W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Aloitetaan täälläkin vähän tarinaa, kun turbotopicista sain tekniikkaan apuja
Eli hankin itselleni E200 Kompressorin automaatilla ja elefantti varustetasolla. Aiempi letukkani lähti uusille vesille ja tämän suostuin vaihdossa ottaa. Syynä oli nimenomaan moottorimalli ja hyväkuntoinen kori.
Autoon on hiljattain tehty kansiremontti, jarruremontti, bensapumppu ja nyt omasta toimestani ilmamassamittari. Huoltokirjaa ei ole eikä se itseäni niin kiinnostakkaan.
Suunnitelmana oli ja on saada hevosia lisää pellin alle sekä laittaa ulkokuorta mieleiseksi ja tottakai helvetin halvalla
Tässä kuvaa auton tullessa minulle.
Eli hankin itselleni E200 Kompressorin automaatilla ja elefantti varustetasolla. Aiempi letukkani lähti uusille vesille ja tämän suostuin vaihdossa ottaa. Syynä oli nimenomaan moottorimalli ja hyväkuntoinen kori.
Autoon on hiljattain tehty kansiremontti, jarruremontti, bensapumppu ja nyt omasta toimestani ilmamassamittari. Huoltokirjaa ei ole eikä se itseäni niin kiinnostakkaan.
Suunnitelmana oli ja on saada hevosia lisää pellin alle sekä laittaa ulkokuorta mieleiseksi ja tottakai helvetin halvalla
Tässä kuvaa auton tullessa minulle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Seuraavaksi mietin kirkaspleksisiä umpioita, mutta perseaukisena päätin kokeilla fiksata vanhat lamput jotka oli hirveessä kunnossa ja kusenkeltaset... homma 1000 vesihiomapaperille ja siitä ylöspäin. Lopuksi vielä kovavaha päälle... saanee nyt kelvata.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Mitähän sitten... seuraavaksi taisin päivittää halogenit xenoneihin... ajovaloissa ja pitkissä 55w xenonit 4300k. Sumuvaloihin koitin ensin h1 led polttimoita mutta kuinka yllättävää niistä ei edes nähnyt että oli päällä, joten sumareihin tuli myös xenon setti 35w 4300k.
Korkeahan tämä oli tietenkin... joko mun auto on helvetin korkee tai helvetin matala... sellasta välimaastoa en ole koskaan omaksunut..
Ja kun rahaa on tunnetusti niin saatanasti, niin purin jouset pöydälle ja rälläkkä laulo ympäri auton n3 kierrosta pois.
Ja tässä kohtaa tiedoksi, että jousipuristimia ei tarvi edessä eikä takana!!
Kauppaan kuulu 20" vanteet joita odotan edelleen että saan ne alle... sitä odotellessa tai pitää lähteä turpakeikalle
Korkeahan tämä oli tietenkin... joko mun auto on helvetin korkee tai helvetin matala... sellasta välimaastoa en ole koskaan omaksunut..
Ja kun rahaa on tunnetusti niin saatanasti, niin purin jouset pöydälle ja rälläkkä laulo ympäri auton n3 kierrosta pois.
Ja tässä kohtaa tiedoksi, että jousipuristimia ei tarvi edessä eikä takana!!
Kauppaan kuulu 20" vanteet joita odotan edelleen että saan ne alle... sitä odotellessa tai pitää lähteä turpakeikalle
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Niin joo... ja viimesessä kuvassa näkyykin, että maalasin puskureiden alaosat ja helmat korinväriin... alkuperäisethän on mustat...seuraavaksi mietin ikkunoiden tummentamista mutta maltilla... ei jätesäkkejä!
Tekniikkaankin on panostettu pulleykitillä ja ohjelma tulossa.. tämähän on erikoisempi 137kw malli.. tällähetkellä tehot n 220~230hp.. mutta siitä tekniikasta jatkan ja kirjoitan turbot topicissa.
Tekniikkaankin on panostettu pulleykitillä ja ohjelma tulossa.. tämähän on erikoisempi 137kw malli.. tällähetkellä tehot n 220~230hp.. mutta siitä tekniikasta jatkan ja kirjoitan turbot topicissa.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Paljonkos Kilometriä mittarissa? Siistiltä näyttää koppa kuvissa.
W124 300 E -87 Aut.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Onhan siellä jo 327. Ei paljon tunnu koppa on joo suhteellisen hyvä. Pitää tänään vielä säätää tasonsäätöiskarit tänäänacparma kirjoitti:Paljonkos Kilometriä mittarissa? Siistiltä näyttää koppa kuvissa.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Mitäpä tähän nyt sanois.....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Pappa sai uudet kiekot alle... takaset 9,5" 245/35/19 etu, 8,5 225/35/19.
Istuu mielestäni ihan hyvin alle ja sopi budjettiin passelisti.
Istuu mielestäni ihan hyvin alle ja sopi budjettiin passelisti.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Tuli tehtyä fiksaus niin taas kelpaa ajella... huolellinen pesu ja kuivaus. Autoglymin mömmöt päälle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Asiallisen näköinen väykky, mutta etukilpi . Itseäni häiritsee suunnattomasti turhan monessa autossa rekisterikilvet, mitkä on ruiskaistu puskuriin kiinni miten sattuu ilman taustalevyä. Motonetissä esim. taustalevy 6,9€ ja siinä tulee muoviset valkoiset kilpiruuvit mukana. Ei valu ruostevanat normiruuveista pitkin kilpeä ja ne menee kilven alkuperäisiin reikiin kiinni.
S204 C350 CDI Avantgarde -10
Ex: W202 C220D Elegance -94
Ex: S212 E250 CDI Avantgarde -12
Ex: W202 C220D Elegance -94
Ex: S212 E250 CDI Avantgarde -12
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Krampus kirjoitti:Asiallisen näköinen väykky, mutta etukilpi . Itseäni häiritsee suunnattomasti turhan monessa autossa rekisterikilvet, mitkä on ruiskaistu puskuriin kiinni miten sattuu ilman taustalevyä. Motonetissä esim. taustalevy 6,9€ ja siinä tulee muoviset valkoiset kilpiruuvit mukana. Ei valu ruostevanat normiruuveista pitkin kilpeä ja ne menee kilven alkuperäisiin reikiin kiinni.
KYLLÄ, täysin samaa mieltä! ja itseäni sama on v*tuttanut suunnattomasti. Tilaukseen menee kokonaan uudet finnittömät kilvet ja oikeanlainen asennus. nyt etupuskurissa 8 reikää
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Hyvä siitä tulee. W210 on mielestäni turhan aliarvostettu kulkupeli. Ruosteet kun muistaa pitää kurissa, niin siitä saa melko edullisesti ison ja hyväkulkuisen maisemanvaihtajan.
Tuota kilpiasiaa on kompattava, luulisi että aluslevyn hankkiminen olisi helpompi operaatio kuin neljän reiän askartelu kilpeen väärille paikoille. Liekö syynä se että auton uittajat eivät halua leimautua suomiautoilijoiksi.
Tuota kilpiasiaa on kompattava, luulisi että aluslevyn hankkiminen olisi helpompi operaatio kuin neljän reiän askartelu kilpeen väärille paikoille. Liekö syynä se että auton uittajat eivät halua leimautua suomiautoilijoiksi.
C124 W212 W213
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Joo, mielenkiinnolla odotan ensikevättä mistä alkaa kukka kukkimaan. Tarkoituksen pitää autoa "loppuun asti" joten alkavat ruosteet hoidan kuntoon aina.Veivaaja kirjoitti:Hyvä siitä tulee. W210 on mielestäni turhan aliarvostettu kulkupeli. Ruosteet kun muistaa pitää kurissa, niin siitä saa melko edullisesti ison ja hyväkulkuisen maisemanvaihtajan.
Tuota kilpiasiaa on kompattava, luulisi että aluslevyn hankkiminen olisi helpompi operaatio kuin neljän reiän askartelu kilpeen väärille paikoille. Liekö syynä se että auton uittajat eivät halua leimautua suomiautoilijoiksi.
En tiedä mikä saatana sherlokki on ollu ku pultannu kilven kiinni.. meitä on moneen junaan.
En ole vielä aikaseksi saanut tilata uusia kilpiä. työn alla. Nyt ensin odotan, että saan ohjelman sisään, mutta se ei ole enää itsestä kiinni. Pitää vain odotella soittoa tutulta
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Yhteensä 10 reikää.... rekkarikin sen jo kertoo... mitä v*ttua
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Tuli päivitettyä takavalot facelift malliin. Paljon parempi jos minulta kysyy
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Vanha rattikin sai väistyä faceliftin myötä... vanha olikin aivan jäätävässä kunnossa... nappejahan ei saa toimimaan eikä ole tarvekkaan... sitä en vielä tiedä onko bolt on paikalleen mutta kaippa se sinne menee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Takapuskurikin tulia ostettua facelift mallinen mutta en ruuvaa sitä paikalleen ennenkuin on käynyt maalaamossa (tai maalaan itse) sen verran naarmua joka paikassa vaikka ehjä onkin etten sellaisenaan sitä kelpuuta. Pienistä yksityiskohdista ne isot asia syntyy
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Miten madalsit autoasi, ei tainnut lukea missään kohtaa?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 129
- Liittynyt: Pe 19.01.2018 19:25
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Ylhäällä kerrottiin, perinteinen amistuuninki madallus eli rällääkkää käyttöön ja jousia lyhemmäksi
Re: W210 Kompressor. Papan nuorennusleikkaus.
Moro!
Hei onko sulla vielä toi 200 K auto?
Jos on niin otatko yhteyttä pikaisesti, olis yks kaasuläppäkotelo / ahtopaineen magneettiventtiili kysymys.
Eli siis lähinnä se, että lähteekö kaasuläppäkotelolta alipaineputki sinne anturille imusarjan luokse (muovikotelon alle).
Hei onko sulla vielä toi 200 K auto?
Jos on niin otatko yhteyttä pikaisesti, olis yks kaasuläppäkotelo / ahtopaineen magneettiventtiili kysymys.
Eli siis lähinnä se, että lähteekö kaasuläppäkotelolta alipaineputki sinne anturille imusarjan luokse (muovikotelon alle).