910 000 km Ja läpi katsastuksesta ilman merkintöjä!
910 000 km Ja läpi katsastuksesta ilman merkintöjä!
Ei ole kovin huono tämä 124 korinenkaan laadultaan, vai mitäs sanotte tästä!
910 tuhatta on ajettu W124 200D -88. Tänään juuri katsastin auton. Läpi ilman merkintöjä vaikka itse olin liikkeellä, haetaan nyt se vikalista mielellä. Savutuskin oli vain 2.39 vaikka pumppua on säädetty aika paljon suuremmalle (PP-Diesel)
Tällä kerralla en vaihtanut edes ilmanpuhdistinta katsastukseen (ajettu 20 000)
Eikä tehty mitään katsastusremonttia vaan suoraan ajosta Drive in asemalle.
Ainoa kommentti tuli kilometreistä joita oli katsastajan mielestä aika paljon
910 tuhatta on ajettu W124 200D -88. Tänään juuri katsastin auton. Läpi ilman merkintöjä vaikka itse olin liikkeellä, haetaan nyt se vikalista mielellä. Savutuskin oli vain 2.39 vaikka pumppua on säädetty aika paljon suuremmalle (PP-Diesel)
Tällä kerralla en vaihtanut edes ilmanpuhdistinta katsastukseen (ajettu 20 000)
Eikä tehty mitään katsastusremonttia vaan suoraan ajosta Drive in asemalle.
Ainoa kommentti tuli kilometreistä joita oli katsastajan mielestä aika paljon
Itselle kävi taannoin samalla lailla että olin hakemassa vika listaa mutta tulikin leima.
Nokiarvot n.1,6
Kilometreistä ei tietoakaan joku on vaihtanut mittariston ja koko kojelaudan
Vanha taksi kun on niin matkaa on varmaan kertynyt paljon
Niin ja ainoa moite oli että parkki valo on palanut (ei sotkenut rek.otetta)
Nokiarvot n.1,6
Kilometreistä ei tietoakaan joku on vaihtanut mittariston ja koko kojelaudan
Vanha taksi kun on niin matkaa on varmaan kertynyt paljon
Niin ja ainoa moite oli että parkki valo on palanut (ei sotkenut rek.otetta)
W123 240 D Limousine Lang -83
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
W124 300 TDT 5D Kombi -88
EX W126 280 S ( 3,8SE ) -84
EX W124 200 D -87
EX W123 200 D -84
EX W123 200 DT -84
EX W201 190 E Auom. -83
Maailmassa on vain kahdenlaisia autoja!!!!
Uusia Mersuja ja Käytettyjä Mersuja
Hienoa Mun autohan on sitte vasta sisäänajettu, hikisesti 350 000 km Leima tuli pari viikkoa sitten, eka kerralla ilman moittimista, nokiarvo 2.54 n. 4600 rpm. Pumppu HP-diesel
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Tiättekö muuten poijaat, että mulla oli takavuosina Pösö 504 diesel, jolla oli mittariin tykitetty kunnioitettavat 970tkm silloin kun myin sen. Tuttu kaveri, joka sen osti, ajeli sillä muutamia vuosia yhtään hoitamatta reilun 100km työmatkaa päivässä, ennen kuin Pesonen lopulta ruostui pois maailmankartalta. Sitä autoa sitten hävitettäessä naureskeltiin, että onpa sääli pistää paaliin museoikäinen Pökötti, jolla on mittariin kertynyt vain pikkusen vajaa 100tkm...
Juu, mutta sulla onkin bensakupee.Pasi H. kirjoitti:Mulla kilometrejä 308tkm. Ei ruuvattu.
Jotenkin ymmärsin, että tää ajomääräjutustelu isoista km-määristä oli etupäässä diisseleitä koskeva.
Tosin, monelta kupperolta jää tuo 300 ja rapiatkin kaukaiseksi haaveeksi ennen paalaamista....
Ja mitä mersujen ajomääriin ja kestävyyteen tulee, niin itte ostin just kakkosautoksi 500 ja rapiat ajetun (pitänee paikkansakin???!) W124 200 diisselin. Kyllähän sen monista kohdista huomaa kuluneemmaksi kuin emännän uudemman parisataa ajetun bensafarkun, mutta YHTÄÄN HUONOMMALTA TAI LAADUTTOMAMMALTA se ei silti ajossa tunnu. Hiljainen, tukeva, narinaton ym.ym.
Ja ne ovet: Jossain Tuulilasissa kun tekevät juttuja vähän ajetuista vaihtoautoista, niin yleensä, jos on joku 2-3v. vanha kork. 100tkm aj. vaihtoräppänä, niin todetaan vaan esim. että kyllä tällaisessa jo oven saranat kuuluukin olla väljät ja ovien roikkua/mennä huonosti kiinni...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 110
- Liittynyt: Ke 10.12.2003 20:09
Eipä mitään omakohtaisia kokemuksia mutta työpaikalla sitä pistetään kuorma-autoihin. Perskeleen kallista tavaraa se ainakin on ja yks työkaveri sanoi että saattaisi poistaa mun mersun perästä sen vonkuvan äänen...Mutta toimivaa tavaraa kaikin puolinPetri K kirjoitti:Koneessa on nyt kokeilussa tuo X1R lisäaine joka ainakin omassa moottorissa vähensi näkyvän savun määrää huomattavasti.
Onko muilla kokemusta tästä aineesta.
Mihinköhän tuo perustuu että perän ulinat tolla lähtis?samiheikkinen kirjoitti:Eipä mitään omakohtaisia kokemuksia mutta työpaikalla sitä pistetään kuorma-autoihin. Perskeleen kallista tavaraa se ainakin on ja yks työkaveri sanoi että saattaisi poistaa mun mersun perästä sen vonkuvan äänen...Mutta toimivaa tavaraa kaikin puolinPetri K kirjoitti:Koneessa on nyt kokeilussa tuo X1R lisäaine joka ainakin omassa moottorissa vähensi näkyvän savun määrää huomattavasti.
Onko muilla kokemusta tästä aineesta.
Joku kokeillu?
Tuo X1R on siis joku öljyn sekaan laitettava lisäaine?
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 110
- Liittynyt: Ke 10.12.2003 20:09
Juu sitä pistetään öljyn sekaan kuten motoruppia jota myydään ostos-teeveessä mutta tää on kait astetta laadukkaampaa...tai ainakin kalliimpaa. En osaa varmaksi sanoa että se perän tekisi uusiksi mutta saattaisi vaimentaa...Muistaakseni jotain 12-20% öljyn määrästä kuuluu pistää peräänFosgateT kirjoitti:Mihinköhän tuo perustuu että perän ulinat tolla lähtis?samiheikkinen kirjoitti:Eipä mitään omakohtaisia kokemuksia mutta työpaikalla sitä pistetään kuorma-autoihin. Perskeleen kallista tavaraa se ainakin on ja yks työkaveri sanoi että saattaisi poistaa mun mersun perästä sen vonkuvan äänen...Mutta toimivaa tavaraa kaikin puolinPetri K kirjoitti:Koneessa on nyt kokeilussa tuo X1R lisäaine joka ainakin omassa moottorissa vähensi näkyvän savun määrää huomattavasti.
Onko muilla kokemusta tästä aineesta.
Joku kokeillu?
Tuo X1R on siis joku öljyn sekaan laitettava lisäaine?
No mutta PSA-dieselit onkin älyttömän hyviä, ainakin ne vanhemmat.RH kirjoitti:Tiättekö muuten poijaat, että mulla oli takavuosina Pösö 504 diesel, jolla oli mittariin tykitetty kunnioitettavat 970tkm silloin kun myin sen. Tuttu kaveri, joka sen osti, ajeli sillä muutamia vuosia yhtään hoitamatta reilun 100km työmatkaa päivässä, ennen kuin Pesonen lopulta ruostui pois maailmankartalta. Sitä autoa sitten hävitettäessä naureskeltiin, että onpa sääli pistää paaliin museoikäinen Pökötti, jolla on mittariin kertynyt vain pikkusen vajaa 100tkm...
Vai onkos tuo 504 vielä Indenorin koneella?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Juu, Indenoreja olivat. Oikein perustraktoreita.Aku P kirjoitti:RH kirjoitti:Tiättekö muuten poijaat, että mulla oli takavuosina Pösö 504 diesel, jolla oli mittariin tykitetty kunnioitettavat 970tkm silloin kun myin sen. Tuttu kaveri, joka sen osti, ajeli sillä muutamia vuosia yhtään hoitamatta reilun 100km työmatkaa päivässä, ennen kuin Pesonen lopulta ruostui pois maailmankartalta. Sitä autoa sitten hävitettäessä naureskeltiin, että onpa sääli pistää paaliin museoikäinen Pökötti, jolla on mittariin kertynyt vain pikkusen vajaa 100tkm... [/quote
]
No mutta PSA-dieselit onkin älyttömän hyviä, ainakin ne vanhemmat.
Vai onkos tuo 504 vielä Indenorin koneella?
Kannet vähän niissä oli murheina, mutta nekin sai ikuisiksi tulppaamalla.