On hetken ollu hiljasta tämän w201 kans.. Nyt tuli kiskottua talliin. Kesällä touhusin tähän moottorinohjaukseksi Ecumasterin EMUn. Moottoriohjauksen lisäki otin siihen johtosarjan, Bosch LSU4.2 Lambdan, Bluetooth mokkulan ja Hall anturin. Sytytyksen saa hoitaa Boschin hukkakipinä puola. Bensa suihkuaa Boschin 270cc suuttimista. Siinäpä pääpiirteittän tämänhetkiset suunnitelmat... Täsä ois pikkuhiljaa tarkotus alkaa nappuloimaan kasaan ja hyvällä tuurilla joskus ajoon.
Bensakiskoksi käy tieten 2,8/3,2 m104 koneen oma, vai onko tämän ke-jetillisen suuttimen eri etäisyydellä toisistaan mitä 2,8/3,2 koneessa? Tarviiko erillistä paineensäädintä sille vai antaako olla sen 2,8/3,2 oman? Riittääköhän tuo M102 moottorin oma bensapumppu vielä vai vaatiiko jonkun toisen näille 230hv tehoille? Kaasuläppä ja tps anturi saa olla alkuperäset. Tässähän koneessahan oli alunperin luistonesto, joten tps anturilta lähtee sillekkin järjestelmälle omat johtonsa. Jääkööt ne sen piuhat roikkumaan sinne... Kaasuvivusto pitää yrittää kyhätä jollain konstin toimivaks.. Trikkeripyörä pitäs kehitellä vielä, moniko hampaista siihen kannattaa suunnitella, mites niitten kiinnityksiä on muut toteuttanu?
Semmosta tälläkertaa mielenpäällä
