itse asiassa kasatessa muistan todenneeni että silmälaakeri meni kytkinakselille todella helposti,mutta en muista mitään varsinaista välystä kuitenkaan todenneenimulla on ollut pari noita mitkä ääntäny 4 vaihteella, kumpikin ollut kokoaika ajossa ja toiminut, toinen oli valmiiksi muutettu ja toinen itse tehty. Kannattaa tarkastaa samalla kun irrottaa laatikon että kytkinakseli menee silmälaakeriin ja on tiukka, se aiheuttaa myös ääntelyä jos välystä. Dieselin perässä monesti voi ääntää kovalla kytkimellä pikkukierroksilla, bensassa ei niinkään.

harpalla taitaa olla mun entinen kytkinpaketti.itsellä ei ollut 6-pyttyisen perässä mitään ylimääräisiä ääniä tuolla kytkimellä mitä nyt se perus tyhjäkäynti rallatus

sulla on vissiin om605 kone?tuo 5-pyttyinen kone tuntuu aiheuttavan noita ylimääräisiä ääntelyjä ja värinöitä.itekkään en saanut om605 koneen kanssa kovalla pyörällä ja jousittamattomalla levyllä hiljaiseksi vaikka yritti mitä,vaihdettiin voimansiirtoon suunnilleen kaikki uutta mutta ei vaan hiljentynyt täysin.eniten vaikutti kun laittoi 2 värinänvaimenninta,toinen etu ja toinen takakardaaniin.eikös jonkun cdi sprintterin jousitettua 240mm levyä ole käytetty?