W205 C-sarja
Re: W205 C-sarja
Jaa siinä paketissa onkin potkusensori luukun avaamiseen ja vetokoukku estää kyseisen varusteen.
https://www.motor-talk.de/forum/ahk-ohn ... 36082.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.motor-talk.de/forum/ahk-ohn ... 36082.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W205 C-sarja
Tätä myös itse ounastelin. Minulle kyllä kelpaisi sekä potkusensori että vetokoukku, mutta kaikkea ei näköjään voi saada.
S205 250 T A -15
Re: W205 C-sarja
Ei tuo potkusensori kovin kätevä ole. Aika paljon tulee sohittua ennen kuin aukeaa... Tai sitten en ole vieläkään oppinut.Linkku kirjoitti:Tätä myös itse ounastelin. Minulle kyllä kelpaisi sekä potkusensori että vetokoukku, mutta kaikkea ei näköjään voi saada.
C 220 CDI '15, GLK 350 CDI´14
Re: W205 C-sarja
Avaatko vähän näitä eroja? Harkinnassa olisi vaihtaa myös uudempaan korimalliin jossain vaihessa ja kaikki kokemukset ovat tervetulleita. Toki oma koeajo sitten joskus on se ratkaisevin tekijä, mutta kaikkea ei kuitenkaan pysty heti testaamaan.tn62634 kirjoitti:
Nyt on 205 alla. Rehellisesti sanoen 204 on kyllä kivempi auto ajaa. Osa asioista tässä on paremmin ja osa huonommin. Mutta eiköhän tälläkin ihminen ajonsa hoida.
S205 facelift AMG Line, 2019
Ex:
S204 250 CDI 4MATIC, 2013
S204 200 CDI, 2011
Ex:
S204 250 CDI 4MATIC, 2013
S204 200 CDI, 2011
Re: W205 C-sarja
Omasta mielestäni 205 tuntuu E-Mersulta. Onko se sitten hyvä vai huono asia on jokaisen päätettävissä. Hyppäsin 205:n ratista suoraan parametriohjauksellisen 204:n rattiin ja se tuntui kevyeltä ja tarkalta. Lisäksi 205 on paljon isomman tuntuinen auto ja isompihan se onkin.
Tietyt nappulat ovat paljon paremmin 204:ssä. Esim. volume, start/stop, varashälytin ym. 205:ssä taas navigaattori on paremman näköinen ja ovipahvit ja kojelauta ompeleineen arvokkaamman oloiset. ILS on oikeasti älykäs 205:ssä ja valoa on enemmän käytössä, kun pitkät ovat päällä ja valaisevat penkkoja muita autoja kohdattaessa. Bensa- ja lämpömittari ovat paluuta 211-sarjan huonoihin mittareihin, mutta taas nopeus- ja kierroslukumittarit ovat uudessa paremmat, kun on ohuempi neula.
Mitähän muuta? Saahan tässä säätää ajotuntumaa valikoista ohjauksen, jousituksen, kaasuunvastaavuuden ym. suhteen, mutta mielestäni ei ole vastaava ajajan auto kuin 204 on. Paatuneelle mersumiehelle ehkä hyväkin, mutta oma mielipide on, että 204 tuntuu tarkalta ja kevyeltä ja pieneltä tähän verrattuna.
Tietyt nappulat ovat paljon paremmin 204:ssä. Esim. volume, start/stop, varashälytin ym. 205:ssä taas navigaattori on paremman näköinen ja ovipahvit ja kojelauta ompeleineen arvokkaamman oloiset. ILS on oikeasti älykäs 205:ssä ja valoa on enemmän käytössä, kun pitkät ovat päällä ja valaisevat penkkoja muita autoja kohdattaessa. Bensa- ja lämpömittari ovat paluuta 211-sarjan huonoihin mittareihin, mutta taas nopeus- ja kierroslukumittarit ovat uudessa paremmat, kun on ohuempi neula.
Mitähän muuta? Saahan tässä säätää ajotuntumaa valikoista ohjauksen, jousituksen, kaasuunvastaavuuden ym. suhteen, mutta mielestäni ei ole vastaava ajajan auto kuin 204 on. Paatuneelle mersumiehelle ehkä hyväkin, mutta oma mielipide on, että 204 tuntuu tarkalta ja kevyeltä ja pieneltä tähän verrattuna.
Re: W205 C-sarja
Kiitos, siinä oli varsin hyvä analyysi!
Mielenkiinnolla jään odottamaan tulevan faceliftin ominaisuuksia. Sellaisen hankkiminen käytettynä menee kyllä sitten useamman vuoden päähän, mutta ehkä voisi vaihtaa uudempaan 204:ään sitä odotellessa. Sitten ei kyllä toimivaa ILS:iä saa, jolle olisi todellakin tarvetta.
Mielenkiinnolla jään odottamaan tulevan faceliftin ominaisuuksia. Sellaisen hankkiminen käytettynä menee kyllä sitten useamman vuoden päähän, mutta ehkä voisi vaihtaa uudempaan 204:ään sitä odotellessa. Sitten ei kyllä toimivaa ILS:iä saa, jolle olisi todellakin tarvetta.
S205 facelift AMG Line, 2019
Ex:
S204 250 CDI 4MATIC, 2013
S204 200 CDI, 2011
Ex:
S204 250 CDI 4MATIC, 2013
S204 200 CDI, 2011
Re: W205 C-sarja
W204:n ILS:n kanssa on järjestäen sitä, että pitkät valot saattavat yhtäkkiä kadota pimeällä ja märällä tieosuudella. Juuri niissä pahimmissa olosuhteissa. Kokemusta on useasta eri yksilöstä ja se on ominaisuus. Tässä uudessa toivottavasti ei tapahdu samaa. ILS on ylipäätään nyt jo älykkään tuntuinen eikä vain vaihda pitkiä pois automaattisesti.
Sisällä on 205:ssä ekslusiivisempi tunnelma kun malli on Exclusive. En ole tosin katsellut perusmallia kuin kuvasta, mutta niissä puuttuu takapenkille ilmasuuttimetkin. Muutenkin pitää olla tarkempana 205:sta ostaessa, kun ajovalojakin on kolmea eri mallia.
Sisällä on 205:ssä ekslusiivisempi tunnelma kun malli on Exclusive. En ole tosin katsellut perusmallia kuin kuvasta, mutta niissä puuttuu takapenkille ilmasuuttimetkin. Muutenkin pitää olla tarkempana 205:sta ostaessa, kun ajovalojakin on kolmea eri mallia.
Re: W205 C-sarja
IL ässät on todella kehittyneet ja mukavan vaivattomat.tn62634 kirjoitti:W204:n ILS:n kanssa on järjestäen sitä, että pitkät valot saattavat yhtäkkiä kadota pimeällä ja märällä tieosuudella. Juuri niissä pahimmissa olosuhteissa. Kokemusta on useasta eri yksilöstä ja se on ominaisuus. Tässä uudessa toivottavasti ei tapahdu samaa. ILS on ylipäätään nyt jo älykkään tuntuinen eikä vain vaihda pitkiä pois automaattisesti.
Sisällä on 205:ssä ekslusiivisempi tunnelma kun malli on Exclusive. En ole tosin katsellut perusmallia kuin kuvasta, mutta niissä puuttuu takapenkille ilmasuuttimetkin. Muutenkin pitää olla tarkempana 205:sta ostaessa, kun ajovalojakin on kolmea eri mallia.
Meneekö nuo ilmasuuttimet eksklusiven mukaan? Keskisuuttimetko vai ovipilareissa?
205 ostossa pitää olla todella tarkkana jos on vaativa maku, mitään ei kannata jättää oletuksen varaan kun varusteita saa myös ristiin valittua. Esim. ava ja amg ulko/sisäpaketit erikseen.
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: W205 C-sarja
Oma käsitys on että takapenkin ilmasuuttimet ovat keskellä Avantgardessa ja Exclusivessa aina. Perusmalliin saa jopa yksialueilmastoinnin joihinkin moottoriversioihin. Sitten on normaalit Thermatic ja Thermotronic.
Re: W205 C-sarja
Niin ja omakin huomio: Michelinin runflatit ovat Suomessa ihan saakelin meluisat.
Re: W205 C-sarja
Autokuume pukkaa.Ei minulla vaan tutulla vanhemmalla kaverilla ,
Halusi tietää missä valmistetaan mersun bensakoneet ? ja onko noissa ollut mitään probleemia ?
Vm. 2014 olisi hankinnassa ja mielellään alle satku ajettuna.Sedan
Vaihdossa w211-06 sedan,josta takuuseen vaihdettu se murheenkryyni.
Halusi tietää missä valmistetaan mersun bensakoneet ? ja onko noissa ollut mitään probleemia ?
Vm. 2014 olisi hankinnassa ja mielellään alle satku ajettuna.Sedan
Vaihdossa w211-06 sedan,josta takuuseen vaihdettu se murheenkryyni.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: W205 C-sarja
Auto Motor und Sportilla jälleen tiedon muruja faceliftistä:
https://www.auto-motor-und-sport.de/new ... 64100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto-motor-und-sport.de/new ... 64100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W205 C-sarja
Tervehdys mersuihmiset! Mulla olisi tarkoituksena hankkia C-sarjan farmari vuosimallia 2015-2016 ja nelivedolla. Mietinnässä vielä on olisiko kone bensa vai diesel. Kumpaa täällä kannatetaan ja miksi? Ajokilometrejä tulee vuodessa n. 20.000-25.000km.
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Re: W205 C-sarja
Onko noiden 2-litraisten dieselmoottorien ero pelkästään ohjelmalla toteutettu, vai onko tehokkaammissa kaksi turboahdinta tms?
Ainakin W204faceliftissä 200d taisi olla yhdellä ahtimella, ja 220d sekä 250d oli kahdella ahtimella. Sitten taas käsittääkseni uusimmassa eemelissä 220d on täysin uusi moottori ja 200d on vanha moottori.
Ainakin W204faceliftissä 200d taisi olla yhdellä ahtimella, ja 220d sekä 250d oli kahdella ahtimella. Sitten taas käsittääkseni uusimmassa eemelissä 220d on täysin uusi moottori ja 200d on vanha moottori.
- H.E. von Kuusi
- Mersumies
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ke 19.10.2011 18:34
- Paikkakunta: Åbo
Re: W205 C-sarja
W205:ssä tosiaan vielä vanha 2.15 litrainen dieseli. Samalla periaatteella menee, kuin w204:ssa, kuitenkin sillä erolla, että 180d:ssä on aina renaultin moottori, ja 200d:ssä voi olla joko renaultin moottori, tai tuo mersun oma OM651 (2.15l) yhdellä ahtimella.Rey kirjoitti:Onko noiden 2-litraisten dieselmoottorien ero pelkästään ohjelmalla toteutettu, vai onko tehokkaammissa kaksi turboahdinta tms?
Ainakin W204faceliftissä 200d taisi olla yhdellä ahtimella, ja 220d sekä 250d oli kahdella ahtimella. Sitten taas käsittääkseni uusimmassa eemelissä 220d on täysin uusi moottori ja 200d on vanha moottori.
W213:ssa, eli uusimmassa Eemelissä ei ole enää ollenkaan vanhaa moottoria; molemmat (200d ja 220d) ovat uusia, 2.0 litraisia. Sen sijaan 350d:ssä on vielä toistaiseksi vanha OM642, mutta tähänkin tullee muutos vuoden 2019 malleihin.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Re: W205 C-sarja
Kyllä bensakone tulee nykyään vaivattomammaksi varsinkin jos ajosi ovat mallia pätkä, alati lisääntyvät saastelaitteet merkistä riippumatta ovat tämän saaneet aikaan. Nykydiesel + kaupunkiauto = ongelma. Vaatii maantieajoa, että toimii ja siltikin menee imusarjat tukkoon vuosien varrella.Zamsung kirjoitti:Tervehdys mersuihmiset! Mulla olisi tarkoituksena hankkia C-sarjan farmari vuosimallia 2015-2016 ja nelivedolla. Mietinnässä vielä on olisiko kone bensa vai diesel. Kumpaa täällä kannatetaan ja miksi? Ajokilometrejä tulee vuodessa n. 20.000-25.000km.
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Tiedät paikan, kokeile
-
- Mersumies
- Viestit: 2889
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: W205 C-sarja
Dieselit tulee olemaan ongelmajätettä 10 vuoden sisään.Zamsung kirjoitti:Tervehdys mersuihmiset! Mulla olisi tarkoituksena hankkia C-sarjan farmari vuosimallia 2015-2016 ja nelivedolla. Mietinnässä vielä on olisiko kone bensa vai diesel. Kumpaa täällä kannatetaan ja miksi? Ajokilometrejä tulee vuodessa n. 20.000-25.000km.
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: W205 C-sarja
Niin kuin muutkin mersut.tahtoomersun kirjoitti: Dieselit tulee olemaan ongelmajätettä 10 vuoden sisään.
Re: W205 C-sarja
Taidanpa näillä näkymin kääntyä C 350 e hybridi farmarin puoleen.
-
- Mersumies
- Viestit: 2889
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: W205 C-sarja
Saattaa olla, että kuljettaja tarvitsee ajokortin lisäksi ADR ajoluvan, jotta voi merssua tiellä kuljettaaDBFI kirjoitti:Niin kuin muutkin mersut.tahtoomersun kirjoitti: Dieselit tulee olemaan ongelmajätettä 10 vuoden sisään.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: W205 C-sarja
Jep, ihan kaikki suomalaiset ei usko dieselien kuolemaan.
https://m.iltalehti.fi/autouutiset/2017 ... 4_oa.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Litiumvaratkin on loppumassa, alla linkissä hyvää keskustelua tulevaisuuden tilanteesta.
https://yle.fi/uutiset/3-9617107" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.iltalehti.fi/autouutiset/2017 ... 4_oa.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Litiumvaratkin on loppumassa, alla linkissä hyvää keskustelua tulevaisuuden tilanteesta.
https://yle.fi/uutiset/3-9617107" onclick="window.open(this.href);return false;
S205 250 Bluetec A Avantgarde airmatic -15
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
S203 200 Cdi A Elegance -06
Ex S212 300/350 Cdi A Avantgarde -10
Ex W203 200 Cdi A Classic -01
Ex S204 220 Cdi A -08
Ex S211 320 Cdi A -04
Ex S123 300D -A 80
Ex W124 230 A -91
Ex W210 200 Cdi A -01
Ex W201 190E
Ex S210 230 A -96
Ex S124 200D -88
Re: W205 C-sarja
En kyllä pystyisi omia ajojani sähköautolla hoitamaan. Pitää käydä töissä autolla ja joskus kesälomareissuillakin. W205 dieselin erehdyin ostamaan mutta sillä kyllä pääsee 1000 km tarvittaessa pysähtymättä.
Re: W205 C-sarja
Ja sama pätee nykyaikaisiin bensakoneisiin. Pelkästään suorasuihkutus takaa imuventtiilien tukkeutumisen alle sadassa tonnissa. Ei kai kukaan jaksa 25t kilometriä vuodessa ajaa pätkäajoaMariini kirjoitti:Kyllä bensakone tulee nykyään vaivattomammaksi varsinkin jos ajosi ovat mallia pätkä, alati lisääntyvät saastelaitteet merkistä riippumatta ovat tämän saaneet aikaan. Nykydiesel + kaupunkiauto = ongelma. Vaatii maantieajoa, että toimii ja siltikin menee imusarjat tukkoon vuosien varrella.Zamsung kirjoitti:Tervehdys mersuihmiset! Mulla olisi tarkoituksena hankkia C-sarjan farmari vuosimallia 2015-2016 ja nelivedolla. Mietinnässä vielä on olisiko kone bensa vai diesel. Kumpaa täällä kannatetaan ja miksi? Ajokilometrejä tulee vuodessa n. 20.000-25.000km.
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
-
- Mersumies
- Viestit: 2889
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: W205 C-sarja
Ja ovat nuo hitupöntötkin kuulemma tulossa myös besakoneisiin Ainoa uskottava motoori on siis vanhempi V8 bensa, jossa ei ole solmuja pakoputkessa ja benssiini ruiskitaan imusarjaan ainiin näitä ei enään saa uutena.....ja saahan nämäkin hajalle ainakin tunari, joka halkaisee joululahjaksi saadun työntökuulan jo uutena vuotenaLegge kirjoitti:Ja sama pätee nykyaikaisiin bensakoneisiin. Pelkästään suorasuihkutus takaa imuventtiilien tukkeutumisen alle sadassa tonnissa. Ei kai kukaan jaksa 25t kilometriä vuodessa ajaa pätkäajoaMariini kirjoitti:Kyllä bensakone tulee nykyään vaivattomammaksi varsinkin jos ajosi ovat mallia pätkä, alati lisääntyvät saastelaitteet merkistä riippumatta ovat tämän saaneet aikaan. Nykydiesel + kaupunkiauto = ongelma. Vaatii maantieajoa, että toimii ja siltikin menee imusarjat tukkoon vuosien varrella.Zamsung kirjoitti:Tervehdys mersuihmiset! Mulla olisi tarkoituksena hankkia C-sarjan farmari vuosimallia 2015-2016 ja nelivedolla. Mietinnässä vielä on olisiko kone bensa vai diesel. Kumpaa täällä kannatetaan ja miksi? Ajokilometrejä tulee vuodessa n. 20.000-25.000km.
Mieluusti myös kuulisin millaisia kulutuslukemia ihmiset on todellisuudessa saanut näillä autoilla?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: W205 C-sarja
Eivätkös imusarjasuihkutteisessakin pakoventtiilit karstoituLegge kirjoitti:Mariini kirjoitti: Ja sama pätee nykyaikaisiin bensakoneisiin. Pelkästään suorasuihkutus takaa imuventtiilien tukkeutumisen alle sadassa tonnissa. Ei kai kukaan jaksa 25t kilometriä vuodessa ajaa pätkäajoa
Re: W205 C-sarja
Mersua harkitsemassa (W205 C300 hyrpididiikkeli) liisariksi..
Kauppias tyrkyttää Andoid Auton sisältävää pakettia, mutta onko se koskaan toiminut C-sarjassa ?
Älypuhelimen integrointi Apple CarPlay™ ja Android Auto (14U) (sis. koodin 16U integrointi
iPhonelle ja 17U integrointivalmius Android-puhelimelle)
ei huvittais maksaa navista ihan mirhamia sentään, kun ei sitä juuri oikeasti tarvi =)
Kauppias tyrkyttää Andoid Auton sisältävää pakettia, mutta onko se koskaan toiminut C-sarjassa ?
Älypuhelimen integrointi Apple CarPlay™ ja Android Auto (14U) (sis. koodin 16U integrointi
iPhonelle ja 17U integrointivalmius Android-puhelimelle)
ei huvittais maksaa navista ihan mirhamia sentään, kun ei sitä juuri oikeasti tarvi =)
Tulossa C300h ”black bird”
Re: W205 C-sarja
Itse ainakin tuskastuin android autoon ja poistin koko asennuksen puhelimesta. Mielipidekysymys onko se "navi" silti järkevä valinta vai ei.
Re: W205 C-sarja
Tjoo, sen verran harvoin on tarvetta navigoida, että puhelimen kyvyt on riittänyt... iso plussa toki, jos voi sillä auton omalla pyörylällä kliksutella ajon aikanaDBFI kirjoitti:Itse ainakin tuskastuin android autoon ja poistin koko asennuksen puhelimesta. Mielipidekysymys onko se "navi" silti järkevä valinta vai ei.
Muuten kyllä oli mahdotonta saada autoa koeajoon, että sikaa säkissä tässä tilataan
Tulossa C300h ”black bird”