Nakumersu
Nakumersu
Mun kotikylässä jemmassa 170 muistaakseni -52 mallin tiisseli, aivan toimiva, entisöimätön biili. Omistaja nyt edesmennyt mies ajoi sen kotiin aikanaan, n10-15 v sitten. onko toi harvinainen malli? samassa talossa myös -51 Bensamalli. mr-kilvissä.
No ei tuo nyt älyttömän harvinainen ole, mutta kyllä se tallessa kannatta pitää. Kyseessähän voi olla joko V- tai S-kopalla oleva pirssi, en muista kumpi on yleisempi Suomessa. V on vanhempi (pyyhkijät tuulilasin yläreunassa) ja S uudempi (alareunassa). Runko on periaatteessa kummassakin sama.
170 S-V:ssä on sitten kaikki jämäosat yhdessä, joten siinä voi olla kummankin osia sekaisin. Vastaavat dieselmallit ovat 170 D (170 V), 170 DS (170 S) ja 170 S-D (170 S-V).
-Daaz
170 S-V:ssä on sitten kaikki jämäosat yhdessä, joten siinä voi olla kummankin osia sekaisin. Vastaavat dieselmallit ovat 170 D (170 V), 170 DS (170 S) ja 170 S-D (170 S-V).
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Sivuventtiilikone siinä on, joten sellaiselta venttiilivikaiselta Nissanilta se kuulostaa.PeteP kirjoitti:.. pitäis käydä kattomassa sitä, hiton mielenk. ois kuulla se käynnissä. ehkä sen sais ostaakkin, ei ainakaan sen miesvainaan poikaa pahemmin vissiin autot kiinnosta. en tiiä sitten et mitä tollasesta vois maksaa?

Hinnat riippuvat ihan kunnosta, sillä entisöintiin menee kuitenkin enemmän kuin se ostohinta on. Lähtöhinta lienisi jossain 3000 euron kohdalla (jos on suurin osa osista tallella). Vaikka en nyt mene vannomaan, en ole koskaan ollut tuollaista (ehjää) ostamassa. Mitä muut veikkaavat?
Olisiko tässä vertailukohtaa?
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)