Mersu vs. katukiveytys = apurunko mutkalle (kuvia)
Mersu vs. katukiveytys = apurunko mutkalle (kuvia)
Edit 24.11.04: eli yksinkertaisuudessaan kysymys oli että mikä hajoaa kun perä kolahtaa katukiveytykseen.
Viimeksi muokannut MaQe, Ke 24.11.2004 17:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ainoa paikka missä näkyy jälkiä on oheisessa kuvassa kohta A (vasemmalla ei ole tuollaista jyrkkää mutkaa). Näyttäisi pakoputkelle tehdyltä reiältä, mutta väärällä puolella.

Oisko kellään laittaa kuvaa tuosta apurungosta (onko malli kärsinyt) tai sitten tuota pulttien (B) välistä mittaa?
Camber kulman säätöä säätöä ei löytynyt, vaikka pyöriteltiin vähän joka pulttia auki.. onko sitä W202:ssa?
Edit 24.11.04: Kuva ehjästä apurungosta, eli näyttää olevan heikkoa tekoa


Oisko kellään laittaa kuvaa tuosta apurungosta (onko malli kärsinyt) tai sitten tuota pulttien (B) välistä mittaa?

Camber kulman säätöä säätöä ei löytynyt, vaikka pyöriteltiin vähän joka pulttia auki.. onko sitä W202:ssa?
Edit 24.11.04: Kuva ehjästä apurungosta, eli näyttää olevan heikkoa tekoa

Viimeksi muokannut MaQe, Ke 24.11.2004 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No tuo jälki (maali / massa lohjennut?) tarkoittaisi sitä että apurunko on vääntynyt? Ei se maali lohkea jos metalli ei ole muuttanut muotoaan tai sitten siihen on suoranaisesti osunut joku. Aika kovaa oot vetäny kanttariin jos vanne on lohjennutMaQe kirjoitti:Ainoa paikka missä näkyy jälkiä on oheisessa kuvassa kohta A (vasemmalla ei ole tuollaista jyrkkää mutkaa). Näyttäisi pakoputkelle tehdyltä reiältä, mutta väärällä puolella.
[ http://www.imageshosted.com/images/858922apurunko.jpg ]
Oisko kellään laittaa kuvaa tuosta apurungosta (onko malli kärsinyt) tai sitten tuota pulttien (B) välistä mittaa?
Camber kulman säätöä säätöä ei löytynyt, vaikka pyöriteltiin vähän joka pulttia auki.. onko sitä W202:ssa?

--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
juu lujasti on kolahtanut... ite kikkailin ex kakssatasella toissa talvena jääradalla kuuttakymppiä kylki edellä railoon... ainoastaan rengas lähti vanteelta... heh... niin ja auto oli parikymmentämetriä lumipenkan takana umpisella ja lunta oli puolimetriä... kumikin löytyi sisäkaaren ja vanteen välistä... eikös nuo takaripustukset ole toteutukseltaan samanlaisia ainaki w201 w124 w202 ja w210... apurungon mitat ei varmaan ole samoja mutta esim tukivarret on ainaki w124 ja w201 keskenään samoja...