Niin ei aukea vai mahtaakohan muuten johtua siitä että koitan MAC:illä avata

Tämä alkuperäinen linkki on ehjä ja aukeaa Macillakin hyvin, ylläoleva rikki. Näppihäiriö linkin kopioinnissa?jakal kirjoitti:Tähän viittaan: POIPlazasta https://poiplaza.com/index.php?p=sdb&d=" onclick="window.open(this.href);return false; ... sts=_LSTS_
Mikä auto? Kaikki ei ääntele.jakal kirjoitti:Minä onnistuin muuten saamaan hyvin kameratolpat naviin mutta mitään hälytys ääntä en niihin saa, olisko jälleen hyviä vinkkejä / ideoita viisaammilla?
Onko autossa NTG4.7 COMAND? Simppa80:n aiemman viestin mukaan 4.7:n tunnistaa Bluetooth PAN tuesta, varmaan jostain muustakin.jakal kirjoitti:GL 350, 2014 vuotinen.
Engineering valikoista "Poi Audio" päälle. Oli mulla siellä pitkässä valikossa (SW tai HW Settings) jossain lähellä sataa (90-100) sen asetuksen järjestysnumero. Jos on vanhempi firmware niin siellä valikossa ei ole edes noin montaa asetusta.. Navi -> POI valikossa pitäisi sitten näkyä "Visual Warning" ja "Audio Warning"jakal kirjoitti:GL 350, 2014 vuotinen.
----------jakasa kirjoitti:Päivitin eilen Comandin Garmin navin ja nyt ilmaantui ongelma. Tässä päivityksessä tulee mm. se uusi aloitusvalikko.
Olen saanut täältä aikoinaan yv:nä ystävälliseltä mesemieheltä Speedcams_redlight_cameras.gpi tiedoston, joka on eiliseen asti pelittänyt upeasti. Siitä vielä kiitos - apua täältä saa kun vain osaa pyytää.
Päivityksen jälkeen kamerat tulevat kyllä näkyviin ja myös hälyääni. Mutta!! Kameran nimi (sijaintitieto) tulee kiinaksi ?!
Toki näinkin pelittää, mutta on näytössä koomisen näköinen. Volvossahan tämän vielä menisi hyvästä vitsistä, mutta ei välttämättä Mersussa. Mistähän tämä johtuu? Onko muilla Garmin navin päivittäjillä ollut samaa ongelmaa? Onko ratkaisua?
Voisin toki deletoida vanhan tiedoston SD-kortilta pois ja laittaa uutta tilalle. Olisko kellään laittaa vaikka yv:nä uutta valmista tiedostoa, jonka voisin laittaa Sd-kortille? Yli 60 v jannulta ei konvertoinnit yms itse onnistu....
No niin, nyt uusi kokeilu siten että ensin päivitin v11.0 softan, joka piti käyttää kertaalleen autossa, jonka jälkeen v11.0 maps, ja nyt kaikki pelaa. Aikaa menee kyllä vähintään 6 tuntiaKiplis kirjoitti:Tuli asennettua Garmin v11.0 Map Pilot softa ja karttaohjelma. Aikaa ei mennyt kuin 10 tuntia. Tämä versio ei toiminut joten palautus v10.0 versioon, eikä mennyt enää kuin 6 tuntia. Garminin teknine tuki totesi, emme palvele asiakkaita, ota yhteys myyjäliikkeeseenMB Comand online NTG 5 Star1 / GLCe
Ei tarjonnut minulle uusia karttoja, nykyinen 2014 v2. Jossain oli että ei tarjoa päivityksiä jos kortilla ei ole tilaa, itsellä on reilut 600 megaa. Arvaako tuolta poistaa jotain ja kokeilla sitten päivitystä ?Kiplis kirjoitti:Kyllä se Downloader tarjoaa V11.0 kartat kun ensin on asentanut softan ja SD kortin käyttänyt autossa. Eipä tämä päivitys kyllä tuonut mitään silminnähden uutta...
En ole varma, mutta vahva veikkaukseni on että päivitystoiminta ei ole enää voimassa vuoden 2014 kortille. Itse ostaisin e-baystä uuden kun V10 SD kortti maksaa alle 100 euroa. V11.0 oli muistaakseni 17.7 gigaa. (kortilla on aivan järkyttävä määrä turhaa dataa)zalama kirjoitti:Ei tarjonnut minulle uusia karttoja, nykyinen 2014 v2. Jossain oli että ei tarjoa päivityksiä jos kortilla ei ole tilaa, itsellä on reilut 600 megaa. Arvaako tuolta poistaa jotain ja kokeilla sitten päivitystä ?Kiplis kirjoitti:Kyllä se Downloader tarjoaa V11.0 kartat kun ensin on asentanut softan ja SD kortin käyttänyt autossa. Eipä tämä päivitys kyllä tuonut mitään silminnähden uutta...
Onko jollain jo uudempaa tiedostoa, kuin tuossa linkissä? Uusia kameroita on tullut aika paljon alkusyksyn jälkeen ja ainakin TomTomin nopeuskamerat -sovellus androidille tunnistaa hyvin kaikki uudet kamerat. En vaan löydä mistään uudempaa ladattavaa tiedostoa.jysi kirjoitti:Tämä alkuperäinen linkki on ehjä ja aukeaa Macillakin hyvin, ylläoleva rikki. Näppihäiriö linkin kopioinnissa?jakal kirjoitti:Tähän viittaan: POIPlazasta https://poiplaza.com/index.php?p=sdb&d=" onclick="window.open(this.href);return false; ... sts=_LSTS_
Laitoin uuden kortin tilaukseen. Onko tuolla vanhalla kortilla mitään käyttöä ? Onko se sidottu jotenkin tuohon autoon, vai voisko sen lahjoittaa/myydä pientä korvausta vastaan ?Kiplis kirjoitti:En ole varma, mutta vahva veikkaukseni on että päivitystoiminta ei ole enää voimassa vuoden 2014 kortille. Itse ostaisin e-baystä uuden kun V10 SD kortti maksaa alle 100 euroa. V11.0 oli muistaakseni 17.7 gigaa. (kortilla on aivan järkyttävä määrä turhaa dataa)zalama kirjoitti:Ei tarjonnut minulle uusia karttoja, nykyinen 2014 v2. Jossain oli että ei tarjoa päivityksiä jos kortilla ei ole tilaa, itsellä on reilut 600 megaa. Arvaako tuolta poistaa jotain ja kokeilla sitten päivitystä ?Kiplis kirjoitti:Kyllä se Downloader tarjoaa V11.0 kartat kun ensin on asentanut softan ja SD kortin käyttänyt autossa. Eipä tämä päivitys kyllä tuonut mitään silminnähden uutta...
Kortti tuli kolmessa päivässä UK:sta, lähti toimimaan heittämällä. Ainut että 2014 kortilla ok toiminut peltipoliisivaroitin näyttää tekstin kiinaksi. Tähänkin taisi olla joku ratkaisu tässä ketjussa.zalama kirjoitti:Laitoin uuden kortin tilaukseen. Onko tuolla vanhalla kortilla mitään käyttöä ? Onko se sidottu jotenkin tuohon autoon, vai voisko sen lahjoittaa/myydä pientä korvausta vastaan ?Kiplis kirjoitti:En ole varma, mutta vahva veikkaukseni on että päivitystoiminta ei ole enää voimassa vuoden 2014 kortille. Itse ostaisin e-baystä uuden kun V10 SD kortti maksaa alle 100 euroa. V11.0 oli muistaakseni 17.7 gigaa. (kortilla on aivan järkyttävä määrä turhaa dataa)zalama kirjoitti:Ei tarjonnut minulle uusia karttoja, nykyinen 2014 v2. Jossain oli että ei tarjoa päivityksiä jos kortilla ei ole tilaa, itsellä on reilut 600 megaa. Arvaako tuolta poistaa jotain ja kokeilla sitten päivitystä ?Kiplis kirjoitti:Kyllä se Downloader tarjoaa V11.0 kartat kun ensin on asentanut softan ja SD kortin käyttänyt autossa. Eipä tämä päivitys kyllä tuonut mitään silminnähden uutta...
Ei tarvitse tehdä mitään, riittää kun on se gpi tiedosto kortin poi hakemistossa.nersutus kirjoitti:Hei!
Autossa w205 vm 2015 ja navi ntg 5 ja kysymys kuuluu. Päivitys pitäisi onnistua suoraan cf kortilta? Ebay tarjoaa uusinta 99 hintaan.
Nopeuskamerat...eli jos lataa noi tiedostot kortille niin mistä niiden asennus laitetaan päälle vai alkaako automaattisesti latamaan ne sinne. Pikkuisen hakusessa asia.
Itse tilasin tältä myyjältä: https://www.ebay.com/usr/bargain-navigation-uk" onclick="window.open(this.href);return false;nersutus kirjoitti:Kiitos. Uskaltaako noihin ebay navi päivityksiin luottaa? Vai onko ainoa vaihtoehto marmoritiski