SilverS212 kirjoitti:Kun lukko on päällä ei ehjässä turbiinilukossa kierroslukueroa ole yli 10 rpm, eli vaikka se lukko on kiinni se luistaa.
Ei stari kerro että kitkapinnat ovat kuluneet. Mutta jos se kyb-solenoidikin vaihdettu ja vikakoodeja ei ole sekä kierroslukueroa laatikon ja koneen välillä on liikaa, niin näinhän sitä voisi päätellä että turbiini luistaa.
Stari kiinni autoon ja katsomaan niitä mittausarvoja laatikosta ajossa. Mittausarvojen kohdalla on sellaset info-täpät joissa selitetty niitä.
Perusteltua päättelyä, tällaista lisää. Tyrmätään niitä sitten porukalla täällä alas.

Haastetta tähänkin pohdintaan tuo se, että kuinka saada selville, johtuuko kierrosnopeuseron suuruus (jos se siis on liian iso):
1. käskysignaalin vihreestä (sähköinen virhe johtuen KYB-kelasta tai ECU:n EGS:n kautta KYB:lle tuottama virheellinen kuormitustietoon perustuva pulssileveys)
2. käskysignaalin toteutuksen virheestä (esiohjaus- ja pääohjauskara ja/tai pääohjauskaran liikkeeseen vaikuttavien ohjauspainekarojen toiminta eli niiden vuodot tai takertelu)
3. käskysignaalin vastaanottavan toimilaitteen virheestä (kitkapakka mekaanisesti, pakan mäntävuoto)
Sitähän minä tässä tarkoitin, että mistä tuo 10 rpm raja tulee? Kertooko sen Star, löytyykö se WIS:stä vai kuinka?
SilverS212 kirjoitti:Turbiinilukon kiinniohjaus on päällä kun "luistaa"...
Katsastin Staria simulaattorin kautta. Infotäppiä tuli bongailtua. Sieltä löytyi EGS:n alta momentinmuuntimen kiinteäksilukituskytkimen tilan infotietojen takaa alla oleva kuva. Se kertoisi omaa sanomaansa siitä, että tiloja olisi aiemmin mainitsemieni tilojen lisäksi vielä tosiaan se "KIINNI". Onko joku todennut testiajossa, että Stari näyttäisi lukitustilaksi tosiaan tuon "LUISTAA"?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Öljynvaihtoa ja vikakoodien lukua omaksi ja muiden iloksi Tampereella.