Eilen tuli tehtyä pakosarja ja turbon öljyletkut holsetille

ahtimen nakkasin perään myöskin ja turbolle hitsailin tigillä tuen venakoppaan niin ei halkeile sarja tai katkea pinnapultit niinkuin mustassa farkussa... arkipäivää.

Eilen otin myös auton ajoon ja kerkisin noin 40km ajaa kun ensimmäinen turbon öljyntuloletku pamahti paskaks.. noh kontista uusi tilalle ja kovaa ajoa. kiva sotku jäi siiivottavaksi. Tänään sitten sain vihdoinkin ahtoputkimateriaalit ja aloin cooleria sovittelemaan keulille. hyvin mahtu ja sopi paikallleen

holset heräilee siinä 1600rpm ja täydet alkaa olee siinä 3300rpm kakkosvaihteella

jos sitten ne suuttimet ja korkeapainepumppumuutokset

mitähän leima-setä sanois kun ajais tommosenaan leimalle kun holset teksti näkyy konepellin reijästä ja pakoputki konepellistä ulkona

ja kyllä tässä saa taas vaimoakin kiittää että jaksaa olla mukana hommissa!! sitten vähän kuvia !
imageedit_2_8430484551.jpg
imageedit_1_5713235732.jpg
imageedit_1_4484141316.jpg
Auto toimii ja vetää hienosti

kolmosella lähtee jo hienosti piirtämään

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.