antamalla kaasua.





Auto huollos... lukevat vikakoodit ja vika luultavasti ilmamassamittarissa

Kannatta aloittaa käyttämällä auto testerissä ja siitä siiten ohjatut tarkistuksestvikeveke kirjoitti:Morjens! Eli mitä kannattaa tehdä,kun läppä jää auki,eli kone on jatkuvasti vapaasti hengittävä. Joskus kylmänä toimii,mutta aika hazardi on varsinkin ohitustilanteissa,kun ei tiedä onko matkassa 2.3 mersulla vai 2.3 remmiahdetulla. Tullut vaaratilanteita juuri tuon vuoksi,kun joskus lähtee ohittamaan,onkin läppä auki ja kone jää täysin tervaan. Toimivana taas ohitus sujuu kuin ajatus. On outoa kun ei yhtään tiedä millä versiolla on mikäkin päivä liikenteessä. 2.3:sella vai kompressorilla? Ääni yleensä paljastaa aika paljon mutta ei sitä tienpäällä huomaa,muutakuin
antamalla kaasua.Onko kellään kokemusta tuosta ilmanputsarin läpästä,joka jää auki,eikä mene kierroksilla kiinni? Kompura kyllä pyörii,mutta läppä ei mene kiinni.
Auttakaahan ny,jos on kokemusta,miten korjasitte. Tällä hetkellä 1 antaa kaasua... 1 hyppii ilmanputsarin päällä
![]()
![]()
Jeps.. 1999 manuaali kone oli kyseessä.FinlandMerceds kirjoitti:Kannatta aloittaa käyttämällä auto testerissä ja siitä siiten ohjatut tarkistuksestvikeveke kirjoitti:Morjens! Eli mitä kannattaa tehdä,kun läppä jää auki,eli kone on jatkuvasti vapaasti hengittävä. Joskus kylmänä toimii,mutta aika hazardi on varsinkin ohitustilanteissa,kun ei tiedä onko matkassa 2.3 mersulla vai 2.3 remmiahdetulla. Tullut vaaratilanteita juuri tuon vuoksi,kun joskus lähtee ohittamaan,onkin läppä auki ja kone jää täysin tervaan. Toimivana taas ohitus sujuu kuin ajatus. On outoa kun ei yhtään tiedä millä versiolla on mikäkin päivä liikenteessä. 2.3:sella vai kompressorilla? Ääni yleensä paljastaa aika paljon mutta ei sitä tienpäällä huomaa,muutakuin
antamalla kaasua.Onko kellään kokemusta tuosta ilmanputsarin läpästä,joka jää auki,eikä mene kierroksilla kiinni? Kompura kyllä pyörii,mutta läppä ei mene kiinni.
Auttakaahan ny,jos on kokemusta,miten korjasitte. Tällä hetkellä 1 antaa kaasua... 1 hyppii ilmanputsarin päällä
![]()
![]()
ja lisäämällä auton tiedot vuosimalli vaihteisto
niin ehkä jpku keksii jotain tarkempaa
Jepulis.. Noin luin.. kiitos tipsistä.volfram kirjoitti:Älä osta tarvike Maff:ia, osta vain ja ainoastaan BOSS alkuperäne -< katso Ebaysta sieltä saat edullisemmin. --> varaosanumero löytynee alkuperäsn massan kyljestä tai googelilla jostakin.
Siksi alkuperäne kun ne tarvikkeet ei vissiin taida toimia kauhean hyvin tai ne hajoavat ennen aikasesti.
Tässä muutaman kympin säästö ei kannata. ->se on kuitenkin se osa joka sovittelee osaltaa sopan antia koneelle. yms, .
Kiertoilmalääppä on aina auki kun auto on vikatilassa=kiertää kyllä mutta sitä vähäistäkään voimaa ei olekilander kirjoitti:Tuohan taitaa olla kieroilmaläppä, ja säädin siinä kyljessä.
Sen toimimattomuuteen vaikuttaa kampiakselin ja nokka-akselin asentotunnistimet ja nakutuksentunnistin. Siis jos niissä vikaa.
Myös puuttuva signaali ilmamassamittarilta lopettaa läpän toiminnan, johtokatkos, hapettumaa liittimessä riittää.