Ostin Saksan Ebaysta DEPO merkkiset umpiot (maksoi 176€ postikuluineen), kun toinen alkuperäisestä umpiosta huurtui ja yritys korjata sitä ei auttanut.
Kysymys on se, että miksi korkeussäädön letkussa on KAKSI alipaineliitintä, kun alkuperäisessä umpioissa (HELLA) on vain yksi alipaineliitin?
Muuten polttimon kannat kiinnitetään umpion runkoon eri tavalla kuin alkuperäisessä umpiossa, missä kannat tulivat kiinni ”lankajousilla”. DEPO umpiossa lampun kanta lukitaan paikalleen vääntämällä kantaa, jolloin jousisiivet menevät säätöruuvien kantojen alle. En oikein tiedä kuinka helppo on polttimojen vaihto kun umpio on paikallaan, kai se selviää myöhemmin.
Alla muutama kuva tästä DEPO merkkisestä umpiosta.
W210, kysymys DEPO tarvikeumpiosta!
- mertsi1340
- Vakiokalustoa
- Viestit: 235
- Liittynyt: To 04.03.2004 15:42
- Paikkakunta: JKL
W210, kysymys DEPO tarvikeumpiosta!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ex. W210, E200 (aut.), -97, 192tkm
Ex. 190E 2.0, -86, 290tkm
Ex. W115, 200D - 1974
Ex. 190E 2.0, -86, 290tkm
Ex. W115, 200D - 1974
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1473
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: W210, kysymys DEPO tarvikeumpiosta!
Yleisesti ottaen tuo kiertolukitus on kyllä ahtaassa helpompi kuin lankahässäkkä, ottamatta kantaa siihen miten Depolla toimii.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: W210, kysymys DEPO tarvikeumpiosta!
Jos letkuyhteet on toisiinsa auki, toiseen letku ja toinen tukkoon?