Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Jepulis,
Otsikon auto hakusessa. Mitä tuollaisesta kannattaa tarkastaa ennenku kirjottaa nimen papereihin?
Näkeekö starilla hybridin sähköpuolen kunnon, lähinnä akusto?
Kuinkas comand online versio ja Mersedes Me tukee nykyajan yhdistettävyyttä?
Otsikon auto hakusessa. Mitä tuollaisesta kannattaa tarkastaa ennenku kirjottaa nimen papereihin?
Näkeekö starilla hybridin sähköpuolen kunnon, lähinnä akusto?
Kuinkas comand online versio ja Mersedes Me tukee nykyajan yhdistettävyyttä?
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
mun mielestä ei kannata kirjoittaa nimeä paperiin 

Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Puolustaako Junge sterne takuu keväälle 19 yhtään hankintaa?cuuno kirjoitti:mun mielestä ei kannata kirjoittaa nimeä paperiin
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
tuo muuttaa asian
...näitä tuli ammattikäyttöön ...tuli ja meni

...näitä tuli ammattikäyttöön ...tuli ja meni

Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Moi.
En nyt uskalla varmaksi sanoa saiko staarilla akuista mitään tietoa ulos, muistaakseni ei.
Jos auto asiallisen oloinen osta pois.
Itse ajellut nyt omalla reilun 10 tkm ja olen ollut tyytyväinen.
Keskusteluja täällä kun seuraa jotenkin tuota 300 hybridiä mollataan.
Osta 350cdi V6 on kivat äänet.> Omat kokemukset: edellinen oli V6, kulutus ihan eri planeetalta.
Tai vastaavasti
220cdi pääsee samaan kulutukseen.>Olettamus on, että tommonen on kuitenkin hiukan laiska.
Tiedän 220 voi lastuttaa, mutta voihan tämän E300:kin.
En nyt uskalla varmaksi sanoa saiko staarilla akuista mitään tietoa ulos, muistaakseni ei.
Jos auto asiallisen oloinen osta pois.
Itse ajellut nyt omalla reilun 10 tkm ja olen ollut tyytyväinen.
Keskusteluja täällä kun seuraa jotenkin tuota 300 hybridiä mollataan.
Osta 350cdi V6 on kivat äänet.> Omat kokemukset: edellinen oli V6, kulutus ihan eri planeetalta.
Tai vastaavasti
220cdi pääsee samaan kulutukseen.>Olettamus on, että tommonen on kuitenkin hiukan laiska.
Tiedän 220 voi lastuttaa, mutta voihan tämän E300:kin.
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Tuli ostettua jo toinen auto. Tuo hybridi kovasti jäi mietityttämään kun tu säästöpuoli olisi jäänyt ohuelle ja tuo akuston kunto, tjaa.
Yhteen myynnissä olevaan oli vaihdettu akut, 2Keuroa. ihanan halpaa.
350cdi on kivan pikkuvikainen, se tuli jo todettua edellisen kanssa. Kompromissi alla 250 205 koppanen.
Yhteen myynnissä olevaan oli vaihdettu akut, 2Keuroa. ihanan halpaa.
350cdi on kivan pikkuvikainen, se tuli jo todettua edellisen kanssa. Kompromissi alla 250 205 koppanen.
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
En kyllä itsekkään säästöjen takia tuota omaani ostanut.
Silloin kun autoa olin hakemassa, etsin 250 nelivetoa.
Vaimoni tuolla päivittäin ajelee 15km suunta työmatkaa ja kulutus on ollut noin 5.2-5.4 L/100km
Edellisellä kulutus pyöri 8.5 l/100km paikkeilla.
Tuollaiseen lyhyeen työmatkaan tuo tuntuu sopivan ihan mukavasti.
Omassani tuossa akku on riittänyt virtaa ihan hyvin ja muistaakseni onhan niissä jokinlainen takuu. (Kuka maksanut tuon 2k€ akun?)
Eihän tuo hybridi tekniikka ihan hirveästi säästöjä tuo, mutta onhan se mielestäni mukava ominaisuus.
Silloin kun autoa olin hakemassa, etsin 250 nelivetoa.
Vaimoni tuolla päivittäin ajelee 15km suunta työmatkaa ja kulutus on ollut noin 5.2-5.4 L/100km
Edellisellä kulutus pyöri 8.5 l/100km paikkeilla.
Tuollaiseen lyhyeen työmatkaan tuo tuntuu sopivan ihan mukavasti.
Omassani tuossa akku on riittänyt virtaa ihan hyvin ja muistaakseni onhan niissä jokinlainen takuu. (Kuka maksanut tuon 2k€ akun?)
Eihän tuo hybridi tekniikka ihan hirveästi säästöjä tuo, mutta onhan se mielestäni mukava ominaisuus.
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Olipa melko halpa tuo 2k€ akku!
W212 hybridi (212.098): uusin osanumero A789 340 35 03 -> BATTERIE LI.ION 21566.39 €
W212 hybridi (212.098): uusin osanumero A789 340 35 03 -> BATTERIE LI.ION 21566.39 €
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Vehon hinta? Saksan hinnastossa 16 k€ mutta kun laittaa ES1=70 koodin osanumeron perään niin putoaakin kahteen kiloeuroon.
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
KIITOS!DBFI kirjoitti:Vehon hinta? Saksan hinnastossa 16 k€ mutta kun laittaa ES1=70 koodin osanumeron perään niin putoaakin kahteen kiloeuroon.
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
Mikäli mulla joskus menisi akku niin säästöä tuli heti melkein 20000Euroa.



Onko kenelläkään tietoa paljonko tuohon voisi laittaa lisää tehoa ilman, että mennään järjettömyyksiin? Vakiona 500Nm + 250Nm.
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Tuo 70 loppunumero on Runkopantin tunnus. Eli tuon hyvittävät vanhasta..DBFI kirjoitti:Vehon hinta? Saksan hinnastossa 16 k€ mutta kun laittaa ES1=70 koodin osanumeron perään niin putoaakin kahteen kiloeuroon.
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
E300 Hybrid
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Hinta oli täältä: https://www.auton-osat.fi/mercedes-benz/batterie-0.php" onclick="window.open(this.href);return false;DBFI kirjoitti:Vehon hinta? Saksan hinnastossa 16 k€ mutta kun laittaa ES1=70 koodin osanumeron perään niin putoaakin kahteen kiloeuroon.
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalliimmallakin saa ostaa: https://www.online-teile.com/mercedes-e ... anguage=de" onclick="window.open(this.href);return false; + 19% ALV = 22138,95
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Ilmankos EPC ei tuota vaihtoehtoa listannut. Kalliit on sitten akut antoi pantin tai ei. Mistähän johtuu kun esim. plug-in hybridiin saa akut jotain 5000 Eurolla ja nehän on monta kertaa isommat?Senna250 kirjoitti:
Tuo 70 loppunumero on Runkopantin tunnus. Eli tuon hyvittävät vanhasta..
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
http://webshop.begdelar.se/41-W889738.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko se tuon näköinen paketti? Älkää nyt saatana ainakaan tuolle myyjälle kertoko ettei se vaan nosta hintaa. Voisko olla, että noille akuille ei ole oikein kysyntää?
Onko se tuon näköinen paketti? Älkää nyt saatana ainakaan tuolle myyjälle kertoko ettei se vaan nosta hintaa. Voisko olla, että noille akuille ei ole oikein kysyntää?
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Hauska lista. Tuollainen A1973400100 olisi mukava, auton kera vielä mukavampi.jysi kirjoitti:Hinta oli täältä: https://www.auton-osat.fi/mercedes-benz/batterie-0.php" onclick="window.open(this.href);return false;DBFI kirjoitti:Vehon hinta? Saksan hinnastossa 16 k€ mutta kun laittaa ES1=70 koodin osanumeron perään niin putoaakin kahteen kiloeuroon.
http://www.mercteil.com/en/vin?q=A789+340+35+03" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalliimmallakin saa ostaa: https://www.online-teile.com/mercedes-e ... anguage=de" onclick="window.open(this.href);return false; + 19% ALV = 22138,95
Re: Mb S212 E 300 BlueTEC HYBRID -14
Taisi juuri tulla ainakin yhdelle akulle tarve, vai mikä lie ongema.Jussiboy kirjoitti: Voisko olla, että noille akuille ei ole oikein kysyntää?

http://forums.mbclub.co.uk/threads/w212 ... on.229877/" onclick="window.open(this.href);return false;