Samantein tuli tehtyä huolto autoon joka sisälsi mm. öljyt ja suodatin, ilmansuodatin, polttoainesuodatin, sytytystulpat sekä pyörijä. Niin ja se YJ-rele hankittiin uusi varmuuden vuoksi.
Samalla putsattiin virranjakajan kannen nastat, polttoainepumpun siirtopaine mitatttu (5,8baria), määränsäätimen kumikaukalo tarkistettu vuotojen kannalta.
Lisäilmaluisti putsattu ja toiminta tarkastettu. Jarrukliinerin kanssa etsitty imuvuotoja, ei ole.
Auto käynnistyy todella hienosti kylmälläkin koneella, senkun näyttää vain avainta.
Pakoputkikin muuten otettiin irti kun ajateltiin olisiko katalysaattori olla tukossa, kun oli vähän klommolla liekö ajettu kiveen.
Elikkä auto käy hienosti, mutta ei ota kierroksia 3000rpm jälkeen juuri ollenkaan ja alkaa rääkymään ihmeellisesti. Ja automaattilaatikko temppuilee ihmeellisesti kun pyyntö on täysillä ja pykältää pienemmälle, mutta ei vedä niin ei vedä ja kun nostaa hieman kaasua nykäsee laatikko isommalle luullen, että mennään jo 200 km/h

Määränsäätimen seos ruuvin sinetti on paikoillaan ja siihen ei ole kajottu !