Juu elikkäs tarkotus ois tommoseen kiisseli rönttään kemppi lukko räkästä
Jos oikeen oon ymmärtäny niin lähtee(kö) kun irrottaa vetarien pultit perästä ja kartaanin rättinivelen perän päästä. Sen jälkeen avaa ne kaks pulttia jotka menee takakelkan läpi perään kiinni ja sit pitäs kai perän puota? Vai olko vielä jostai kiinni?
Ja mitähän kaikkee on syytä ottaa huomioon tuossa hommassa?

kartaani kai merkitä nii että tulloo samaan asentoon(?) Ja jostaki googgelin kautta lukasin perän takasi asennuksesta että ois joku pultti/mutteri mitä ei saa kiristää liikaa eikä liian vähän ettei muutu jonkun laakerin kireys

tätä en kyllä enää löytäny mistään nii en tiiä koskeeko tämän mallin perän takasilaittoa ollenkaan. Voisko viisaimmat valasta lisää mitä en vielä tiiä ja kaiken olennaisen tossa irti ja kiinni laitto vaiheessa ettei mee reisille koko touhu
