mb vito 01 108 cdi hehkuvalo ja käynnistys ongelma

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Siren1987
Sisäänajossa
Sisäänajossa

mb vito 01 108 cdi hehkuvalo ja käynnistys ongelma

Viesti Kirjoittaja Siren1987 »

moikka mulla on tommonen 01 vito 108 cdi siinä on nyt ollu semmosta vikaa että usein kun starttaa niin hehkuvalo ensin sammuu kun se saa normaalin hehkun ja sitten kun starttaa niin se jää palamaan ja silloin ei lähde millään käyntiin ilman startti pilottia hehkuvalo kyllä sammuu heti kun mottorin saa käyntiin vaihdoin tohon autoon vastikään kaikki hehkut ja kaikki piuhat tuli kyllä varmasti kiinni ja alussa tommosia ongelmia ei ollut osaako joku kertoa mulle missä voisi olla ongelma ja aikaisemmin tossa kirjoittelin siitä kun tuo sama kyseinen auto vaatii aina 10-15 sekunnin startin mutta tämä ei liity nyt noihin hehkuihin mitenkään niin mietin sitä kun olen huomannut että startti tekee semmosta että välillä se pyörittää niin ikäänkuin akku olisi finaalissa ja sitten hyppää lennosta pyörittämään hyvin ihan kuin täydellä akulla akku ja laturi ja piuhat on varmasti kunnossa tarkistettu moneen kertaan ja akkukin on uusi niin voiko pitkän startin vika olla siinä että startti ei pyöritä tarpeeksi nopeasti
Vastaa Viestiin