian matala?
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
tod.näk. ruiskut vuotaa tai kp-pumppu falskaa... kun ei starilla todennettu niin määränsäädinkin voi kenkkuilla. onko suodatin vaihdettu koska, joskus harvoin siirtopumppu on heikossa hapessa tai tukkeessa...
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Auto ollut mulla kuukauden vasta eli ei tietoa millon suodatin vaihdettu.Outo vaan et täytyy olla lämmin kone että menee vikatilaan, mihin se voisi viitata.
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Starilla katselemaan rail-paineet
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Joo ei suodattimen vaihto auttanut. Huomasin sitä vaihtaessa että imusarja alapuolelta ihan töhnässä eli vuotaa sieltä, voisiko vikatila johtua siitä.
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Voi. Imusarjan läpät jumissa...
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Ääni tällenoroljan kirjoitti:Seuraavaksi kannattaa vaihtaa koko moottori tai vaihtoehtoisesti lukea vikakoodit alkuun starilla

wiimax.fi
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Niihä se pitäis stariin saada kiinni... Tänään ajan kuluks ja kokeilun vuoks laitoin läpät nippusiteellä auki asentoon ja tanko irti niin alko turbo viheltämään tän jälkeen paljon kovemmin?
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Selvisikö vika missä oli? Itsellä samavika ja en ole saanut korjautettua/ selvitettyä mistä vika johtuu. Paikallinen boschin korjaaja joutu nostamaan kädet pystyyn, kun ei saanut vikaa korjattua. Korkepainepumppu vaihdettu, tukin paineanturi testattu että toimii ja suuttimet testattu ettei vuoda.Eli siis auto menee limp modeen sittenkun kone on lämmin, normaaliajossa ei tule vikavaloa mutta tehot häviää, jos alkaa polkemaan niin tulee myös vikavalo. Poistuu aina kun sammuttaa ja palaa kun on ajanut hetken.
W 211 E 320 CDI Avantcarde -03
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Itella autto tuohon vaivaan Kajaanista eras herra T:llä alkaa nimi....
W 211 E 270 CDI AUT AVANTGARDE
Re: W211 e270cdi vikatilaan lämpimänä
Mitä vikoja star näytti?rikkeli kirjoitti:Selvisikö vika missä oli? Itsellä samavika ja en ole saanut korjautettua/ selvitettyä mistä vika johtuu. Paikallinen boschin korjaaja joutu nostamaan kädet pystyyn, kun ei saanut vikaa korjattua. Korkepainepumppu vaihdettu, tukin paineanturi testattu että toimii ja suuttimet testattu ettei vuoda.Eli siis auto menee limp modeen sittenkun kone on lämmin, normaaliajossa ei tule vikavaloa mutta tehot häviää, jos alkaa polkemaan niin tulee myös vikavalo. Poistuu aina kun sammuttaa ja palaa kun on ajanut hetken.
Star