puotilan venerannassa
puotilan venerannassa
on vanha mersu 190b vissiinki. hakekaa ihmeessä pois ennenku se säretään! tai no eihän se omistaja kuiteskaan täällä ole?
ex: w124 250d -88
tällä hetkellä voorti (mutta ei siitä sen enempää)
tällä hetkellä voorti (mutta ei siitä sen enempää)
Re: puotilan venerannassa
Siis onko se parkkikella vai mitä se siellä tekee? Onko luovarit mukana?jamppav kirjoitti:on vanha mersu 190b vissiinki. hakekaa ihmeessä pois ennenku se säretään! tai no eihän se omistaja kuiteskaan täällä ole?

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Looginen jatkokysymys tietysti olisi, että eikö se ole kenekään omaisuutta eli onko se jätetty heitteille? Onko vaivan arvoista käydä katsomassa moista ihmettä?santtu kirjoitti:joo parkkiksella,sisällä uudet umpiot ym.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: puotilan venerannassa
kyseessä on w110 200djamppav kirjoitti:on vanha mersu 190b vissiinki. hakekaa ihmeessä pois ennenku se säretään! tai no eihän se omistaja kuiteskaan täällä ole?
OT: kerroppa daaz kuuluuko kaikissa w114 olla etuvilkut lamppujen alla,niinku w115 umpio ylös alasin.mitä meinasit tehdä californian raadolle? himoitsen siitä ilmastointia!
dodge dart 1967
Re: puotilan venerannassa
No sitten asia on jo jotenkin järjellä ymmärrettävissä, mutta ei noitakaan tarvitsisi heitteille jättää. Pitääpä käydä katsomassa kunhan tässä ehtii.santtu kirjoitti:kyseessä on w110 200d
Jos siis tarkoitat näitä tällaisia US-valojaOT: kerroppa daaz kuuluuko kaikissa w114 olla etuvilkut lamppujen alla,niinku w115 umpio ylös alasin.mitä meinasit tehdä californian raadolle? himoitsen siitä ilmastointia!

niin ne ovat tosiaan US-vientimallin (W114/115) valot, ja niitä on vain jenkkeihin viedyissä autoissa (ja joissain, joihin on jälkeenpäin asennettu). Muutenhan W114 ei eroa W115:sta kuin kromisen tuuletusritilän ja sellaisen tosi pienen suhteen.
Mitä ilmastointiin tulee, niin sehän ei tuossa raadossa ole kokonainen, vaan ainakin kompressori puuttuu. Taidan jättää sen vielä itselleni varaosiksi, kun tarkoitus on joskus ilmastointi asentaa johonkin autoon.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Daaz kirjoitti:Looginen jatkokysymys tietysti olisi, että eikö se ole kenekään omaisuutta eli onko se jätetty heitteille? Onko vaivan arvoista käydä katsomassa moista ihmettä?santtu kirjoitti:joo parkkiksella,sisällä uudet umpiot ym.
-Daaz
kyllähän sitä kattomassa voi käyä, mutta ei siinä mitään järkeä ole. oliko siinä muuten kilvet paikalla? soitto entiselle omistajalle ja kysymään et mitäs ... se siellä tekee?
ex: w124 250d -88
tällä hetkellä voorti (mutta ei siitä sen enempää)
tällä hetkellä voorti (mutta ei siitä sen enempää)
On siinä kilvet, mutta niille ei löydy omistajaa lähimenneisydestä - tuskin on siis viimeisen rekisteröidyn omistajan hallussa. En kyllä tajua, onko se siellä säilytyksessä vai hylättynä.
Se ei siis tosiaan ole ponttooni, vaan W110 190 c. Vivuista päätellen dieselöity (ainakin jossain vaiheessa). Hinausköysi roikkuu auton alla. Pelleissä on läpireikiä siellä missä lohkeillut pakkeli ei niitä peitä. Puskurit ovat yhtä surkeat. Perä lienee hieman notkahtanut, mutta en ole aivan varma (notkahdussilmäni ei saanut varmuutta ilman referenssiä). Sisustus ei ollut alkuperäinen, eikä aivan niin huonossa kunnossa kuin ulkopuoli. Kovalla työllä saisi kunnostettua, mutta edellinen omistaja lienee leipääntynyt yrittämiseen.
Tähän mennessä ei ollut hajonnut kuin oikeanpuoleinen ajovalon umpio. Ajattelin kysellä omistajan perään ja hakea aihioksi jos perä ei ole notkolla.
-Daaz

Se ei siis tosiaan ole ponttooni, vaan W110 190 c. Vivuista päätellen dieselöity (ainakin jossain vaiheessa). Hinausköysi roikkuu auton alla. Pelleissä on läpireikiä siellä missä lohkeillut pakkeli ei niitä peitä. Puskurit ovat yhtä surkeat. Perä lienee hieman notkahtanut, mutta en ole aivan varma (notkahdussilmäni ei saanut varmuutta ilman referenssiä). Sisustus ei ollut alkuperäinen, eikä aivan niin huonossa kunnossa kuin ulkopuoli. Kovalla työllä saisi kunnostettua, mutta edellinen omistaja lienee leipääntynyt yrittämiseen.
Tähän mennessä ei ollut hajonnut kuin oikeanpuoleinen ajovalon umpio. Ajattelin kysellä omistajan perään ja hakea aihioksi jos perä ei ole notkolla.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Jeps, kaverini näki hirmuisen vaivan ja löysi ihmeellisten käänteiden kautta omistajan joka ei ole ajoneuvorekisterin ilmoittama. Valittaen täytyy todeta seuraavaa:
Auto on visssiin Keskon entisen pääjohtajan entinen auto ja sen omistaa nykyisin joku herrasmies. Ostotarjouksia on tehty muutamaan otteeseen, mutta vastaus on yksiselitteisen kielteinen: "Auto on matkalla Viroon entisöitäväksi muutaman päivän sisällä. En myy! "
Auto on kyllä seissyt siellä paikassa jo yli kaks kuukautta ja vasta ajovalo rikottu! Teki niin julmetusti mieli hinata pois kun ketutti niin kamalasti.
Nyt siihen on onneksi tullut SIIRTOKEHOTUS!
JIHUU! Tattarisuolla tavataan. Asian vaan mutkistaa se, että siirtokehotushan menee sille joka on rekisteriin merkitty omistaja..
Auto on visssiin Keskon entisen pääjohtajan entinen auto ja sen omistaa nykyisin joku herrasmies. Ostotarjouksia on tehty muutamaan otteeseen, mutta vastaus on yksiselitteisen kielteinen: "Auto on matkalla Viroon entisöitäväksi muutaman päivän sisällä. En myy! "
Auto on kyllä seissyt siellä paikassa jo yli kaks kuukautta ja vasta ajovalo rikottu! Teki niin julmetusti mieli hinata pois kun ketutti niin kamalasti.
Nyt siihen on onneksi tullut SIIRTOKEHOTUS!

Viimeksi muokannut PKivireki, La 20.11.2004 17:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nahkurin orsilla tavataan.
Ei vaan, jos nyt pitäisi laittaa rahaa kiinni tähän juttuun, niin ennustan, että seuraavan kerran kun tuo auto saa kyytiä, se on Kuusakoskella. Näin näissä usein käy. Ei sitä Tattarisuolta käydä hakemassa kun se sinne menee.
Mutta jos se Viroon menee, niin onpahan pojilla ihmettelemistä tuossa roikkuvassa perässä. Jos sinne lähtee katseltavaksi, niin mahtaakohan koskaan siltä reissulta palata (ensitöitynä).
-Daaz

Mutta jos se Viroon menee, niin onpahan pojilla ihmettelemistä tuossa roikkuvassa perässä. Jos sinne lähtee katseltavaksi, niin mahtaakohan koskaan siltä reissulta palata (ensitöitynä).

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Tattarisuoltahan saapi luovareilla vehkeen vielä pelastettua! Tuskin kukaan kieltäytyy nipusta €-merkinnällä varustettuja paperilappusia, jos vaihtoehtona on jäädä ilman ja saada sama lopputulos..
No onhan siellä tattarisuolla nettitietojen mukaan siirrettynä yks 280 CEkin, puh. Ulkomaisilla, vissihin brittikilvillä. Liekö 123nen vai 115.. Voi on tää on elämä niin kamalaa että täytyy lähteä lämmitään saunaa ja kaivaa konjamiini kaapista, sniif!
Daaz, pistähä YVnä osottees niin mää paan sulle kopion tuleen..
No onhan siellä tattarisuolla nettitietojen mukaan siirrettynä yks 280 CEkin, puh. Ulkomaisilla, vissihin brittikilvillä. Liekö 123nen vai 115.. Voi on tää on elämä niin kamalaa että täytyy lähteä lämmitään saunaa ja kaivaa konjamiini kaapista, sniif!
Daaz, pistähä YVnä osottees niin mää paan sulle kopion tuleen..
Viimeksi muokannut PKivireki, La 20.11.2004 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin asian laitahan on sellainen, jotta se on yhden tuttuni auto. Ja tää tuttu ei ole ensinnäkään herrasmies saati käynyt metsästämässä fasaaneita. Ja tosiaan auto on ollut menossa entisöitäväksi viroon. Tosin kaikki mikä seisoo vähän aikaa pitää saada ilmaiseksi? Eli jos tosissaan haluat auton lähetä maili jyri.stenvall@kolumbus.fi niin katotaan.
- Vaihtotähti
- Mersumies
- Viestit: 726
- Liittynyt: Su 07.12.2003 12:21
- Paikkakunta: Loimaa
Laittakaa meiliä suoraan lari.tarkiainen@cl-kaihdin.fi
Ny oli auto siirtynyt johonkin - olisiko ollut että sinne Kuusakoskelle.
Vai oliko omistaja kyllästynyt tähän suunsoittoon ja siirtänyt auton muualle. Ehkä se pelkäsi, että joku meistä kohta oikeasti hakee sen auton pois.
-Daaz


-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Miksi te sen olitte sitten hinanneet sinne, jos se käykin? Onko siinä muuten dieselkone, niin kuin vivuista voisi päätellä, vai ovatko jonkin vanhan dieselöinnin jälkiä?tarki kirjoitti:Silminnäkijöiden mukaan herrasmies hattu päässä, jossa oli fasaaninsulka, siirsi Mersun pois maanantaina. AJAMALLA!
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
oli diesel. erikoista jättää entisöitäväksi menevä auto ovet auki tommoseen paikkaanDaaz kirjoitti:Miksi te sen olitte sitten hinanneet sinne, jos se käykin? Onko siinä muuten dieselkone, niin kuin vivuista voisi päätellä, vai ovatko jonkin vanhan dieselöinnin jälkiä?tarki kirjoitti:Silminnäkijöiden mukaan herrasmies hattu päässä, jossa oli fasaaninsulka, siirsi Mersun pois maanantaina. AJAMALLA!
-Daaz
edit:autossa ei ollut akkua
dodge dart 1967
Mutta olipa hyvä topicci kumminkin!
Tämmöinen "Raadot ja romut" -keskustelu olis varmaan hyvä tehdä ihan tavaksi. Määpäs aloitan, vieläköhän Jyväskylässä Seppälan teollisuusalueella mahtaa makoilla venttiilivikainen hopeanvärinen 126 500 SE(L) sinisellä velöurisisustuksella..käynpä tarkistamassa kun muistan. (Vieressä oli muuten aivan tolkuttoman ruosteinen 300GD, oli aika lohduton näky)
Tämmöinen "Raadot ja romut" -keskustelu olis varmaan hyvä tehdä ihan tavaksi. Määpäs aloitan, vieläköhän Jyväskylässä Seppälan teollisuusalueella mahtaa makoilla venttiilivikainen hopeanvärinen 126 500 SE(L) sinisellä velöurisisustuksella..käynpä tarkistamassa kun muistan. (Vieressä oli muuten aivan tolkuttoman ruosteinen 300GD, oli aika lohduton näky)
On se!PKivireki kirjoitti:Mutta olipa hyvä topicci kumminkin!
Tämmöinen "Raadot ja romut" -keskustelu olis varmaan hyvä tehdä ihan tavaksi. Määpäs aloitan, vieläköhän Jyväskylässä Seppälan teollisuusalueella mahtaa makoilla venttiilivikainen hopeanvärinen 126 500 SE(L) sinisellä velöurisisustuksella..käynpä tarkistamassa kun muistan. (Vieressä oli muuten aivan tolkuttoman ruosteinen 300GD, oli aika lohduton näky)

Jotain epäselvyyttä varmaan. Sitä paitsi vieressä nyt W126 SEC.

Hyvät on perät.......
Auti
Kimmo L kirjoitti:
On se!Rekisteri mikä autossa ei ole lähelläkääm mersua.
Jotain epäselvyyttä varmaan. Sitä paitsi vieressä nyt W126 SEC.
Perkule, mun täytyy tänään käydä kameran kanssa kyyläämäässä! Jonkun nettisivuston kautta voisa saada kuvia liikeenteeseen. Haloo, sivonen tai joku, kuuluuko kuuntelen!

Tämmöisellä saa kuvat tännePKivireki kirjoitti:Kimmo L kirjoitti:
On se!Rekisteri mikä autossa ei ole lähelläkääm mersua.
Jotain epäselvyyttä varmaan. Sitä paitsi vieressä nyt W126 SEC.
Perkule, mun täytyy tänään käydä kameran kanssa kyyläämäässä! Jonkun nettisivuston kautta voisa saada kuvia liikeenteeseen. Haloo, sivonen tai joku, kuuluuko kuuntelen!

www.photobucket.com
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...